• Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5



    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Gawain Marlon Iolani - Havik
    Cherie Beth Jones -kat
    Cedric Dean Dux - Aap
    Dana Alexia Pippens - Pinguïn
    Noah Morrigan - Hert
    Kwon Ji Yong - cheeta
    Dina Darcy Mitchell - Filipijns spookdiertje

    Staf:
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin

    Tijdelijke dodenlijst.

    jongeren:
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Lily Haspers

    Verdeling moet opnieuw gemaakt worden.


    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:49 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Cedric
    'Ik mocht niks anders dan staan en wachten. Het was een opdracht van Valerie om te bewijzen dat hij kinderen had vermoord. Ik moest gewoon voor hem gaan staan en mezelf rustig houden,' zeg ik zacht. 'Ik sla geen mensen, of ik probeer het althans niet te doen. De enige die ik fysiek pijn doe is mezelf.' Ik vond het eigenlijk best erg dat ze het vroeg. Het drukte me weer met mijn neus op mijn eigen feiten.

    Noah Morrigan

    Ik sloeg zijn woorden op in mijn hoofd en speelde ze een paar keer na mekaar af. 'Ik zou het gedaan hebben, hem slaan bedoel ik.' Het was waar, ik hield niet van geweld maar voor hem zou ik gerust een uitzondering willen maken. Ik zag voor me hoe ik een onbekende man in een pilotenpak zonder tegengehouden te worden zou kunnen martelen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Cedric
    'Ik kon het niet toen Valerie erbij was. Als ik hem alleen tegen zou komen weet ik nog niet wat er gaat gebeuren. Als Valerie er niet was geweest was ik hem denk ik al aangevlogen,' zeg ik zacht. Dit was niet het beste onderwerp. Ik probeerde het brokstuk nog verder samen te drukken om mijn frustratie kwijt te kunnen. 'Weetje dat dit niet het beste onderwerp is om met mij te bespreken?' vraag ik zacht. Dit was het punt waarop ik teveel over mijn slechte eigenschap aan het vertellen was en dat kon niet goed gaan.

    Noah Morrigan

    'Waarom blijf je zo bang voor je eigen gevoelens? Het is normaal dat je moordneigingen hebt als je aan hem denkt hoor, of dat je,je er op zijn minst boos over voelt. Maar als je een ander onderwerp wilt, geen probleem. Over wat wil je praten?' Ik besefte dat ik een beetje de psycholoog aan het uithangen was en dat was niet echt de bedoeling aangezien ik zelf ook wel dingen had om aan te werken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Cedric
    'Ik heb nooit echt geleerd hoe ik ermee om moet gaan en nu probeer ik jou en mezelf te beschermen om niet uit te barsten door niet verder op het onderwerp in te gaan,' zeg ik zacht. 'Maar als je weet wat ik eraan kan doen zeg je het maar, ik kan me nog wel even rustig houden.' Et blijft frustrerend dat ik moet toegeven wat er mis is met me. Tegen niemand heb ik het ooit zo open moeten vertellen. Dat was een van de pluspunten van Noah, ze wist waar je het niet over wil hebben en gaat juist daarop in.

    Noah Morrigan

    'Voor mij hoef je, je niet rustig te houden. Ik vertrouw je, je gaat mij niets aandoen.' antwoordde ik simpel maar ik wist ook dat ik niet echt antwoord gaf op zijn gestelde-ongestelde vraag omdat ik niet goed wist wat hij ermee moest doen. Het was een deel van hem, punt, daar kun je meestal niet veel aan veranderen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    @Cressida: Yeah, sure c;

