• Hela iedereen . Ik zet de RPG maar online, want er zijn al redelijk genoeg spelers! Wel wil ik even een paar dingen uitleggen.
    Als je IC gaat, ben je In Character. Dat betekent dus dat je je personage moet (na)spelen. Als je OOC bent, Out Of Character, dan moet je [haakjes] rond die woorden gebruiken. En trouwens: Als je je personage speelt, dan moet je wel de naam erboven zetten (:.
    Zoals:

    [Hé! Het is een lekker weertje hé?]
    Mary.
    Grijnzend liep ik te ijsberen over het balkon. Ik dacht ook na.


    Zo doe je dat :').


    |||

    Rollen.

    Manager van One Direction - Esmée Delaire | Katnip <--- Eigenaar
    Harry Styles | Mason
    Louis Tomlinson | Katnip <--- Eigenaar
    Zayn Malik | xromylicious
    Niall Horan | NJH
    Liam Payne | HurtedHeart
    Vriendin van Harry - Taylor Tevil | HurtedHeart
    Vriendin van Louis - Elise Shafford | Narry4lyf
    Vriendin van Zayn – Hailey Nights | Termination
    Vriendin van Niall - Lemony J. Gulsen | Harrison
    Vriendin van Liam - Megan J. M. Cvjetkovic | District12
    Zusje/broertje van Harry - Morte G. Styles | Katnip <--- Eigenaar
    Zusje/broertje van Niall - Eloïs K. Horan | District12
    Zusje/broertje van Zayn | Progressive
    Zusje/broertje van Louis - Cheyenne D. Tomlinson | xromylicious
    Beste vriendin van Zayn - Candice Carter | manonlarissa

    |||

    Louis T.
    Ik liep met mijn capishon over mijn hoofd naar de flat waar ik, Zayn, Harry, Liam en Niall meestal bij elkaar kwamen om te relaxen. Ik stapte in de lift, drukte op de vierde verdieping en liep snel naar de kamer. Deze keer waren ze er niet. Ik deed de capishon af en ging op de bank zitten.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:44 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hailey N
    Ik glimlachte naar Zayn. 'Dankje.' Fluisterde ik aangezien Esmée ging bellen. Ik ging wat dichter tegen Zayn aan staan en wachtte af wat er nu eigenlijk ging gebeuren.

    Lemony G
    De bel ging nog voordat ik leuke kleding had gevonden. Dan maar lekker in mijn joggingbroek en sweater. Ik rende de trap af en deed de deur open. Toen ik hem zag werd ik weer helemaal vrolijk. "NIALL!" riep ik en omhelsde hem.

    [ ik moet gaan. ): ]


    There's power in the words you whisper.

    [Doei :3]

    [-Wacht op antwoord van Mason/Harry XD-]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zayn Malik.
    'Graag gedaan.' fluisterde ik terug. Ik knipoogde daarna naar haar en gaf haar een kus op haar mond. Stiekem hoopte ik dat het vandaag niet doorging, met de oorzaak omdat de rest niet bereikbaar zouden zijn.. Maar natuurlijk was dit niet het geval.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:16 ]


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    [Ik ga ook, doeei :3]

    Niall Horan.
    Ze opende de deur en sprong gelijk in mijn armen. 'NIALL!'Ik snoof haar geur op en werd er zo blij van. Ik wilde het liefste de hele dag bij haar zijn. Ik drukte haar zo dicht mogelijk tegen me aan. Ik wilde haar liever niet loslaten maar deed het toch.

    [GOODNIGHT EVERYBODY.]


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.

    [Zeg, ik ben 10 en ik lig nog niet te slapen xD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Taylor
    ik ging zitten op een stoel en pakte een tijdschrift echt lezen deed ik niet. Ik hunkerde namelijk naar Harry. Harry wist dat ik van horrorfilms hield. Ik zag hem uit de douche komen en iets aantrekken.
    'Ik ben klaar.' Zei hij met een speelse glimlach. Ik pakte zijn hand en liep met hem naar de deur. Tot ik zijn telefoon hoorde gaan. Ik slaakte een zucht. We werden alweer onderbroken....


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Styles

    Mijn mobiel trilde. Ik keek op het scherm Esmée belt. 'Sorry deze moet ik even antwoorden.' zei ik tegen Taylor. 'Hallo, met Harry' nam ik op.


    You're nothing without a dream.

    [Maar voor sommige mensen ligt bedtijd niet perse aan de leeftijd. Sommige mensen moeten vroeg opstaan, of zijn gewoon wat eerder moe.]


    There's power in the words you whisper.

    [of sommige mensen hebben examens );]


    You're nothing without a dream.

    ik ga ook maar dan xd, btw; naamgenootje, moet jij ook niet eens gaan slapen? gahhaha


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    [NEEEE XD. Blijf Romy D:]
    Esmée D., Manager 1D.
    'Onmiddelijk naar het park, weet jij waar Louis, Liam en Niall zijn?' vroeg ik met een botte ondertoon. Ik begon mijn geduld echt te verliezen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [sommige mensen wiskunde proefwerk, waarvoor ik de hele middag moet blokken. -.-' ikbenpas14. (:]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:28 ]


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.