• Hallo users!
    We merken de laatste tijd steeds vaker dat er een negatief sfeer heerst. Dit komt volgens ons onder andere doordat bepaalde users andere van jullie irriteren en daarop wordt dan ook weer negatief en niet aardig op gereageerd. Let er in het vervolg op want in de regels staat nog altijd;
    - Heb respect voor elkaar!
    En daarbij; je hoeft natuurlijk niet te reageren, hé. Meld het via de meldknop of via pb aan een moderator als er iets aan de hand is [:

    Verder denken we dat het ook irritatie oproept als in een topic zo als 'Waar woon jij in België?' reacties komen zoals 'Ik woon in Nederland.' Reageer ook dan gewoon niet, zo'n reactie is niet bepaald nuttig ^^

    En denk om je topictitels =) Als je titel duidelijk is dan hoeven users die jou onderwerp niet boeiend vinden je topic ook niet te lezen, dat scheelt een hoop.

    Groetjes van de mods! =)

    Oh kom op zeg <_< De sfeer? Sfeer is relatief. Iedereen heeft daar een andere indruk van. Iemand kan iets vervelend vinden, terwijl anderen dat leuk vinden. Ik vind niet dat je kunt klagen over de sfeer. Dat hoort ergens in een duister hoekje samen met klagen dat quizlet vroeger beter was omdat iedereen de hele dag lang samen zat te beppen en koekjes te bakken.

    Wat voor mij bijvoorbeeld de sfeer bederft zijn de duizenden rpg's en het eeuwige gezeuer over one direction en justin bieber, kan actieve topics niet openen of ik krijg er 10. Maar ik klaag er niet over, want ik weet dat er weer anderen zijn die dat wel leuk vinden. Zeker, ik zit ze soms te plagen, maar ik ga niet vragen of ze stoppen met posten omdat ze de sfeer voor mij bederven.

    tl;dr: Betuttelend en nutteloos.


    EDIT: Megasfeerverpester: Het eeuwig bumpen an storyzoektopics, zelfs die uit juni en dergelijke.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 10:55 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    doordat bepaalde users andere van jullie irriteren

    Subtiel. (cool)


    Maar ik zal er op letten. (;

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:05 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hetgeen wat mij gewoon irriteert, is dat je gewoon geen topics kan openen over Justin Bieber of One Direction, zonder dat je daar allemaal kansloze reacties op krijgt die je gewoon niet wil.
    Als je toch ziet dat het daarom gaat .. reageer dan gewoon niet, het is echt ongelofelijk irritant aan het worden.
          Verder is de sfeer wel oke (:


    To infinity and beyond •

    Opzich zit er wel iets in. Als iemand iets niet aanstaat moet daar meteen weer een stomme reactie uitkomen omdat 'we het recht hebben om te reageren zoals we willen.' Kom op, als ik in ht echts iemand zie die over ets begint wat mij totaal nit interesseert ga ik toch ook geen plaatje voor zijn hoofd houden met 'look it'a my cup of care, o-gosh, it's empty'

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:17 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Opzich zit er wel iets in. Als iemand iets niet aanstaat moet daar meteen weer een stomme reactie uitkomen omdat 'we het recht hebben om te reageren zoals we willen.' Kom op, als ik in ht echts iemand zie die over ets begint wat mij totaal nit interesseert ga ik toch ook geen plaatje voor zijn hoofd houden met 'look it'a my cup of care, o-gosh, it's empty'

    Dat^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hm, ik vind het nog wel meevallen met die negatieve sfeer, maar dat over die topictitels is wel een goed punt. Ik kan me wel eraan ergeren als ik daardoor op topics terechtkom waar ik écht niet terecht wil komen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Discord schreef:
    ...

    EDIT: Megasfeerverpester: Het eeuwig bumpen an storyzoektopics, zelfs die uit juni en dergelijke.

