• Hallo users!
    We merken de laatste tijd steeds vaker dat er een negatief sfeer heerst. Dit komt volgens ons onder andere doordat bepaalde users andere van jullie irriteren en daarop wordt dan ook weer negatief en niet aardig op gereageerd. Let er in het vervolg op want in de regels staat nog altijd;
    - Heb respect voor elkaar!
    En daarbij; je hoeft natuurlijk niet te reageren, hé. Meld het via de meldknop of via pb aan een moderator als er iets aan de hand is [:

    Verder denken we dat het ook irritatie oproept als in een topic zo als 'Waar woon jij in België?' reacties komen zoals 'Ik woon in Nederland.' Reageer ook dan gewoon niet, zo'n reactie is niet bepaald nuttig ^^

    En denk om je topictitels =) Als je titel duidelijk is dan hoeven users die jou onderwerp niet boeiend vinden je topic ook niet te lezen, dat scheelt een hoop.

    Groetjes van de mods! =)

    oh... niet veel van gemerkt, ik ben de laatste tijd nogal afwezig geweest... tssss stiekem negatief doen terwijl ik niet online ben xD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    LordSarita schreef:
    Ja, de sfeer is veranderd. Maar dat hoeft niet gelijk negatief of positief te zijn. Het ligt aan meerdere dingen. Maar ik denk vooral aan het feit dat we allemaal ouder zijn geworden. Ouder en sommige ook brutaler. Sommige hebben hun plaats en hun vrienden gevonden dus als ze met de rest ruzie hebben boeit het hun niet.
    Laatst zat ik Dit Topic terug te lezen. Dit was een van de eerste topic's waarop ik reageerde. Iedereen doet gezellig met elkaar en reageert leuk. Maar als je nu zo'n topic aan durft te maken krijg je gewoon sommige mensen die haat gaan zaaien.
    Maar als er eenmaal hulp wordt gevraagd omdat iemand problemen heeft dan helpen we elkaar. Dan proberen we zo goed mogelijk raad te geven.
    Daarbij vind ik sommige sarcastische opmerkingen heel grappig.

    btw, dat topic is geniaal!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Bronte schreef:
    Ik zal er aan denken hoewel ik toch akkoord ga met Uneventful. Die sarcastische sfeer ís grappig, voor mij dan.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wandering schreef:
    Opzich zit er wel iets in. Als iemand iets niet aanstaat moet daar meteen weer een stomme reactie uitkomen omdat 'we het recht hebben om te reageren zoals we willen.' Kom op, als ik in ht echts iemand zie die over ets begint wat mij totaal nit interesseert ga ik toch ook geen plaatje voor zijn hoofd houden met 'look it'a my cup of care, o-gosh, it's empty'


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Geen last van een negatieve sfeer hier. ;)
    En waar is dat Hale topic of wie is Hale?

    xx, Plushie

    Combustible schreef:
    Persoonlijk denk ik niet dat dit topic helpt :Y)


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Uneventful schreef:
    Ik vind de sarcastische sfeer juist heel grappig. Maar dat kan ook aan mij liggen.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Eledhel schreef:
    (...)
    Lol, wie zou dat nou toch zijn:Y)


    Hoe kan het dat ik dat niet weet wie dat is?


    "I solemnly swear that i am up to no good."