• Hela iedereen . Ik zet de RPG maar online, want er zijn al redelijk genoeg spelers! Wel wil ik even een paar dingen uitleggen.
    Als je IC gaat, ben je In Character. Dat betekent dus dat je je personage moet (na)spelen. Als je OOC bent, Out Of Character, dan moet je [haakjes] rond die woorden gebruiken. En trouwens: Als je je personage speelt, dan moet je wel de naam erboven zetten (:.
    Zoals:

    [Hé! Het is een lekker weertje hé?]
    Mary.
    Grijnzend liep ik te ijsberen over het balkon. Ik dacht ook na.


    Zo doe je dat :').


    |||

    Rollen.

    Manager van One Direction - Esmée Delaire | Katnip <--- Eigenaar
    Harry Styles | Mason
    Louis Tomlinson | Katnip <--- Eigenaar
    Zayn Malik | xromylicious
    Niall Horan | NJH
    Liam Payne | HurtedHeart
    Vriendin van Harry - Taylor Tevil | HurtedHeart
    Vriendin van Louis - Elise Shafford | Narry4lyf
    Vriendin van Zayn – Hailey Nights | Termination
    Vriendin van Niall - Lemony J. Gulsen | Harrison
    Vriendin van Liam - Megan J. M. Cvjetkovic | District12
    Zusje/broertje van Harry - Morte G. Styles | Katnip <--- Eigenaar
    Zusje/broertje van Niall - Eloïs K. Horan | District12
    Zusje/broertje van Zayn | Progressive
    Zusje/broertje van Louis - Cheyenne D. Tomlinson | xromylicious
    Beste vriendin van Zayn - Candice Carter | manonlarissa

    |||

    Louis T.
    Ik liep met mijn capishon over mijn hoofd naar de flat waar ik, Zayn, Harry, Liam en Niall meestal bij elkaar kwamen om te relaxen. Ik stapte in de lift, drukte op de vierde verdieping en liep snel naar de kamer. Deze keer waren ze er niet. Ik deed de capishon af en ging op de bank zitten.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:44 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louis T.
    'AAH!' grinnikte ik toen Taylor me besprong en ik daarna meegetrokken werd. 'Krullie, je vrouw is met de seconde enger,' fronste ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Harry
    'Hahaha! Ze is helemaal niet erg!' lachte ik. 'Ze is juist heel lief en mooi!'
    Ik keek Elise aan. 'Hoe gaat het met jou? Is Lou niet te erg?' grapte ik.


    You're nothing without a dream.

    Taylor Tevil
    'Laat dat mooi maar weg Curls.' Zei ik terwijl ik door zijn krullen heen woelde. Dat voelde zo fijn. Zo vertrouwd.
    'En Boobear, Ik ben niet erg. Ik ben gewoon mezelf.' Zei ik grijnzend. Klopt ik was vrij druk bij mijn vrienden. Ik was een hyper actief kind bij ze, maar zo voelde ik mezelf.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis T.
    'Zeg Krullebol, ik ben helemaal niet erg,' zei ik. Ik stak mijn tong uit. 'Kuch.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [ik ben door! ik moet studeren ); daaag x]


    You're nothing without a dream.

    Niall Horan

    Ik lag met Lemony gezellig op haar bed. We deden helemaal niks, we lagen gewoon lekker. Zin om op te staan had ik niet. Ik drukte haar nog iets steviger tegen me aan. En drukte een kus op haar haar. 'ik hou van je.' mompelde ik zachtjes.

    [ ik ben wakker =D ]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 13:12 ]


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.

    Hailey N
    Ik grinnikte om Louis en Taylor. Die twee waren echt geniaal samen. Evenals Harry en Louis samen. 'Dus Louis, hebben jij en Elise nog wat leuks gedaan?' Vroeg ik aan Louis.

    Candice C.
    Toen ik klaar was met mijn moeder helpen liep ik terug naar het park, waar het inmiddels al een stuk drukker was dan eerst. 'Hey!' begroette ik iedereen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Hailey N
    Ik glimlachte naar Candice. 'Hee.' Ik vond het leuk dat ze er weer was, ik kon altijd goed opschieten met haar.

    Aimeé mon Blanc
    Ik liep met een glimlachje rond mijn lippen over straat.
    In mijn éne hand een skateboard, in mijn andere een zakje chips.

    Casey Mayer
    Met een zucht haalde ik een hand door mijn haren, waarna ik de voordeur met een plofje dichtdeed.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 13:39 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Harry
    'Hoi Candice! Alles goed?' begroette ik haar.


    You're nothing without a dream.

    Candice C.
    'Ja, met jou?' vroeg ik aan Harry, terwijl ik op het bankje ging zitten.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Harry
    'Haha. Jaa tuurlijk!' antwoordde ik. Candice was wel een aangenaam persoon om mee om te gaan.


    You're nothing without a dream.

    Megan Cvjetkovic
    Inplaats van tegen te spartelen, wat je van mij zou verwachten blijf ik relaxt liggen.
    'Mijn moeder belde me en had nieuws voor me,' zeg ik.
    Maar zou Liam het nieuws wel zo leuk vinden? Ik kan dat alleen maar weten door het te vertellen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Liam Payne
    Haar gezicht was prachtig schoon en geen masker meer. Het was mooi naturelle.
    'Wat is het nieuws dan?' Had ik met vragende oogjes gevraagd. Laat het asjeblieft goed nieuws zijn. Ik keek haar vragend aan. Mijn haar had nu krullen. Volgens mensen op Twitter was dat het leukste.
    'Ik wil jou straks ook iets vragen, maar eerst vertel jij het nieuws.' Zet ik in terwijl ik haar laatste beetje oogschaduw wegveeg met mijn vinger.


    I'm finally back, Finally after a Year break