    DIT. Sowieso het bumpen van oude topics met nutteloze reacties, kan daar niet eens een maatregel tegen komen of zo?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Uneventful schreef:
    Ik vind de sarcastische sfeer juist heel grappig. Maar dat kan ook aan mij liggen.


    Firm believer of all that is magic

    Zaynholic schreef:
    Hetgeen wat mij gewoon irriteert, is dat je gewoon geen topics kan openen over Justin Bieber of One Direction, zonder dat je daar allemaal kansloze reacties op krijgt die je gewoon niet wil.
    Als je toch ziet dat het daarom gaat .. reageer dan gewoon niet, het is echt ongelofelijk irritant aan het worden.
          Verder is de sfeer wel oke (:


    Ik ben het eens met Zaynholic en als ik netjes vraag om geen nare of gemene reacties neer te zetten, luistert er toch niemand


    Physics is awesome

    Ik snap wat jullie bedoelen. Ik hou er ook niet van als ik mijn mening geef op een topic - waar om gevraagd wordt - en dat ik dan word afgeblaft door de vriend(innet)jes van de topicmaakster/topicmaker omdat ik zogenaamd "some more compassion" zou kunnen hebben. Als ik mijn mening geef vind ik het allesbehalve redelijk dat ik word afgeblaft door iemand die niets te maken heeft met het topic, en die vervolgens wordt aangemoedigd door de andere vriendinnetjes in het topic. Vaak gaan die dingen over kleinigheidjes en reageer ik met: "er zijn ergere dingen op de wereld, je komt er wel weer overheen", En dan ben ik KLAAR, maar er zijn blijkbaar nog altijd mensen die er een schepje bovenop willen doen en je dingen in de mond leggen die je niet eens hebt gezegd. Verder ben ik het gedrag van niet nader te noemen users ook zat die me verwarren met een andere user - hacker - die mijn account ZONDER DAT IK DAT WILDE overnam en mijn naam zwart heeft gemaakt. Ik heb respect voor iedereen die hier zijn mening geeft en hem weet te onderbouwen, maar ga alsjeblieft niet bij ieder berichtje dat ik plaats (of een ander) zitten zeiken. Daar heeft niemand iets aan en het is een kansloze bijdrage.
    Of van die topics die het tegenovergestelde van een ander topic weerspiegelen. "Liefde voor (iets)" wordt dan ineens: "vertel hier hoeveel je (iets) haat.". Ik ben het met je eens, Krullebol, negativiteit is zó overheersend...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Face it; we zijn gewoon allemaal een stelletje bitches. :Y)
    Ik ben het trouwens helemaal eens met Discord, hij noemt precies de punten op die verschrikkelijk irritant zijn.
    Maar als een bepaald persoon hier niet op Q was geweest, waren we misschien iets aardiger geweest.

    En ga nou niet lopen mekkeren, iedereen heeft zich wel eens aan haar geërgerd.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    Face it; we zijn gewoon allemaal een stelletje bitches. :Y)
    Ik ben het trouwens helemaal eens met Discord, hij noemt precies de punten op die verschrikkelijk irritant zijn.
    Maar als een bepaald persoon hier niet op Q was geweest, waren we misschien iets aardiger geweest.

    En ga nou niet lopen mekkeren, iedereen heeft zich wel eens aan haar geërgerd.

    Lol, wie zou dat nou toch zijn:Y)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dit brengt een glimlach op minn gezicht. Waarom? Omdat dit soort dingen continue gebeuren in periodes. Kom op, we groeien er vast wel weer overheen, net als met die andere dingen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind niet dat je één iemand de schuld kan geven.
    Maar de sfeer is inderdaad minder, maar volgens mij ligt dat puur aan 't feit dat het winter is. Dan is het hier altijd wat minder, if you ask me (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind vooral dat er de laatste tijd veel ruzie gemaakt wordt.
    Dat "ik woon in Nederland" maakt me verder niet uit, dat gooit het topic ook weer omhoog. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt