• Hallo users!
    We merken de laatste tijd steeds vaker dat er een negatief sfeer heerst. Dit komt volgens ons onder andere doordat bepaalde users andere van jullie irriteren en daarop wordt dan ook weer negatief en niet aardig op gereageerd. Let er in het vervolg op want in de regels staat nog altijd;
    - Heb respect voor elkaar!
    En daarbij; je hoeft natuurlijk niet te reageren, hé. Meld het via de meldknop of via pb aan een moderator als er iets aan de hand is [:

    Verder denken we dat het ook irritatie oproept als in een topic zo als 'Waar woon jij in België?' reacties komen zoals 'Ik woon in Nederland.' Reageer ook dan gewoon niet, zo'n reactie is niet bepaald nuttig ^^

    En denk om je topictitels =) Als je titel duidelijk is dan hoeven users die jou onderwerp niet boeiend vinden je topic ook niet te lezen, dat scheelt een hoop.

    Groetjes van de mods! =)

    De sarcastische sfeer vind ik nog wel leuk.
    Ik raak alleen zó ontzettend geïrriteerd door actieve topics, met vier RPG's, drie One Dirction-topics, vijf forum spelletjes, en dan nog een paar 'normale' topics, dat ik daardoor chagrijniger reageer.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    COMMUNISM schreef:
    Er is geen mogelijkheid dat ik me in kan houden.

    Zit al 24/7 op 4Chan en da's nog niet genoeg trolling.
    (no_chears)

    Nee, eerlijk, we weten dat 25 procent van de verkakte sfeer komt door Hale en haar alter ego's.
    :Y)

    Ik zeg doen precies !:Y)


    I solemny swear i am up to no good

    Die sfeer is één van de redenen dat ik steeds minder op Quizlet zit...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Sfeer is een groot woord, maar ik snap wat er bedoeld wordt.
    Ik ben het er best mee eens, maar ik vrees dat dit topic niet gaat helpen. Voor sommigen wel, voor sommigen niet. Ik vind dat de mods best kordater mogen optreden. Nja, kan daar niet veel over zeggen want jullie zien natuurlijk ook niet alles.
    Inderdaad zijn onnuttige reacties irriterend, maar die zijn onvermijdelijk. Q heeft namelijk een groot aantal pubers die zich overal in aangesproken voelen. Niet slecht bedoelt. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bronte schreef:
    Ik zal er aan denken hoewel ik toch akkoord ga met Uneventful. Die sarcastische sfeer ís grappig, voor mij dan.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Wandering schreef:
    Opzich zit er wel iets in. Als iemand iets niet aanstaat moet daar meteen weer een stomme reactie uitkomen omdat 'we het recht hebben om te reageren zoals we willen.' Kom op, als ik in ht echts iemand zie die over ets begint wat mij totaal nit interesseert ga ik toch ook geen plaatje voor zijn hoofd houden met 'look it'a my cup of care, o-gosh, it's empty'


    Precies dit. Ik vind het jammer dat als je eenmaal bekend staat als iemand die onzin topics maakt, meteen word afgezeken... Als je diegene irritant vind; reageer je toch lekker niet?
    Ik krijg dan een beetje zo'n onderbuikgevoel(maar dat is dan lekker mijn onderbuikgevoel:P), dat iedereen op een iemand gaat, en dan krijg ik (met m'n onderbuikgevoel:P) toch een beetje medelijden met diegene...
    met dit alles wordt dat onderbuikgevoel mede mogelijk gemaakt door het feit dat ik soms nogal word buitengesloten in mijn vriendinnengroep en ik ben half gepest op mijn basisschool;)

    Trouwens, het is niet kritiek ofzo, maar ik zie nogal veel depressieve topics, enz... (ik weet niet of dit meer is dan normaal, maar het valt me gewoon op) Misschien dat dit ook iets is wat 'meehelpt' aan de sfeer?

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 12:26 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb niks gemerkt
    maar kan aan mij liggen ofcourse


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Uneventful schreef:
    Ik vind de sarcastische sfeer juist heel grappig. Maar dat kan ook aan mij liggen.

    ^^


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    Btw, meestal reageert er iemand op de eerste pagina met "I don't care", wat mensen dan ontzettend vaak gaan quoten (lol, jeweetwel, ook posten zegmaar). Als dat gewoon verboden wordt, dan zal het toch veel leuker zijn?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Btw, meestal reageert er iemand op de eerste pagina met "I don't care", wat mensen dan ontzettend vaak gaan quoten (lol, jeweetwel, ook posten zegmaar). Als dat gewoon verboden wordt, dan zal het toch veel leuker zijn?

    Verboden niet per se. Maar ik vind wel dat een mod of bemiddelaar dan mag 'ingrijpen' of waarschuwen of iets dergelijks.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Verboden niet per se. Maar ik vind wel dat een mod of bemiddelaar dan mag 'ingrijpen' of waarschuwen of iets dergelijks.

    Ja, dat. Er was bijv. een topic over iets van schrijven met spellingsfouten, 9 van de 10 reacties was "I don't care". Kom op, reageer dan niet >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb nergens moeite mee hier. Het is wel veel erger geweest dan nu.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 13:45 ]


    Your make-up is terrible

    Discord schreef:
    Oh kom op zeg <_< De sfeer? Sfeer is relatief. Iedereen heeft daar een andere indruk van. Iemand kan iets vervelend vinden, terwijl anderen dat leuk vinden. Ik vind niet dat je kunt klagen over de sfeer. Dat hoort ergens in een duister hoekje samen met klagen dat quizlet vroeger beter was omdat iedereen de hele dag lang samen zat te beppen en koekjes te bakken.

    at voor mij bijvoorbeeld de sfeer bederft zijn de duizenden rpg's en het eeuwige gezeuer over one direction en justin bieber, kan actieve topics niet openen of ik krijg er 10. Maar ik klaag er niet over, want ik weet dat er weer anderen zijn die dat wel leuk vinden. Zeker, ik zit ze soms te plagen, maar ik ga niet vragen of ze stoppen met posten omdat ze de sfeer voor mij bederven.

    tl;dr: Betuttelend en nutteloos.


    Alis volat propriis.

    Defensive schreef:
    Die sfeer is één van de redenen dat ik steeds minder op Quizlet zit...

    Dit ook ja. Maar bij mij komt dat meer door de fangirl sfeer, alles gaat continu over hetzelfde.


    Alis volat propriis.

    Trilogy schreef:
    (...)
    Dit ook ja. Maar bij mij komt dat meer door de fangirl sfeer, alles gaat continu over hetzelfde.


    Dit en die discussies van 9 pagina's lang.


    26 - 02 - '16