• Hela iedereen . Ik zet de RPG maar online, want er zijn al redelijk genoeg spelers! Wel wil ik even een paar dingen uitleggen.
    Als je IC gaat, ben je In Character. Dat betekent dus dat je je personage moet (na)spelen. Als je OOC bent, Out Of Character, dan moet je [haakjes] rond die woorden gebruiken. En trouwens: Als je je personage speelt, dan moet je wel de naam erboven zetten (:.
    Zoals:

    [Hé! Het is een lekker weertje hé?]
    Mary.
    Grijnzend liep ik te ijsberen over het balkon. Ik dacht ook na.


    Zo doe je dat :').


    |||

    Rollen.

    Manager van One Direction - Esmée Delaire | Katnip <--- Eigenaar
    Harry Styles | Mason
    Louis Tomlinson | Katnip <--- Eigenaar
    Zayn Malik | xromylicious
    Niall Horan | NJH
    Liam Payne | HurtedHeart
    Vriendin van Harry - Taylor Tevil | HurtedHeart
    Vriendin van Louis - Elise Shafford | Narry4lyf
    Vriendin van Zayn – Hailey Nights | Termination
    Vriendin van Niall - Lemony J. Gulsen | Harrison
    Vriendin van Liam - Megan J. M. Cvjetkovic | District12
    Zusje/broertje van Harry - Morte G. Styles | Katnip <--- Eigenaar
    Zusje/broertje van Niall - Eloïs K. Horan | District12
    Zusje/broertje van Zayn | Progressive
    Zusje/broertje van Louis - Cheyenne D. Tomlinson | xromylicious
    Beste vriendin van Zayn - Candice Carter | manonlarissa

    |||

    Louis T.
    Ik liep met mijn capishon over mijn hoofd naar de flat waar ik, Zayn, Harry, Liam en Niall meestal bij elkaar kwamen om te relaxen. Ik stapte in de lift, drukte op de vierde verdieping en liep snel naar de kamer. Deze keer waren ze er niet. Ik deed de capishon af en ging op de bank zitten.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:44 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Megan Cvjetkovic
    'Mijn tante is dood. Ze heeft zelfmoord gepleegdt. En nu wil ik jouw vraag horen,' zeg ik.
    Ik begon niet te huilen, want mijn tante was toch niet echt al te aardig voor me maar ergens raakt het me wel. Ze was een deel van de familie, ze was wel mijn moeders zus en mijn tante.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Liam J. Payne
    Ik keek haar geschrokken aan.
    'Dat komt er zo simpel uit bij jou..' Zeg ik zacht. Ik zag geen tranen. Ze staarde me emotieloos aan tot ze vroeg om mijn vraag aan haar.
    'Wij hebben nu al vrij lang Meggie..' Begon ik.
    'Zullen we het vieren?' Ik wou iets leuks met haar gaan doen. Uit eten in een sjiek restaurant. Lekker naar de bioscoop of iets anders wat ze wou doen. Ik vond dat we het moeten vieren. Ik wou haar tonen hoeveel ik wel niet van haar hield. Dat is eigenlijk niet te beschrijven.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Megan Cvjetkovic
    'Natuurlijk,' zeg ik.
    Naar de bios gaan, dat toont niet echt hoeveel je van iemand houdt. Misschien uit eten of zoiets.
    'Maar ik heb morgen school. Dus niet iets waar ik te laat moet voor gaan slapen want anders loop ik er als een zombie bij,' zeg ik.
    Liam moet vast morgen naar de studio en ik zit dan op school.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Liam J. Payne
    'en omdat het helemaal leuk is het tegen de fans vertelen?'zei ik met een kleine verlegen glimlach.
    'heb je zin om naar een leuk restaurant te gaan?' Vroeg ik verder naar haar. Het was half 6. We konden een leuke maar niet te lange avond van maken. Ze moest morgen naar school en ik morgen naar de studio..


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Megan Cvjetkovic
    'Ja,' antwoord ik.
    Ik ga geen make-up op doen, misschien een beetje maar niet overdreven. Ik weet dat Liam dat niet leuk vindt.
    'En het is jouw schuld als de leerkrachten me morgen geen Meganius noemen omdat ik in slaap ben gevallen tijdens de les,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Liam J. Payne
    Ik glimlach. 'Ik zal het niet te laat maken.' Grijns ik. Ik pak mijn iPhone en zie dat Esmée had gebeld. Mijn gezicht betrekt. Ik druk haar weg. Nu niet ik ging me Meganwat doen... Ik begin te tweeten

    LiamPayne Het is nu Officieel Megan en ik hebben wat Sorry meiden maar mijn hart s verkocht.

    Tweet ik en zonder te twijfelen verzent ik het. Ik had mijn naam veranderd naar LiamPayne vond ik wat leuker staan en meer als mezelf. Iik grinsde en tilde Megan op har schouders in mijn ene hand en haar knieholtes in mijn andere. Ik liep zo met haar overstraat. Er werd naar ons gewezen en gegilt maar ik trekte me nergens van aan. Rustig liep ik het lekkerste en duurste restaurnt dat er was in. 'Een tafel voor twee graag.' Zei ik met een grijns tegen de vrouw terwijl ik mijn naam zei.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Casey
    Ze liep met een vrolijke glimlach op haar gezicht door de versierde winkelstraat.
    Wat kon ze eens gaan doen? En verscheen een denk rimpel in haar voorhoofd, iets waar ze maar meteen mee kapte.
    Dat zorgde voor rimpels, en dat kon ze niet gebruiken als model.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Megan J. M. Cvjetkovic
    'Liam laat me los,' zeg ik lachend.
    Mijn mobiel ligt thuis, de hond moet nog eten en mijn moeder en vader zouden vandaag thuis komen. Maar bij Liam zijn is veel leuker.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [hoi, daar ben ik =D]


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    [Haaj ^-^ Spelen? ;D.]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 17:28 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ja =D, ik speel Zayn.. wie speel jij?]


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    [Beste vriendin van Louis en Liam :'D Aimeé - Danseres en Casey - Model x')]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [okeoke! Waar wil je spelen?]


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    [Winkelstraat? Loop maar tegen iemand aan ofzow x'D]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 17:54 ]


    There's power in the words you whisper.