• Hela iedereen . Ik zet de RPG maar online, want er zijn al redelijk genoeg spelers! Wel wil ik even een paar dingen uitleggen.
    Als je IC gaat, ben je In Character. Dat betekent dus dat je je personage moet (na)spelen. Als je OOC bent, Out Of Character, dan moet je [haakjes] rond die woorden gebruiken. En trouwens: Als je je personage speelt, dan moet je wel de naam erboven zetten (:.
    Zoals:

    [Hé! Het is een lekker weertje hé?]
    Mary.
    Grijnzend liep ik te ijsberen over het balkon. Ik dacht ook na.


    Zo doe je dat :').


    |||

    Rollen.

    Manager van One Direction - Esmée Delaire | Katnip <--- Eigenaar
    Harry Styles | Mason
    Louis Tomlinson | Katnip <--- Eigenaar
    Zayn Malik | xromylicious
    Niall Horan | NJH
    Liam Payne | HurtedHeart
    Vriendin van Harry - Taylor Tevil | HurtedHeart
    Vriendin van Louis - Elise Shafford | Narry4lyf
    Vriendin van Zayn – Hailey Nights | Termination
    Vriendin van Niall - Lemony J. Gulsen | Harrison
    Vriendin van Liam - Megan J. M. Cvjetkovic | District12
    Zusje/broertje van Harry - Morte G. Styles | Katnip <--- Eigenaar
    Zusje/broertje van Niall - Eloïs K. Horan | District12
    Zusje/broertje van Zayn | Progressive
    Zusje/broertje van Louis - Cheyenne D. Tomlinson | xromylicious
    Beste vriendin van Zayn - Candice Carter | manonlarissa

    |||

    Louis T.
    Ik liep met mijn capishon over mijn hoofd naar de flat waar ik, Zayn, Harry, Liam en Niall meestal bij elkaar kwamen om te relaxen. Ik stapte in de lift, drukte op de vierde verdieping en liep snel naar de kamer. Deze keer waren ze er niet. Ik deed de capishon af en ging op de bank zitten.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:44 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lemony Gulsen
    Niall drukte een kusje op mijn haar. 'Ik hou van jou.' Ik glimlachte en blooste. 'Ik ook van jou. Heel veel.' Ik voelde me het gelukkigste meisje op de wereld.


    There's power in the words you whisper.

    Eloïs K. Horan
    Geïriteerd bel ik Niall, sinds X-Factor heeft hij het te druk met de band en hij heeft het ook zo druk met zijn vriendin Lemony.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Candice C.
    Ik slaakte een diepe zucht. Pff, wat verveelde ik me.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Niall Horan.
    Toen Lemony zei dat ze ook van mij hield, sloeg mijn hart een klop over. Dit wist ik natuurlijk al maar het maakte me nog steeds gelukkig. Ik vond het heerlijk om even ongestoord met haar te zijn. Ik had mijn mobiel thuis laten liggen op mijn kamer. Helaas werd de stilte doorbroken door mijn maag die rommelde. Ik voelde een hol gevoel in mijn maag.

    [ voor degene die het niet wisten, niall heeft dus GEEN mobiel bij zich =D ]


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.

    Eloïs K. Horan
    Niall negeert me gewoon of hij heeft zijn mobiel thuis liggen. Fijn. Ik zal wel gewoon wachten tot hij wat plek over heeft in zijn drukke schema.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Liam J. Payne
    'Laat me los!' Klonk haar prachtige stem. Natuurlijk luisterde ik niet. Een jongvolwassene begeleide ons. Ze was mijn leeftijd. Ze drukte een kaartje in mijn hand toen Ik Megan neerzette. Ik keek haar raar aan en gooide het kaartje simpelweg weg. Ik gaf even een kus aan Megan om het duidelijk te maken. Ze liep voor ons uit met een lantaarn in haar handen. Rustig verschoof ik de stoel voor Megan zodat ze kon zitten en ging daarna zelf ook zitten.
    'Dit is een Dark Restaurant. Je Ziet niets. Je ruikt of Proeft alleen maar.' Zeg ik grijnzen, niet dat ze mijn grijns ziet.
    'Wat wilt u bestellen M'neer? en Mevrouw' Vroeg een oudere mevrouw aan ons


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lemony Gulsen
    Ik hoorde Niall's maag rommelen. Ik giechelde. 'Wil je wat eten?' vroeg ik.


    There's power in the words you whisper.

    Harry
    Ik hoorde Candice duidelijk zuchten. 'Alles oké?' vroeg ik aan haar.


    You're nothing without a dream.

    Megan Cvjetkovic
    Ik zie niks? Mijn zicht is bijna mijn alles, nou mijn gehoor is er nog dus no problem.
    'Doe maar salade,' zeg ik tegen de oudere vrouw die onze bestellingen op neemt.
    Ik glimlach naar Liam, maar dat zie je vast niet in het donker.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Niall Horan

    Wil je wat eten? Ja eigenlijk wel, ik heb ook echt altijd honger.. 'Ehmm.. Ja is goed,' mompel ik en voel mijn wangen een beetje branden. Ik wist dat ik me niet meer hoefde te schamen bij haar. Maar ik wilde gewoon alles goed doen. Ik stond langzaam op en trok Lemony mee naar har keuken.


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.

    Lemony Gulsen
    Ik trok een keukenkastje open en haalde er een zak chips uit. 'Dit is al mijn derde zak deze week.' grinnikte ik, en gaf de zak aan Niall.


    There's power in the words you whisper.

    Niall Horan.

    Ik pakte de zak aan van Lemony, en trok haar gelijk in een knuffel. 'Dankjewel,' grinnikte ik. Ik opende wel gelijk daarna de zak, ik had echt honger. Ik stopte gelijk een handje in mijn mond, en glimlachte naar Lemony.

    [Wat moet er eigenlijk gebeuren? =D]


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.

    Candice C.
    'Jawel hoor,' antwoordde ik. Ik glimlachte even en keek daarna om me heen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Lemony Gulsen
    Stiekem had ik ook best wel honger, dus ik stopte mijn hand ook in de zak. Ik pakte er een hand je chips uit en begon ze stuk voor stuk te eten.

    [Ik heb eigenlijk geen idee. :P]


    There's power in the words you whisper.

    [ i have to go to sleep, bye everybody, =D en ik heb morgen tot het achste sorry guys..]


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.