• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 22: KLIK!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    ik hoor André lachen en word weer rood "Word maar rustig wakker, ik ga naar beneden om thee te zetten voor je oké. Roep maar als je naar beneden wilt, of vraag aan Levi of hij je helpt." grinnikt hij en hij loopt mijn kamer uit. ik gaap en rek me uit dan zie ik dat mijn tas in de kamer staat en haal er wat kleding uit (heb ik altijd voor de zekerheid.) het is een iets te klein hemdje met een spijkerbroek en een vest, opzich ga ik me er wel in schamen maar ik heb niks anders.
    Levi zei hij? hmm is dat dan die jonegn waar ik altijd al foto's van maak? "ehh Levi?" roep ik voorzichtig.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    'Leev! Opstaan!' roept André en hij gooit een kussen naar me hoofd, Ik grom en gooi het terug maar hij was al weg. 'FUCK' schreeuw ik hard puur uit frustratie dat ik uit bed moet en lui sta ik op en pak mijn bebloede broek en hang die met zu'n pijp onder de kraan, Ik kijk naar het bot dat net onder mijn knie eruit steekt en maak het schoon met een washandje.

    Ik kleed me om en loop met de de slapende poes de kamer uit.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:13 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kyle.

    "Kies maar wat, indergoed zit in die la." Hij wijst een lade aan en staat op. Wanneer hij langs me loopt drukt hij snel een kusje op mijn wang, ik glimlach en loop richting de inloop kast. "Omg..." Zeg ik en kijk erin, ik pak maar iets wat bij elkaar past en loop de kast uit. Dan loop ik naar de lade en pak ondergoed. Ik kleed me aan en kijk in de spiegel. "Heb je ook sjaaltjes?" Vraag ik richting de badkamer als ik het truitje recht trek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quincy
    Als mijn ogen dicht zijn, lijk ik alles weer voor me te zien. Het geschreeuw, de bierflesjes, de woede, de vreemde mensen, de angst..


    26 - 02 - '16

    Levi

    'Huh?' Ik loop naar de deur van Maya's kamer en doe hem open, 'Wat ist?' vraag ik haar. De poes wilt uit mijn handen springen maar ik grijp haar net optijd vast. 'Nee dat doe je niet je mag niet lopen' zeg ik tegen de poes 'hoe heet ze eigenlijk?' vraag ik aan Maya


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Michael
    Lachend transformeer ik het briefje van Charlotte tot een propje. Ik pak mijn rugzak en loop naar buiten. Hier komt mijn 1e dilemma: Auto, fiets of lopen. Auto. Ik pak mijn sleutels.
    "Ma!" roep ik hard. "Ik ben weg!"
    "Is goed schat!" roept ze terug.
    Ik stap ik mijn auto en rij naar school.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Quincy
    Ik hoor het geluid van auto's en open mijn ogen. Ik kijk het plein rond.


    26 - 02 - '16

    André

    "Hmm, van wat voor thee zou ze houden?" Ik kijk in het thee bakje. "Aardbei." Schat ik in en pak een zakje aardbei-thee. Met het kopje loop ik naar de woonkamer en zet hem op de tafel. De blikjes van gister staan er nog. Ik schudt lachend mijn hoofd en pak ze op, loop weer naar de keuken en gooi ze op het aanrecht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya
    'Wat ist?' ik zie levi's hoofd langs de deur ik zie dat hij Sarona vastheefd en dat ze naar me toe wil springen maar hij grijpt haar vastc'Nee dat doe je niet je mag niet lopen'zegt hij tegen Sarona 'hoe heet ze eigenlijk?' vraagt hij aan me, ik hink naar hem toe en Sarona springt naar me toe.
    als ik haar goed vast heb "zeg heet Sarona en ik wilde vragen of je me miss kan helpen " en ik wijs naar mijn enkel


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Irial

    Ik ben net de douche uit wanneer ik Kyle hoor roepen.
    "Heb je ook sjaaltjes?"
    Ik droog me snel af en wandel de kamer in. Kyle heeft me toch al naakt gezien dus vee doet het er nu niet toe. Terwijl ik een boxer uit de lade neem en hem aantrek antwoord ik lachend op Kyle's vraag.
    "Zie ik eruit alsof ik sjaaltjes draag?"
    Ik sla even op zijn kont en ga dan ook wat kleren kiezen in de kast. Het wordt een simpele skinny met een hoodie en mijn all stars.
    Aangekleed loop ik de kast uit en trek Kyle achter me aan naar beneden voor het ontbijt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Zie ik eruit alsof ik sjaaltjes draag?" Hij slaat even op mijn kont en kleed zich dan ook aan. Hij trekt me mee naar beneden. Ik ga aan tafel zitten en kijk Irial glimlachend aan. Mijn dag kan niet meer stuk! "Hoe laat moeten we eigelijk beginnen?" Vraag ik als ik op de klok kijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    'Ah Sarona, dats een mooie naam' zeg ik zacht Ik kijk naar Maya's enkel en die ziet er rood en gezwollen uit. 'Ik help je wel naar benden helpen?... Nee ik roep André wel die is beter in dat soort dingen' Zeg ik met een rood hoofd en loop snel de kamer uit. Ik kan haar niet tillen! dan scheurt me bot misschien helemaal, ik moet eigenlijk naar het ziekenhuis maar dat haat ik, ik loop de trap af en roep André "André! Maya heeft je nodig!'

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:25 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Donna
    Ik loop naar mijn kluisje en gooi al mijn boeken naar binnen. Mijn 1e uur heb ik Spaans met Michael, mijn 2e en 3e zijn studieuren. Ik pak mijn Spaans boeken uit mijn kluis en stop ze in mijn tas. Snel loop ik naar de toiletten en kijk naar mijn haar. Mijn bruine haar is niet meer gestyld door het fietsen. Ik pak een elastiekje uit mijn tas en vlecht mijn golvende bruine haar in tot een schuine vlecht. Ik zet mijn RayBan bril op, die mijn look compleet maakt. Lachend kom ik uit de toiletten uit. Mijn dag kan niet meer kapot. Buiten zag ik denet wat mensen zitten dus ik besluit naar buiten te gaan om wat mensen te zoeken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Quincy
    Ik zucht als ik alles weer voorbij zie komen. Het doet pijn. Ik mis mijn vader, ik mis hoe het was..


    26 - 02 - '16

    Irial

    "Hoe laat moeten we eigenlijk beginnen?" vraagt Kyle terwijl hij naar de klok kijkt. Ik stop smakelijk een lepel cornflakes in mijn mond. Wanneer mijn mond leeg is antwoord ik.
    "Zo meteen, maar hebben nog wat tijd," zeg ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:28 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.