• Hela iedereen . Ik zet de RPG maar online, want er zijn al redelijk genoeg spelers! Wel wil ik even een paar dingen uitleggen.
    Als je IC gaat, ben je In Character. Dat betekent dus dat je je personage moet (na)spelen. Als je OOC bent, Out Of Character, dan moet je [haakjes] rond die woorden gebruiken. En trouwens: Als je je personage speelt, dan moet je wel de naam erboven zetten (:.
    Zoals:

    [Hé! Het is een lekker weertje hé?]
    Mary.
    Grijnzend liep ik te ijsberen over het balkon. Ik dacht ook na.


    Zo doe je dat :').


    |||

    Rollen.

    Manager van One Direction - Esmée Delaire | Katnip <--- Eigenaar
    Harry Styles | Mason
    Louis Tomlinson | Katnip <--- Eigenaar
    Zayn Malik | xromylicious
    Niall Horan | NJH
    Liam Payne | HurtedHeart
    Vriendin van Harry - Taylor Tevil | HurtedHeart
    Vriendin van Louis - Elise Shafford | Narry4lyf
    Vriendin van Zayn – Hailey Nights | Termination
    Vriendin van Niall - Lemony J. Gulsen | Harrison
    Vriendin van Liam - Megan J. M. Cvjetkovic | District12
    Zusje/broertje van Harry - Morte G. Styles | Katnip <--- Eigenaar
    Zusje/broertje van Niall - Eloïs K. Horan | District12
    Zusje/broertje van Zayn | Progressive
    Zusje/broertje van Louis - Cheyenne D. Tomlinson | xromylicious
    Beste vriendin van Zayn - Candice Carter | manonlarissa

    |||

    Louis T.
    Ik liep met mijn capishon over mijn hoofd naar de flat waar ik, Zayn, Harry, Liam en Niall meestal bij elkaar kwamen om te relaxen. Ik stapte in de lift, drukte op de vierde verdieping en liep snel naar de kamer. Deze keer waren ze er niet. Ik deed de capishon af en ging op de bank zitten.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:44 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Harry Styles
    'Onmiddelijk naar het park, weet jij waar Louis, Liam en Niall zijn?' vroeg ze met botte ondertoon. 'Neen. Maar mag Taylor meekomen?' vroeg ik.


    You're nothing without a dream.

    Esmée D., Manager 1D.
    'Argh, best. Maar kom,' zuchtte ik en ik was duidelijk ongeduldig.

    [Waar zijn de anderen? Louis is op het platteland, maar waar zijn Niall en Liam?]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Niall is bij Lemony ZONDER mobiel, denk ik. (:]


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.

    [Waar woont Lemony? :Y)]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Liam bij Megan zonder mobiel.]
    Taylor
    Ik hoorde dat ons plan niet door ging. Ik keek hem bedroefd aan. Weer werden onze plannen verpest. Soms haatte ik dat Harry beroemd was.

    Liam
    Ik pakte Megans hand en trok haar mee naar binnen. Mijn moniel stond uit. Ik wou niet gestoord worden. Ik ging op haar bed zitten en trok haar naar me toe zodat ze bovenop me kwam te zitten. Ik keek in haar geschiedenis boek.
    'A so die Zweife Wereldoorlog.' Grijnsde ik. Ik kon geen duits.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry
    We stapten de lift in en ik drukte op nul. Het randje rond de nul werd rood. Waarom verwachtte Esmée ons net nu? We kwamen op gelijkvloers en gingen richting het park, waar ik Zayn en Hailey dicht naast een elkaar op een bankje zag zitten en waar Esmée druk bezig was met ijsberen en bellen. 'Hey.' begroette ik ze.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:45 ]


    You're nothing without a dream.

    Esmée D., Manager 1D.
    Ik rolde met mijn ogen en klapte mijn mobiel dicht. Nu wachten maar. Ik sloeg mijn armen over elkaar en tikte met de punt van mijn schoen tegen de grond.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Megan Cvjetkovic
    'Je Duits is verschrikkelijk,' lach ik.
    Wat een geluk dat mijn Duits ook faalt, die taal is gewoon irritant.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ik zou waarschijnlijk een tijd niet kunnen schrijven want ik vrijdag begint mn toetsweek :s]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 10:10 ]


    I Ship Narry.

    [Veel succes!]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Liam Payne
    'Hoe kun je dat was mijn beste vak op school vroeger.' Huilde ik. Ik kon me heel goed aanstellen. Heel goed nephuilen. Zo kreeg ik vroeger ook spullen van mijn moeder. Ik deed mijn gezicht in mijn handen en maakte huil geluiden. Achter mijn handen had ik een enorme grijns verscholen die ze niet kon zien. Ik had megan zo gemist. Ik zag haar als mijn beste vriendin en mijn vriendin tegelijkertijd.

    Taylor Tevil
    Ik liep braaf achter Harry aan. Toen we bij Esmee aankwamen gaf ik haar even een dodelijke bli die ze niet zag. Een beetje mijn plannen dwarsbomen?! Een korte grom rolde over mijn mond. Daarna keek ik meteen weer naar Harry. Mijn schatje. Ik sloeg mijn arm om hem heen en ik plaatste mijn hoofd op zijn schouder. Ik zag nu ook Zayn en Hailey. 'Hey.' Zeiden ik en Harry in ik tegelijkertijd. We waren echt pro in die dingen geworden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    gaaf


    I think the f*ck I give, went that way. ->

    Hailey N
    Ik glimlachte naar Harry en Taylor die er ook bij kwamen staan. Esmée was wel heel goed in uitzonderingen maken. Maarja, ik vond het wel leuk dat Taylor mee ging, had ik ook iemand om mee te praten als de jongens bezig waren. 'Hee.' Zei ik terug.

    Megan Cvjetkovic
    'Vast,' mompel ik.
    Ik weet dat hij nu nephuilt maar ik zal wel doen of ik dat niet door heb.
    'Liam niet huilen,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Liam Payne
    Ik voelde hoe ze door mijn haren wreef als troost. Ik grijnsde. Ik liet mijn ogen weer uit mijn handen verschijnen, terwijl mijn handen in een razende snelheid naar haar middel toegingen. Als Megan ergens niet tegen kon was het kietelen. Ik begon haar als een dolle te kietelen zodat ze als gewoonlijk lachend op haar bed viel. Ik grijnsde boven haar zodat mijn krullen in haar gezicht vielen. Mij grijns was van oor tot oor. 'Geef je je al over?' Zei ik met een speelse ondertint in mijn stem.

    Taylor Tevil
    Ik zag Hailey blij kijken. Ja ze kon blij zijn. Ze was niet meer het enigste vriendinnetje dat mee mocht. Ik trok mij en Hardy naast Hailey en Zayn. Dat lukte makkelijk omdat het eenvroot bankje was. Mijn zomerse bloemenjurkje, huidkleurige panty, mijn allstars en ketting en armband werden er gelukkig niet vies van. Mijn haar zat in slag over mijn, beide gebruinde, schouders. 'Hoe gaat het?' Zei ik met mijn diamanten glimlach.


    I'm finally back, Finally after a Year break