• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 22: KLIK!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Wanneer ik wakker word, het is nog vroeg, ligt Michael nog stevig te slapen. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht wanneer ik hem zie liggen. Zo stil mogelijk sta ik op en neem wat kleren uit mijn tas waarop ik op zoek ga naar de badkamer. Eens ik die gevonden heb neem ik een snelle douche en kleed me aan. Mijn haar laat ik zo drogen.
    Ik schrijf een briefje dat ik aan zijn deur kleef met de boodschap:
    "Ik wandel naar school vandaag, heb wat frisse lucht nodig. Je was weer geweldig, Romeo."
    Ik sla mijn rugzak over mijn schouder en trek de deur zo stil mogelijk achter me dicht. Het is koud, maar dat deert me niet. Toch ben ik blij dat het niet ver is en ik snel de school voor me zie opdoemen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Quincy
    Een hele tijd blijft het stil beneden. Een dodende stilte. Het is nog steeds een rotzooi in de woonkamer. Overal liggen glasscherven. 'Dan ga ik vandaag maar opruimen' zegt mijn moeder zuchtend. Ze neemt een slok van haar thee. 'Ik help wel mee zodra ik thuis ben van school' zeg ik. Ik probeer te glimlachen. Ze glimlacht.


    26 - 02 - '16

    Mary

    Ik voel het licht op mijn gezicht kriebelen wanneer ik langzaamaan wakker word. Ik rek me even uit, en merk dat ik me gisteravond niet heb uitgekleed. Halfslapend zoek ik hoe laat het is, en merk dat ik me heb overslapen. Ik schiet snel in andere kleren, en gris mijn tas van de grond, waar ik ze gisteren heb neergegooid, en zonder te eten loop ik naar buiten, om zo snel mogelijk naar school te gaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    André

    Ik knipper een paar keer met mijn ogen en stap dan uit bed, pak een handdoek uit de kast en loop richting de badkamer, waar ik ga douchen. Ik laat expres Maya en LEvi nog even liggen.

    Kyle.

    ik word wakker door een paar Zonnenstraaltjes op mijn gezicht, ik open mijn ogen licht en kijk naast me. Daar ligt Irial nog te slapen. Ik geef hem een kusje op zijn wang. "Wake up." Zeg ik zachtjes in zijn oor, en streel even door zijn haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quincy
    'Shit! Het is al vet laat!' roep ik uit als ik op de klok kijk. 'Haast maar niet, ik breng je wel' zegt mijn moeder glimlachend. 'Dankje' zeg ik met een glimlach. Ik pak mijn eten in en stap even later bij mijn moeder in de auto. Bij school zet ze me af. Ze omhelst me nog een keer en ik loop richting school. Ik zie een aantal mensen lopen.


    26 - 02 - '16

    Donna
    Ik draai mijn hoofd naar de spiegel. Mijn ogen zij opgewollen en diep zwart. Ik lijk net een pandabeer. Gister avond ben ik aangekleed in slaap gevallen. Mijn huid kan daar niet tegen dus mijn ogen zijn de rest van de dag opgezwollen. Ik pak een watje en wat olie en masseer mijn oude make-up van mijn gezicht. Daarna kleed ik me uit om onder de douche te gaan staan. De warme stralen masseren mijn geïrriteerde huid. Mijn huid trekt het water in zich. Na een aantal minuten zet ik de temperatuur van 35 graden op 15 graden. De ijskoude stralen laten me opschrikken en opleven. Ik voel me fris worden en de zwelling verdwijnen. Ik stap onder de douche vandaan en droog me af. Snel trek ik een kort jurkje aan, het ziet er een beetje sletterig uit maar het kan er mee door. Onder het jurkje doe ik een zwarte, bijna transparate, panty. Ik poets mijn tanden en doe mijn make-up. Ik sla mijn ontbijt over net als de weken hiervoor. De auto buiten ziet er aanlokkelijk uit maar ik besluit voor de verandering op de fiets te gaan, voor de calorieën.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    André

    Eenmaal klaar met douchen kleed ik me aan en besluit eerst maar even Maya wakker te maken. Ik klop zachtjes op de deur en stap naar binnen, duh ze slaapt nog. "Maya?" Ik loop naar het bed en ga aand e rant zitten. "Word je wakker? We moeten zo naar school." Zeg ik en wrijf even over haar arm.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Gezien ik nog te vroeg ben, ga ik op hetzelfde plekje zitten waar ik gisteren met Mary zat. Ik gebruik mijn rugzak als kussen en ga nog even liggen terwijl ik geniet van de koele lucht die langs mijn gezicht streelt.

    Irial

    Ik voel iets op mijn wang en wil ernaar slaan tot ik besef wat het is.
    "Wake up," fluistert Kyle in mijn oor terwijl zijn hand door mijn haar gaat.
    Slaperig open ik mijn ogen en kijk hem aan. Ik glimlach even.
    "Ga jij maar eerst douchen," zeg ik met veel moeite, nog slaapdronken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Quincy
    Ik loop naar de vertrouwde plek onder de boom en plof er neer. Ik zet mijn rugtas naast me en staar naar de lucht.


    26 - 02 - '16

    Maya

    ik voel iets over mijn arm en ik open mijn ogen, ik ga rechtop zitten in bed ik zie André op mijn bed zitten "oh kijk ik slaap nog" lach ik en wrijf over André's natte haar "oh nat? ehee... ik ben dus wakker" en ik laat me schamend achtetover vallen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Kyle.

    "Ga jij maar eerst douchen," Zegt hij met moeite. Ik knik. En klim uit het bed, daarna loop ik naar de badkamer toe en zet de douche aan. De warme stralen voelen lekker aan op mijn lichaam en ik sluit mijn ogen even. Na een paar minuten zet ik de douche uit en stap eronder vandaan, ik pak een handdoek uit/van de kast en droog me af, tot ik besef dat ik geen schone kleren heb. Ik bind de handdoek om en loop de badkamer uit. "Uhm. Iri, heb jij misschien kleren voor me te leen?" Vraag ik lachend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Ik zet mijn fiets opslot en trek mijn jurkje naar beneden. Misschien was hij toch te kort maar dat deert niet. Ik voel me nu fris en goed. Blij pak ik mijn tas va het stuur en loop ik vrolijk naar binnen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Quincy
    De frisse lucht voelt verkoelend aan op mijn huid die zo droog is geworden door de opgedroogde tranen. Ik sluit mijn ogen en adem diep in en uit.


    26 - 02 - '16

    André

    Ik schiet in de lach. "Word maar rustig wakker, ik ga naar beneden om thee te zetten voor je oké. Roep maar als je naar beneden wilt, of vraag aan Levi of hij je helpt." Grinnik ik en loop de kamer uit. "Leev!" Ik loop de kamer in waar Levi is, pak een kussen die op de kast ligt en gooi hem naar zijn hoofd. "Opstaan!" Zeg ik en ga de kamer uit, loop de trap af en ga de keuken in, waar ik meteen thee water opzet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Grijnzend bekijk ik hem wanneer hij met een handdoek rond zijn middel de badkamer uitkomt.
    "Uhm, Iri, heb je misschien wat kleren voor me te leen?"
    Ik wijs naar mijn inloopkast en haal lachend mijn schouders op.
    "Kies maar wat, ondergoed zit in die la."
    Ik wijs een lade aan en sta dan op. Wanneer ik hem voorbijloop naar de badkamer druk ik een kusje op zijn wang.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.