• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - MordSith Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Cressida Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser
    - Paola Kristen Watson
    - YoThomaS Ian Karlsen
    - xSomewhere Xenevere Charlie Emilus Keeper


    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    - Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    - Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - MordSith Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Cressida Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Cressida Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - MordSith Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (MordSith) komt of Em (Cressida) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:41 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Happy New Year!!! (hoera)

    Lily Luna Potter

    'Goed, ik zie jullie later, jongens! Ik moet naar Bezweringen.' Ik zwaaide ze gedag en liep de trap op. In het lokaal zat Grey wat te rommelen tussen een paar vellen perkament achter haar bureau. 'Goede middag, professor.' Zei toen ik ging zitten. 'Goede middag, Potter.' Mompelde Grey vanachter een vel perkament. De laatste leerlingen druppelden het lokaal binnen waaronder Sarah die naast mij plaatsnam. 'Vandaag gaan we oefenen met het naar je toe trekken van voorwerpen.' Begon Grey waarna zij opstond en de klas rondkeek. 'Weet iemand toevallig welke spreuk je hierbij gebruikt?' Mijn hand schoot omhoog in tegenstelling tot de rest van de leerlingen die geen vin verroerden. 'Ja, Juffrouw Potter?' Zei Grey en zij richtte vervolgens haar blik op mij. 'Accio, professor. Door je toverstok op een bepaald voorwerp te richten en deze spreuk plus het voorwerp dat je naar je toe wilt trekken uit te spreken, vliegt het voorwerp naar je toe. Er is wel uiterste concentratie bij nodig om hem goed in werking te brengen.' Zei ik zelfvoldaan. 'Uitstekend. Vijf punten voor Gryffindor.' Zei Grey waarna zij "Accio" op het krijtbord liet verschijnen. 'Ik wil dat jullie deze spreuk vandaag gaan uitoefenen,' Ze pakte een doos en haalde daaruit een aantal kussens. 'op deze kussens. Jullie werken in tweetallen, de een houdt de kussen vast terwijl de ander die naar zich toe tovert. Jullie kunnen hier jullie kussens pakken.' De klas stond op en pakte een kussen terwijl Grey alle tafels opzij schoof zodat er nu een open ruimte in het klaslokaal was. 'Degenen die het kussen vasthouden rechts, de ander links.' We gingen aan weerszijden van de klas staan. Ik keek naar de kussen in Sarah's handen, richtte mijn toverstok op die en zei: 'Accio kussen!' De kussen vloog uit Sarah's handen maar kwam slechts 1 meter van haar vandaan. Na wat wel duizend keren leken de spreuk te hebben uitgeoefend hadden zowel Sarah als ik hem onder de knie in tegenstelling tot de rest van de klas. De meesten konden de kussens slechts twee of drie meter verplaatsen. Grey vertelde het huiswerk en ik was nog geen twee meter van de deur toen zij me terugriep. 'Potter, wil je even komen.' 'Ik zie je later.' Zei ik tegen Sarah waarna ik naar Grey's bureau liep. 'Ja, professor?' 'We hebben je een tijdje in de gaten gehouden.' Ik trok verbaasd mijn wenkbrauwen op. Wat bedoelde ze met "in de gaten gehouden"? 'En we zijn het er allemaal over eens, inclusief ik.' Vervolgde ze. 'Professor Longbottom vertelt het je vanavond wel. Om stipt halfacht op zijn kantoor. Ik zie je later in de middag nog op mijn kantoor. Je kunt nu gaan.' Verbaasd liep ik het lokaal uit. Wat was er aan de hand? Toen ik de hoek omging botste ik keihard tegen iemand op waarna ik met een smak op de grond lag.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 21:34 ]

    James Sirius Potter
    Lily botste hard tegen hem waardoor zij viel. 'Wat doe je Lily? Dat deed pijn.' zei hij een beetje aangebrand.
    'Sorry maar ik had afgesproken met Sarah.' zei Lily normaal. 'Oké, is goed, maar waarom had je toch die spreuk gedaan? Omdat ik een tegen spreuk weet?' zei hij Mystirieus waardoor Lily weer omdraaide. Ze keek niet naam hem maar achter haar. James draaide zich ook om en zag Charlie. 'We moeten weer naar les, hehe.' zei Charlie.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Xenevere Charlie Emilus
    "D-dan ga ik maar naar de les." zei ik. Ik ging wat eerder, want ik moest nog een werkstuk inleveren. Een strafwerkstuk voor Toverdranken. Nadat ik het ingeleverd had liep ik snel naar het lokaal. James kwam naast me zitten. "Hoi" zei ik, en hij glimlachte terug.

