• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ xSomewhere
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ xSomewhere (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 2.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jamy | Tijger
    Ik lachte terwijl ik mijn vacht uitschudde nadat Bennie mijn vacht nat had gemaakt door te spetteren. Ik sprong het water ook in en Bennie was nu ook helemaal nat, van top tot teen, net zoals mij. Ik begon heen en weer te spetteren.

    [Een beetje goed? ;p]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    xTrustMex schreef:
    (...)

    [ Ja kweet, maarja XD ]


    [haha anders doen we gewoon dat dat stukje strand aan het begin van het bos was ofso]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    alisha

    Ik hoor iemand roepen in een onbekende taal. Zal ik er heen gaan? Automatisch loop ik op het geluid af. Ik zie een meisje met wonden. Geschrokken kom ik uit de struiken vandaan en kijk haar aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Bennie. || Tijgertje.

    Ik maakte Jamy nat en ze schudde het water eruit. Ze sprong ook in het water en een golf kwam naar me toe. Het spatte tegen me aan en nu was ik ook helemaal nat. Niet dat ik het erg vond. Ik rende weer uit het water, nam een aanloop en raced door het water naar de overkant. Waardoor mijn zusje, mijn ouders, Jamy en haar ouders helemaal nat werden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Selena Claire Sensorene
    Na florence naar het kamp gebracht te hebben loop ik het strand weer op. Ik zie een meisje met een gewonde arm. Ik grijp erna waardoor ik geslagen wordt. 'Kalm' Zeg ik. Ik wrijf over mijn wang en kijk naar haar wond. 'Kom ik maak wond goed schoon.' Zeg ik met een aantal gebaren. Ik trek haar mee als ik opeens haar gewonde knie zie. 'Kom maar op rug.' Zeg ik met een glimlach.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ehmw. ik snap het niet helemaal. Ik hielp iemand maar wie was dat en wie helpt selena nu?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik hiel Evrira al eerder maar die zag ze niet dus ik poste hem opnieuw ;) kijk maar naar vorige bladzijde.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Samenvatting? Ik heb geen zin om alles te gaan lezen. xD]

    SomeMusic schreef:
    [Samenvatting? Ik heb geen zin om alles te gaan lezen. xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SomeMusic schreef:
    [Samenvatting? Ik heb geen zin om alles te gaan lezen. xD]


    [Ehm Serena (de wolf) heeft Aimee al 2 keer omver geduwd omdat ze te dichtbij Bennie was. Verschillende mensen zijn gewond (weet zo niet al die namen) Aimee en Liam staan ergens bij de grens van het bos en strand. en Selena heeft een paar mensjes naar het kamp gebracht]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Iedereen is geland en ligt op het strand is n het bos of in het kamp. Ik kan Serena misschien op je inboorling afsturen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Mijn inboorling liep rond om te observeren en mijn gestrande personage zit op het strand.
    @HurtedHeart: Stel je eens voor: Je bent een inboorling die nog nooit eerder andere mensen gezien heb en je brengt ze naar het kamp?! Je hoort bang voor ze te zijn.. Ook al ben je dapper, dat is niet realistisch. Misschien zeur ik veel, maar.. tsjaa.. het is leuker als ze voor zichzelf moeten zorgen en niet dat de inboorlingen ze helpen, in het begin..]

    [Maar Selena helpt anderen welk ras ze ook zijn ze wil geen doden op jet eiland en ze is avontuurlijk. En ze is bijna bevriend met elk dier dus veel kan haar niet overkomen.]
    Serena || Wolf
    Ik ruik aan de grond en ruik een inboorling. Chad zo te ruiken. Ik zag hem staan de vreemdelingen te observeren en duwde zachtjes tegen zijn been terwijl ik mijn zij tegen zijn been aan schuurde (Dat doen katten vaak, maar zo vraagt ze aandacht). Ik keek zonder geluid te maken ook naar de mensen ze gedroegen zich anders. Roken anders en zagen er vreemd uit ze haden rare dingen aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ik kan eigenlijk niet veel doen totdat Liam's beheerder er weer is a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    [ik kan eigenlijk niet veel doen totdat Liam's beheerder er weer is a.]
    [Maak dan meer personages zoals een dier of een inboorling?]


    I'm finally back, Finally after a Year break