• Gebaseerd op het boek "The Host" van Stephanie Meyer.

    Zielen zijn buitenaardse wezens die naar planeten gaan om deze over te nemen. Ze nemen de lichamen van de inwoners van de planeet over en leven daar dan in harmonie met elkaar. De zielen zijn ook op aarde gekomen om beter gebruik te maken van deze prachtige wereld. Er zijn een paar mensen die het overleefd hebben en zich verschuilen in een grote grot. Daar leven ze samen van de dingen die ze nog hebben. Ze gaan zo nu en dan naar buiten om vers voedsel te stelen. Alles gaat om overleven. Natuurlijk ontstaat er van alles als je constant op elkaars lip zit. Haat, irritatie maar ook liefde en vriendschap.

    Dubbelrol of meer mag, alleen dan ook graag een jongen!

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verhaal:
    Extra:
    Door:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:08 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Katherina glimlachte stralend en knikte. "Ja, je hebt mij gered. Door jou ben ik hier." zei ze zacht. Ze had veel pijn aan haar kuit en hoofd.. Ze wist dat Dean het gedaan had maar dat was de enige manier om haar lichaam mee te krijgen. "ik heb je zo gemist."


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    Ik ging bij haar op bed zitten en omhelsde haar.
    'Ik heb jou gemist.' Ik ging met mijn hand door haar mooie haar. Ik moest gewoon voelen of ze echt was. Ik wilde haar niet los laten. 'Het spijt me zo. Het was nooit de bedoeling geweest dat ze je te pakken kregen.' Eindelijk kon ik sorry zeggen na een jaar een schuld gevoel te hebben gehad.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Het maakt niet uit." fluisterde Katherina en ze begroef zijn gezicht tegen zijn borst. "Het was jou schuld niet, ze waren ons gewoon te slim af. Maar nu zijn we samen, daar gaat het om." zei ze zacht.

    [Ik ga slapen, heb het weer eens veel te laat gemaakt.]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    'Het maakt wel uit,' fluisterde ik. 'Door mij heb je een litteken in je nek. Ze kwamen immers voor mij.' Ik legde mijn hoofd op die van haar. 'Maar ik ga je vanaf nu wel beschermen. Ze komen niet meer bij je, dat beloof ik je.' Ik hield van haar en de komende persoon die haar nu nog pijn zou doen zou ik helemaal kapot slaan.

    [Kijkt naar de tijd… holy fuck, ik ga ook. Trusten.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katharina keek hem in het ogen en glimlachte waterig. "ik hou van je Dean" zei ze zacht. "wat er ook gebeurt. Waar zijn we hier eigenlijk?"


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    'Ik hou van jou,' zei ik en ik gaf haar een kus op haar voorhoofd. 'We zijn in een ondergrondste grot midden in de woestijn met al de andere overgebleven mensen.' Ik wilde Katherina niet los laten, bang om haar nog een keer te verliezen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherina hield hem stevig vast en ademde zijn geur in. "hoe heb je je gevonden?" vroeg ze zacht.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    'Jou? Ehm.' Ik zweeg even. 'Ik liet me leiden door haat en lust op wraak,' gaf ik toe. 'Katherina, het spijt me als ik je bang had gemaakt met mijn pijl en boog. Maar ik heb jou nooit willen vermoorden, alleen maar het monster dat ze in je hoofd hadden geplaatst. Ik wist niet dat je er nog was.' Ik liet mijn hand nog een keer door haar haren gaan. 'Je had me nooit zo mogen zien.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    "de ziel zei dat ik wou leven maar ik wilde dat je schoot. Bang dat ze anders ook jou zou vangen. Maar je handelde beter dan ik ooit had kunnen bedenken." zei Katharina zacht


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    'Ze krijgen me niet zomaar te pakken,' grinnikte ik. 'En ik had nooit kunnen schieten met het feit dat jij er nog was. Door mijn schuld ben je al een keer bijna dood geweest.' Ik zuchtte en keek naar haar kuit. 'Het spijt me van je kuit.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherina keek hem aan en haalde haar schouders op. "dat geneest wel weer." zei ze. "ik ben allang blij dat jij hier weer bent en dat ik mijn lijf weer voor mezelf heb. Gelukkig was die ziel gewillig. Anders was ik er geweest."


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    Ik zweeg terwijl ik Katherina nog dichter tegen me aan drukte. Ik snoof haar geur op. Katherina was terug. Mijn Katherina. Ik sloot mijn ogen terwijl ik met haar haar speelde.
    'Ik ben zo blij dat je er weer bent,' fluisterde ik. 'Ik heb je gemist.' Ik wreef met mijn hand over haar arm. 'Ik hou van je. En dat zal altijd zo blijven.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katharina glimlachtte en ging met jaar hand door zijn haar. "ik hou ook van jou." zei ze zacht een ze drukte haar lippen zacht op die van hem. Dit had ze nog het meest gemist. Hem aanraken, hem kussen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    Ik voelde haar lippen op de mijne en ik kuste terug. Ik haalde mijn lippen even van die van haar af en glimlachte. Ik zoende haar weer terwijl ik met mijn hand over haar wang streelde.
    Mijn aller liefste Katherina, dacht ik. Vanaf nu ben je veilig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    katherina was haast vergeten hoe heerlijk het was om hem te zoenen. Wat had ze toch een geluk met hem. De allerliefste jongen van de wereld. Het zou even duren voor ze besefte dat ze niet droomde. Ze hield zoveel van hem, zelfs na een jaar van elkaar gescheiden te zijn geweest.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow