• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 22: KLIK!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dracy schreef:
    André

    "Laat maar, ga maar lekker rusten." Zeg ik en loop naar de deur, die sluit ik en loop de trap af. "Leev." Zeg ik hoofdschuddend en plof op de bank neer. "Iets drinken?"


    (zo zit dat)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Ik sta op en loop naar de keuken. Ik open de koelkast en haal er twee blikjes Cola uit. Ik loop terug en zet de blikjes op tafel. Ik kijk naar Levi die de kat op zijn schoot heeft. "Hoe is het met haar?" Vraag ik en aai even over het ruggetje van het beestje. "Als ik die jongen te pakken krijg hé, dan is hij nog lang niet jarig." Sis ik en zet mijn bril weer op mijn neus.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (lol ik was zeker te laat met mijn reactie?) (dan haal ik hem wel weg)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    'Het gaat wel met haar, ze slaap nu weer.' zeg ik kijkend op het poesje. 'Gelukkig hoef je nu nog maar achter een jongen aan te rennen, deste makkelijker' zeg ik glimlachend als de poes gaapt en pak mijn blikje en klik hem open (ofzo)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Nou zoveel maakt hetn iet uit, laat maar staan, bedenkt hem er maar voor ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    André

    "Ey man, je vertelt niemand over mn geweer hé?" Zeg ik een beetje stressend en kijk door mijn bril Levi Serieus aan. "Want dan ben ik echt de l*l." Zeg ik en neem een nipje van mijn cola.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya
    ik lag daar... op het bed naar het plavond te staren en probeer me te herinneren hoe de jongens eruitzagen... Sarona! waar is ze?! hoe is het met haar?! denk ik en wil van het bed stappen maar bedenk me... André heefd me hier gebracht en ik kan niet lopen nu...


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Michael
    Charlotte zet haar lippen in mijn nek. Ik volg haar voorbeeld en zet mijn lippen in haar nek.
    "Jongens!" hoor ik iemand roepen. "Ik ben thuis!"
    Ik negeer de stem en ga door.
    "Michael en Lynn! Ik ben thuis!"
    "Ja Mam!" roept de schrille stem van Lynn.
    "Ik hoor je toch!" roep ik ook naar mijn moeder.
    Ik hoor mijn moeder beneden mopperen.
    Ik lach naar Charlotte.
    "Dit bedoel ik." zeg ik tegen haar en ik kus op over heel haar lichaam.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    'Tuurlijk zeg ik niks over dat geval, waarom zou ik?' Zeg ik en neem weer een slok uit het blikje, ik werk een blik op mijn knie.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    "Thnx bro." Zeg ik en geef hem een klap op zijn schouder. Ik zie dat hij naar zijn knie kijkt. "Gaat dat wel goed allemaal?" Vraag ik serieus bezorgd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    "Gaat dat wel goed allemaal?" vraagt hij serieus bezorgd, 'Ja het gaat' zeg ik zacht, nog wel...


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    "Ja het gaat." Zegt hij zacht, maar toch zie ik dat hij het moeilijk heeft. "Laat me eens kijken." Zeg ik en wil zijn broekpijp omhoog doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya
    ik probeer rustig adem te halen en ik doe mijn ogen dicht.
    na even zo gelegen te hebben val ik in een lichte droomloze slaap.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    "Nee' Sis ik boos en sla zijn hand weg.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    "Nee!" Sist hij boos en slaat mijn hand weg. "Sorry hoor." Zeg ik en drink een beetje nijdig van mijn cola. Ik pak de afstandsbediening en zet de tv aan, meteen vallen we midden in een aflevering van CSI.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.