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    Ik kon de walging niet van mijn gezicht brengen wanneer de gekke zuster haar lippen tegen de overblijfselen van de man duwde en daarna begon te proberen om de oogballen er uit te peuteren. 'Laten we dan maar gaan...' hoorde ik haar zeggen, waarop ik knikte en haar naar buiten voorging. om eerlijk te zijn stond de confrontatie me niet echt aan, maar nu was het eerst aan Heather. Ze mocht haar gevoeligheid gebruiken om de verpleegster zover te krijgen dat ze het hoofd aan mij gaf. Als het misging, kwam ik ten tonele. Een tweestrijdig gevoel trok door mijn lichaam. Langs de ene kant had ik weinig zin om een vrouw aan te vallen, maar langs de andere dacht ik niet dat we dit zonder problemen op zouden kunnen lossen. 'Gaat u uw gang,' zei ik zacht.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cedric
    'Ik vind het al erg genoeg dat het gebeurd, als iemand het ziet is het voor mij alleen maar erger,' zeg ik zacht. 'Ik ben niet alleen bang of boos, maar als iemand me ziet schaam ik me ook voor mezelf.' Ik gooi de steen een eindje verderop en kijk Noah weer aan.

    Noah Morrigan

    Ik begon wat met een klein steenbrokje te spelen en liet het een hele tijd stil voor ik antwoordde. 'Misschien...misschien is dat het probleem, dat je,je ervoor schaamt terwijl het alleen maar menselijk is.' Het klonk aarzelend en niet heel zeker maar ik meende wel wat ik zei en dat hoorde je.

    Valerie Savarin

    Gefrustreerd stond ik op, na alles wat er gebeurt was ging ik toch niet meer kunnen slapen. Zonder me echt druk te maken om mij om te kleden, waardoor ik in een lange, strakke broek en een shirt met driekwart mauwen rondliep, begon ik de gordijnen te openen en de rommel van net op te ruimen. Zonder te kloppen ging ik de badkamer binnen en ging op mijn hurken voor Spencer zitten. De spieren in mijn bovenbenen zag je zo opspannen door de broek heen en ik hoopte maar dat hij snel wakker zou worden want de pijn die dat met zich meebracht was niet bepaald aangenaam. Ik gaf hem twee korte tikken tegen zijn wang. 'Opstaan.' Ik onderdrukte de neiging om er nog een scheldwoord aan toe te voegen en keek hem recht aan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Kan ik ergens met Dana inspringen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    'Wat moet ik anders. Ik heb er niet voor gekozen om boos te worden en vind het al erg genoeg,' zeg ik. Langzaam begin ik er genoeg van te krijgen. 'Het is niet mijn beste eigenschap, dat weet ik. Het is ook niet het beste dat je kan overkomen, dus vrij logisch dat je niet wilt dat iemand het ziet!' Dit had ik dus willen voorkomen. Noah had niks verkeerds gedaan.

    LordSarita schreef:
    Kan ik ergens met Dana inspringen?

    je kunt een gesprek met Gawain aanknopen in de EHBO. Hij zit omgedraaid op een stoel en heeft een lauwe doek op zijn rug om het bloeden te stoppen (redelijke snee op zijn rug)

    Sioux schreef:
    (...)
    je kunt een gesprek met Gawain aanknopen in de EHBO. Hij zit omgedraaid op een stoel en heeft een lauwe doek op zijn rug om het bloeden te stoppen (redelijke snee op zijn rug)


    Oké. (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana Alexia Pippens
    Het was druk bij de E.H.B.O. overal zag je mensen met zware verwondingen wachten op de hulp van Heather. Bij sommige wist ik zeker dat ze het niet gingen redden. Zuchtend liet ik me eigen tegen een muur aanvallen. Ik vond het niks om al die mensen zo hulpeloos te zien.
    Opeens zag ik Gawain zitten. Ik liep naar hem toe.
    'Hoi,' zei ik. 'Wat heb je?' vroeg ik met een klein knikje naar zijn rug.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gawain
    'Hoi. Wat doe je?' vraagt een stem langs me. Het is die van Dana. Ik kijk even op. 'Hey. Ik zit te wachten met een doek op mijn rug,' zeg ik vrolijk. Mijn stemming was er nog niet onder gaan leiden. 'Zou je de doek nog een keer lauw willen maken? Hij moet lauw blijven en begint weer koud te worden,' vraag ik daarna. Ik hoop dat Dana niet schrikt van de snee die eronder verborgen zit.