• Wat is de mooiste uitvaart die jij hebt meegemaakt.

    En dan bedoel ik waar alles perfect geregeld was enzo.

    Als ik moet keizen is dat de uitvaart van een vriendin van mij en mijn stiefbroer.

    Ik weet nog dat niet eens alle aanwezigen in de zaal konden en dat er buiten een hele rij mensen stond en een felroze auto. Het was zo erg dat het overige verkeer niet meer door kon.

    Ze kwam binnen in een relroze kist met bovenop rode rozen. Haar vriend en haar schoonbroer hebben terplekke een rap voor haar gedropt. Dta was echt heel pakkend.

    De muziek was echt goed gekozen.
    Precies hoe ze was.
    Haar broer vertelde over de kattekwaad die hij met haar uithaalde en dat was echt lachen.
    En op dat moment werd broodje Bakpao van de Opposites gedraaid precies op het goede moment.
    Daarna vertelde haar vriend over hun eerste ontmoeting en op dat moment werd my heart will go on gedraaid. Alles was echt precies op het goede moment.


    In het moteruim (of hoe je dat ook schrijft) was het heel zwaar. iedereen was aan het huilen en we mochten alvast wat op haar kist schrijven. Ik heb toen heel veel steun gehad aan mijn broer.


    Nee tuurlijk zijn uitvaarten niet mooi maar weet even niet hoe ik het anders moet zeggen.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 21:31 ]

    Trouwens, de enige utivaart die ik me herinner, daar ging een mobiel af en dat rotwijf liep gewoon naar buiten om even te bellen :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Whirlybird schreef:
    Ik ben van mening dat uitvaarten wel mooi, ontroerend en soms zelf bijzonder kunnen zijn (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Endure schreef:
    Trouwens, de enige utivaart die ik me herinner, daar ging een mobiel af en dat rotwijf liep gewoon naar buiten om even te bellen :l

    Dat is zò respectloos


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb nog maar één uitvaart in mijn leven meegemaakt, en die was eigenlijk niet zo bijzonder.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Endure schreef:
    Trouwens, de enige utivaart die ik me herinner, daar ging een mobiel af en dat rotwijf liep gewoon naar buiten om even te bellen :l


    Dat is heel respectloos...

    Endure schreef:
    Trouwens, de enige utivaart die ik me herinner, daar ging een mobiel af en dat rotwijf liep gewoon naar buiten om even te bellen :l


    zo, wat respectloos van haar zeg

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 19:11 ]

    Die van mijn oma. Tijdens de dienst ging alles goed, maar mijn moeder heeft alles nog van te voren moeten regelen omdat de Dehla de mail niet gelezen had waarin alles stond -_-'


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Endure schreef:
    Trouwens, de enige utivaart die ik me herinner, daar ging een mobiel af en dat rotwijf liep gewoon naar buiten om even te bellen :l

    Wat een egocentrisch kreng.


    ars moriendi

    een roze kist is best apart. (: & uitvaarten kunnen wel mooi zijn, zeker als familie & vrienden van die mooie teksten voorlezen, het is niet fijn, nee, maar wel mooi. & ik heb er nog niet echt veel meegemaakt. :3


    Save me from myself.

    Ik heb nog geen uitvaart meegemaakt


    Ex astris, sciencia

    Endure schreef:
    Trouwens, de enige utivaart die ik me herinner, daar ging een mobiel af en dat rotwijf liep gewoon naar buiten om even te bellen :l

    Ik had der serieus aan der haren teruggetrokken. Wat een kutwijf.

    Bronte schreef:
    Ik heb nog geen uitvaart meegemaakt


    comfort in c h a o s

    Die van mijn oom.


    No growth of the heart is ever a waste

    Die van mijn zusje was het best geregeld, maar geen enkele is mooi.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb al zo'n zeven uitvaarten meegemaakt en ik vond ze allemaal dodelijk saai. Regionale muziek, er werd poëzie voorgedragen waarvan de voordragers niet eens wisten wat het betekende en ik werd elke keer met m'n neefjes in de legohoek gestald. :'|

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 21:13 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.