• Hallo users!
    We merken de laatste tijd steeds vaker dat er een negatief sfeer heerst. Dit komt volgens ons onder andere doordat bepaalde users andere van jullie irriteren en daarop wordt dan ook weer negatief en niet aardig op gereageerd. Let er in het vervolg op want in de regels staat nog altijd;
    - Heb respect voor elkaar!
    En daarbij; je hoeft natuurlijk niet te reageren, hé. Meld het via de meldknop of via pb aan een moderator als er iets aan de hand is [:

    Verder denken we dat het ook irritatie oproept als in een topic zo als 'Waar woon jij in België?' reacties komen zoals 'Ik woon in Nederland.' Reageer ook dan gewoon niet, zo'n reactie is niet bepaald nuttig ^^

    En denk om je topictitels =) Als je titel duidelijk is dan hoeven users die jou onderwerp niet boeiend vinden je topic ook niet te lezen, dat scheelt een hoop.

    Groetjes van de mods! =)

    Voiceless schreef:
    Ik vind niet dat je één iemand de schuld kan geven.
    Maar de sfeer is inderdaad minder, maar volgens mij ligt dat puur aan 't feit dat het winter is. Dan is het hier altijd wat minder, if you ask me (krul)


    Winter is minder!


    quidquid excusatio prandium pro

    Cherokees schreef:
    Face it; we zijn gewoon allemaal een stelletje bitches. :Y)
    Ik ben het trouwens helemaal eens met Discord, hij noemt precies de punten op die verschrikkelijk irritant zijn.
    Maar als een bepaald persoon hier niet op Q was geweest, waren we misschien iets aardiger geweest.

    En ga nou niet lopen mekkeren, iedereen heeft zich wel eens aan haar geërgerd.


    Ghehe, nee over haar heb ik het niet. Daar heb ik opgegevemoment ook best wel wat van gezegd(;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Persoonlijk denk ik niet dat dit topic helpt :Y)


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    Persoonlijk denk ik niet dat dit topic helpt :Y)


    Haha. Same here.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Combustible schreef:
    Persoonlijk denk ik niet dat dit topic helpt :Y)


    Nope. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bronte schreef:
    Ik zal er aan denken hoewel ik toch akkoord ga met Uneventful. Die sarcastische sfeer ís grappig, voor mij dan.

    Ik ben het eens met Discord :3
    Maar sinds er iemand geband is vind ik de sfeer hier wat beter dus mij hoor je niet klagen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Combustible schreef:
    Persoonlijk denk ik niet dat dit topic helpt :Y)


    Agreed. Who doesn't like chaos?

    go forth and spread chaos and discord, my evil minion!
    j/k braaf om 8 uur in je bed liggen jij! >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    Daar merk ik niet veel van, ik negeer vaak die dingen. =)

    Ja, de sfeer is veranderd. Maar dat hoeft niet gelijk negatief of positief te zijn. Het ligt aan meerdere dingen. Maar ik denk vooral aan het feit dat we allemaal ouder zijn geworden. Ouder en sommige ook brutaler. Sommige hebben hun plaats en hun vrienden gevonden dus als ze met de rest ruzie hebben boeit het hun niet.
    Laatst zat ik Dit Topic terug te lezen. Dit was een van de eerste topic's waarop ik reageerde. Iedereen doet gezellig met elkaar en reageert leuk. Maar als je nu zo'n topic aan durft te maken krijg je gewoon sommige mensen die haat gaan zaaien.
    Maar als er eenmaal hulp wordt gevraagd omdat iemand problemen heeft dan helpen we elkaar. Dan proberen we zo goed mogelijk raad te geven.
    Daarbij vind ik sommige sarcastische opmerkingen heel grappig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Discord schreef:
    Oh kom op zeg <_< De sfeer? Sfeer is relatief. Iedereen heeft daar een andere indruk van. Iemand kan iets vervelend vinden, terwijl anderen dat leuk vinden. Ik vind niet dat je kunt klagen over de sfeer. Dat hoort ergens in een duister hoekje samen met klagen dat quizlet vroeger beter was omdat iedereen de hele dag lang samen zat te beppen en koekjes te bakken.

    Wat voor mij bijvoorbeeld de sfeer bederft zijn de duizenden rpg's en het eeuwige gezeuer over one direction en justin bieber, kan actieve topics niet openen of ik krijg er 10. Maar ik klaag er niet over, want ik weet dat er weer anderen zijn die dat wel leuk vinden. Zeker, ik zit ze soms te plagen, maar ik ga niet vragen of ze stoppen met posten omdat ze de sfeer voor mij bederven.

    tl;dr: Betuttelend en nutteloos.


    EDIT: Megasfeerverpester: Het eeuwig bumpen an storyzoektopics, zelfs die uit juni en dergelijke.


    Helemaal mee eens :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik vind het goed dat er wat van gezegt word :) De sfeer hier is de laatste tijd inderdaad wat minder.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eindelijk iemand die er iets over zegt.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ridder schreef:
    Ja, de sfeer is veranderd. Maar dat hoeft niet gelijk negatief of positief te zijn. Het ligt aan meerdere dingen. Maar ik denk vooral aan het feit dat we allemaal ouder zijn geworden. Ouder en sommige ook brutaler. Sommige hebben hun plaats en hun vrienden gevonden dus als ze met de rest ruzie hebben boeit het hun niet.
    Laatst zat ik Dit Topic terug te lezen. Dit was een van de eerste topic's waarop ik reageerde. Iedereen doet gezellig met elkaar en reageert leuk. Maar als je nu zo'n topic aan durft te maken krijg je gewoon sommige mensen die haat gaan zaaien.
    Maar als er eenmaal hulp wordt gevraagd omdat iemand problemen heeft dan helpen we elkaar. Dan proberen we zo goed mogelijk raad te geven.
    Daarbij vind ik sommige sarcastische opmerkingen heel grappig.


    Wauw, zo ken ik quizlet niet eens. Ik heb heel 2009 en 2010 geskipt uit de q-geschiedenis(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ridder schreef:
    Ja, de sfeer is veranderd. Maar dat hoeft niet gelijk negatief of positief te zijn. Het ligt aan meerdere dingen. Maar ik denk vooral aan het feit dat we allemaal ouder zijn geworden. Ouder en sommige ook brutaler. Sommige hebben hun plaats en hun vrienden gevonden dus als ze met de rest ruzie hebben boeit het hun niet.
    Laatst zat ik Dit Topic terug te lezen. Dit was een van de eerste topic's waarop ik reageerde. Iedereen doet gezellig met elkaar en reageert leuk. Maar als je nu zo'n topic aan durft te maken krijg je gewoon sommige mensen die haat gaan zaaien.
    Maar als er eenmaal hulp wordt gevraagd omdat iemand problemen heeft dan helpen we elkaar. Dan proberen we zo goed mogelijk raad te geven.
    Daarbij vind ik sommige sarcastische opmerkingen heel grappig.


    Dat topic is echt lang geleden.. (no_chears)
    Toen kon men inderdaad normaal op elkaar reageren.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'