    Geschiedenis van Toverkunst was nou niet bepaald mijn 'favourite' vak, en ik was blij dat het voorbij was. Ik zag dat James niet veel had opgeschreven. "Je mag mijn aantekeningen wel gebruiken" fluisterde ik.

    Pauze! Eindelijk. Shit, ik moest nog naar de schoonmaker, om een afspraak te maken om de grote zaal schoon te maken. Jippie. Ik had er nu al zin in. Minstens 3 uur de grote zaal schoonmaken met een mopperende tovernaar. Ik klopte op de deur van het kantoortje van de schoonmaker. "Binnen." zei hij bars. "Ik moest nog een afspraak maken met u, o-om de grote zaal schoon te m-maken" hij keek me aan alsof ik zelf degene was die modder door de kantine gooide.

    Nadat ik iets had afgesproken -vanavond, na het avondeten- liep ik terug naar de grote zaal. Ik had nog een kwartier. Ik begon te rennen. Ik knalde tegen iemand aan. Ik haalde diep adem. Het waren de mensen die me altijd beheksten. "H-het spijt me, dat was niet mijn b-bedoeling.", "Tuuuuurlijk niet," zei de 'leider' "Levicorpus!" ik hing in de lucht. ""Paralitis!" en ik viel verlamd neer. De pestkoppen renden weg, mij achterlatend.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 13:34 ]


    Tijd voor koffie.

    uuuhhmmm]

    James Sirius Potter

    Hij pakte zijn tas en liep naar de les. Charlie zei dat hij de aantekeningen mocht overschrijven. 'Oh, dankje, is na de les goed?' zei hij en ze knikte.
    Na een paar lessen is het eindelijk pauze en James ging veel eten. Toen hij had gegeten ging hij weer naar de les en zag Charlie op de grond liggen.
    James pakte zijn wand en sprak een tegenspreuk op Charlie uit. Ze bewoog weer en keek hem aan (en bloost?).


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Emily Molly Potter
    "Lilth wil je de smekkies aan geven?" vraag ik met een lief stemmetje en ga op het bankje zitten.
    Lilth knikt en geeft de zak aan, ik pak er een uit en spuug hem daarna meteen weer uit.
    "Ah gadver kots smaak" zeg ik en pak een choco-kikker.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [Jeee! NathanSykes is back!]

    Lily Luna Potter

    Ik keek James niet-begrijpend aan maar hoorde voetstappen achter me klinken en draaide me om. Charlie kwam aanwandelen waarna ze weer vertrok met James. Ik liep verveeld verder naar de Great Hall. Sarah zat al aan tafel en ik nam naast haar plaats. 'Weet je hoe eigenaardig Grey deed?' Vroeg ik. 'Ja, weet ik! Ze gaf Gryffindor vijf punten!' 'Nee, niet dat.' Ik wuifde haar woorden weg en vervolgde: 'Ze riep me naar haar toe en zei dat alle leraren me in de gaten hadden gehouden...' Ik vertelde alles wat Grey me had verteld en nadat ik was uitgepraat keek ze me fronsend aan. 'Dat is raar. Maar we spreken hier later nog wel over, ik moet nog mijn huiswerk voor toverdranken afmaken. Tot zo.' Ik zwaaide haar gedag waarna ik ook opstond en de Great Hall uitliep. In het raamkozijn zaten twee meisjes snoep te eten; de één herkende ik als mijn bloedeigen zus, Emely, en de ander was James' vriendin tot nog kort geleden. Waarschijnlijk had ze troost bij Emely gezocht. Ik liep naar ze toe. 'Hey.' Zei ik waarna de twee meisjes verschrikt opkeken.

    Xenevere Charlie Emilus
    "Finite," hoorde ik iemand zeggen. Ik wou de tovenaar bedanken, toen ik recht in de ogen van James keek. Ik werd rood. Dat wist ik zeker. "Z-ze h-hadden me behe-" ik kon niet uitpraten. We staarden elkaar gewoon aan.

    Mijn gevoel werd verscheurd. Albus? James? Wat moest ik doen?
    Toen hoorde ik iemand de hoek omlopen...

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 11:50 ]


    Tijd voor koffie.

    [Gelukkig nieuw jaar ;3 Ik was bij mijn oma gaan logeren en daar had ik geen internet dus daarom heb ik ook zo lang niks meer gepost het spijt me.]
    Guinevere Samantha Longbottom
    'Hoi James en uhm...' het meisje dat naast James zat had ik zover ik wist nog nooit gezien maar ze zat wel met ee rood gezicht naar hem te staren.
    'Charlie, ik ben Charlie.'
    'O en Charlie dan ook, Ik ben Guinevere maar iedereen noemt me gewoon Gwen. Maar James zou je me kunnen helpen uit het kasteel te komen want ze proberen me twee weken lang vast te houden op de ziekenzaal omdat ik zogenaamd een hersenschudding heb. Linn is net weggegaan omdat ze nog wat huiswerk moest maken en pa is ook al de hele dag niet meer gekomen dus dit is mijn enige kans kan je alsjeblieft helpen James?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [geeft niet hoor ;)]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James Sirius Potter
    ‘Tuurlijk wil ik je helpen.’ Zei hij blij en tilde Charlie op, om op te staan. ‘Ik denk dat je vader niet snel in de jongens slaapzaal zal gaan kijken hé? Vast niet. Kom dan maar mee!’ Hij liep met ze mee naar de common room en liepen naar boven naar de jongens slaapzaal.
    ‘Zo… dit is Ian’s en mijn kamer dus.’ Zei hij met een gebaar. ‘Maar je bent toch helemaal niet ziek?! Of ze zijn extreem…’ zei hij op het laasts nadenkent.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Natuurlijk ben ik niet ziek, maar ze zijn gewoon extreem irritant om heel de tijd te blijven zeggen dat ik wel ziek ben en nu mag ik twee weken alleen maar op de ziekenzaal liggen en soms huiswerk maken ik denk dat Pa heel boos gaat worden als hij merkt dat ik weg ben maar dat zie ik dan wel weer want hij is wel vaker boos op mij misschien moet ik wel gewoon iets vaker naar hem gaan luisteren want straks moet ik al zijn planten nog gaan verzorgen net als twee jaar geleden en dat is echt zo saai en zo veel werk dan lig ik nog liever op de ziekenzaal maar nu heb ik het er wel voor over hoor.' de kamer van Ian en James leek veel op onze slaapzaal alleen was het hier heel erg rommelig niet narmaal rommelig en kleiner.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James Sirius Potter
    ‘Ja het is een rommel. Ik weet het. Oh ja Charlie ik zou nog wat overschrijven van jou, kan dat nu?’ vroeg hij en pakte zijn schrift en zijn pen en kreeg het verhaaltje en schreef het over.
    Toen hij klaar was keek Gwen hem raar aan.
    ‘Wat?! Mag ik niet overschrijven? Ja ik weet dat ik het niet ben, maar Ian is nu weg, en Albus kan ik nu niet pesten, dus nu doe ik dit.’zei hij tegen Gwen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Je weet dat het niet mag hé Jamsie?' ik plofte neer op het bed dat volgensmij van Ian was aangezien het daar nog een beetje netjes was en van de keren dat ik bij James huis ben geweest wist ik dat het bij hem nooit zo schoon was.
    Tenminste als je dit schoon kon noemen.
    'Jullie weten zeker niks leuks te doen als je nergens heen kan?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James sirius Potter
    ‘Volgensmij zijn we officieel over een half uurtje uit, dus dan zijn we vrij. We kunnen misschien naar het dorp gaan.’ Zei James en keek naar Charlie, want het was haar idee.
    ‘We kunne dan vragen of Lily, Marilynn, Ian en Albus mee willen?’


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.