• Hela iedereen . Ik zet de RPG maar online, want er zijn al redelijk genoeg spelers! Wel wil ik even een paar dingen uitleggen.
    Als je IC gaat, ben je In Character. Dat betekent dus dat je je personage moet (na)spelen. Als je OOC bent, Out Of Character, dan moet je [haakjes] rond die woorden gebruiken. En trouwens: Als je je personage speelt, dan moet je wel de naam erboven zetten (:.
    Zoals:

    [Hé! Het is een lekker weertje hé?]
    Mary.
    Grijnzend liep ik te ijsberen over het balkon. Ik dacht ook na.


    Zo doe je dat :').


    |||

    Rollen.

    Manager van One Direction - Esmée Delaire | Katnip <--- Eigenaar
    Harry Styles | Mason
    Louis Tomlinson | Katnip <--- Eigenaar
    Zayn Malik | xromylicious
    Niall Horan | NJH
    Liam Payne | HurtedHeart
    Vriendin van Harry - Taylor Tevil | HurtedHeart
    Vriendin van Louis - Elise Shafford | Narry4lyf
    Vriendin van Zayn – Hailey Nights | Termination
    Vriendin van Niall - Lemony J. Gulsen | Harrison
    Vriendin van Liam - Megan J. M. Cvjetkovic | District12
    Zusje/broertje van Harry - Morte G. Styles | Katnip <--- Eigenaar
    Zusje/broertje van Niall - Eloïs K. Horan | District12
    Zusje/broertje van Zayn | Progressive
    Zusje/broertje van Louis - Cheyenne D. Tomlinson | xromylicious
    Beste vriendin van Zayn - Candice Carter | manonlarissa

    |||

    Louis T.
    Ik liep met mijn capishon over mijn hoofd naar de flat waar ik, Zayn, Harry, Liam en Niall meestal bij elkaar kwamen om te relaxen. Ik stapte in de lift, drukte op de vierde verdieping en liep snel naar de kamer. Deze keer waren ze er niet. Ik deed de capishon af en ging op de bank zitten.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:44 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Megan Cvjetkovic
    'Nooit,' zeg ik lachend.
    Ik ben niet van het opgeven, al kietel je me 24-uur per dag ik geef het niet op.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Hailey N
    Ik glimlachte. 'Met ons gaat alles goed, en met jullie?' Vroeg ik aan Taylor. Ik sprak maar even uit het ons omdat ik Zayn tot in de puntjes kende, en Zayn was best happy op het moment.

    Liam Payne
    ik grijnsde. Ze was zo een doorzetster. Dat vond ik zo geweldig aan haar. Zachtjes begon ik What's makes you Beautiful te neuriën. Ze keek me met lachende ogen aan. Ze wist volgens mij niet dat ik ook niet geen kietelen kon, maar ik kietelde vrolijk door.
    'Het heet niet zomaar Kietel-Dood want ik ga je zo dood kietelen Meggie.' Zei ik grijnzend op het melodietje van What's makes you Beautiful.

    Taylor Tevil
    'Ja met ons ook.' Zei ik nogsteeds met een knuffel terwijl ik Harry even een snelle zoen gaf. Daarna wende ik me weer tot Hailey. 'Hebben jullie nog wat leuks gedaan.' Zei ik nogsteeds met dezelfde glimlach rond mijn lippen. Ik hield iet van grijnzen, maar dat gebeurde gewoon vanzelf als ik bij Harry was. Ik haatte mijn glimlach. Hij was lelijk net als ikzelf. Ik heb nooit gesnapt waarom Harry mij mooi vind.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 11:08 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Megan Cvjetkovic
    'Je was toch bang voor lepels?' vraag ik.
    Ik glimlach en kijk vanuit mijn ooghoeken naar mijn kussen, daaronder ligt een lepel voor het geval iemand opeens een kom met eten voor mijn neus duwt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Liam Payne
    Ik schrok bij het woord Lepel, maar schudde mijn hoofd. Als ze de lepel had rende ik gillend weg. Een vork oké, maar een lepen Nee dankje. Ik verschoof haar weg van haar kussen waar dus de lepel lag. Ik pakte haar handen en ging met mijn bibs op haar buik zitten ze kreunde door mijn gewicht. Zielig keek ik haar aan.
    'Zo zwaar ben ik toch ook weer niet.' Zei ik met een beteuterd gezichtje. Ik kreeg van die Puppy oogjes die niemand kon weerstaan, behalve mijn moeder dan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hailey N
    'We zaten gewoon de hele tijd al in het park. Gewoon een beetje zitten.' Zei ik en ik keek Zayn glimlachend aan. Hoe was het mogelijk dat een jongen zo perfect was.

    Megan Cvjetkovic
    'Puppyoogjes werken deze keer niet Payne,' zeg ik.
    'Laat me op z'n minst mijn mobiel pakken want misschien komt er staks wel een gillende fangirl-roedel aanrennen en dan kan ik de politie bellen,' zeg ik.
    Dat wa ik dus echt niet van plan, ik ging mijn moeder bellen om te vragen waar mijn hond Lieke uithangt zodat die een lepel kan pakken op commando. Hopelijk luistert ze.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Harry
    Taylor trok mij naast Hailey en Zayn. 'Hoe gaat het?' zeiden Taylor en ik tegelijk.


    You're nothing without a dream.

    Esmée D., Manager van 1D.
    Ik draaide me om toen ik de stem van Harry hoorde.
    'Dag Harry, Taylor.' Ik gaf een knikje. 'Weet je echt niet waar de anderen zijn, Liam, Louis en Niall?'

    Louis T.
    Ik liep met Elise naar de auto, ik had namelijk het gevoel dat Esmée ons nodig had. Het zal mij een worst wezen als Elise niet mee mocht, we zagen elkaar pas net. Ik deed het portier open en Elise ging zitten, daarna ging ik achter het stuur zitten. Ik startte de motor en reed terug naar de flat, waar ik de auto parkeerde en Elise weer meenam naar het park, waar ik Zayn, Hailey, Taylor, Harry en Esmée zag.
    'Hé, Essie,' zei ik.

    Esmée D., Manager 1D.
    'Min Louis, die is er nu dus,' mompelde ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Liam Payne
    Ik liet haar haar mobiel niet pakken. Ik drukte een zachte kus op haar lippen. Ja dit had ik gemist. Haar zachte soepele lippen op de mijne.
    'Ik trotseer die fans wel.' Fluisterde ik in haar oor terwijl ik weer mijn lippen op die van haar drukte. Niet te hard nee. Ik zou haar nooit pijn kunnen laten voelen. Ik likte langs haar lippen om zo te vragen of ze haar mond open wou doen. Ik keek in haar prachtige blauwe ogen. Ze waren zo erg opgemaakt. Ik liet haar los en stond op. Ik pakte snel iets uit haar la. Zo eraf met die makeup. Ik liep een beetje kwaadaardig op haar af met de make-up remover.
    'Jij gaat O De naturelle.' Zei ik met een kleine glimlach ik greep haar vast in een omhelzing terwijl ik met mijn andere hand de make-up van haar gezicht af smeerde. Ik wist hoe heilig make-up voor meisjes was, maar ze deed het zo dik dat vond ik niet mooi. Het zo me niet verbazen als ze zou spartelen. Loskomen ging haar toch niet lukken. Ik ging vaak genoeg naar de sportschool.

    Taylor Tevil
    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet niet waar ze zijn maar ik denk dat Liam, mijn grote vriend, bij Megab is, maar ze mobiel staat uit ik heb hem al geprobeerd te bellen.' Antwoorde ik eerlijk tegen Esmee. Snel richte ik me weer op hHarry. Ik drukte mijn zachte lippen op die van hem. O gosh wat had ik hem gemist. Zijn haar waar ik nu doorheen woelde zijn mooie grote groene ogen. Zijn zachte en lieve lippen. Jep alles aan hem had ik gemist.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 11:40 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry
    'Nee, ik heb totaal geen idee. Maar wacht, daar komt Louis aan.' zei ik tegen Esmée.
    'Hey.' begroette ik Louis en Elise.


    You're nothing without a dream.

    Louis T.
    'Jo Krullebol,' gebruikte ik zijn bijnaam. Ik grinnikte.

    Esmée D., Manager 1D.
    'Waarom ik jullie bij me roep: Ik heb een Concert voor jullie geregeld, en die 'tour' gaat over een dag of 3 van start,' zei ik tegen Zayn, Harry en Louis.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hailey N
    'Hey Louis, Elise.' Begroette ik de twee. Nog even en dan konden we allemaal gaan. Ik had er best zin in, want ik vond dat Zayn echt een prachtige stem had. Een stem waar iedere jongen jaloers op kon zijn. Ik slikte even. Niet tour, tour was nog erger als gewoon repeteren. Tour betekende dat ik Zayn voor een lange tijd niet kon zien. Man, ik haatte tour.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 11:40 ]

    Harry
    Het was lang geleden dat we nog een concert hadden gegeven dus hier had ik echt wel zin in!
    Onze fans eens terug zien, de longen uit ons lichaam zingen en daarna genieten van de rust, samen met Taylor!


    You're nothing without a dream.

    Taylor Tevil
    Nu viel Louis me op. Ik grijnsde naar hem en rende op hem af terwijl ik hem een knuffel sprong. 'BooBear!!' Zei ik gillend. Jep het was waar. De hele One Direction Gang waren mijn beste vrienden. Ik trok hem mee en plante hem en zijn vriendin naast mij en Harry.


    I'm finally back, Finally after a Year break