• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 22: KLIK!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    André

    Ik weet niet zo heel goed wat te doen, maar ik trek Maya maar naar me toe. "Rustig, wil je het vertellen?" Vraag ik voorzichtig en wrijf over haar rug heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Charlotte gaat uidagend op het bed zitten. Ik duw haar op het bed zo dat ze ligt. Ik trek mijn broek en haar bh uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    'Levi, water!' roept André en ik haast me strompelend naar de keuken en vul een beker met water. Ik stromel weer terug naar André en geef het water aan hem.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Ik pak het glas aan en duw Maya iets van me af, waarna ik haar het glas water geef. Ik kijk haar aan. In de hoop dat ze het wilt zeggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    ik loop terug naar de stoel aan de tafel waar het poesje me weer zit aan te kijken met een oog. Ik aai haar over haar flank en ze laat een raar verfrommeld gespin horen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    MayaAndré kijk me aan en hij trekt me een beetje naar zich toe "Rustig, wil je het vertellen?" Vraagt hij voorzichtig en hij wrijft over mijn rug het voelt fijn en rustgevend dan duwt hij me iets van zich af en hij geeft me een glas water dan kijkt hij me weer aan.
    als ik het glas op heb voel ik me wat rustiger "...het was wazig... ik zat vast en die j-jongens waren er weer maar ze waren met mmeer... en ze v-vermoorde iedereen... en er waren allemaal slangen en jij..." dan moet ik weer huilen en trek schamend mijn handen in mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 20:25 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    Ik voel aan haar voorhoofd. "Ik breng je naar je kamer." Zeg ik en laat even mijn blik naar Levi gaan. Daarna til ik Maya op en loop voorzichtig de trap op, uitkijkend dat we niet vallen. Ik open een van de kamers en breng Maya naar het bed. Ik leg haar erop en kijk haar aan. "Probeer waar wat te slapen, morgen kijken we verder oké." Zeg ik en wacht op andwoord.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    'moet dan maar 1 jongen zijn geweest want de andere is dood' roep ik de trap op


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    "Laat maar, ga maar lekker rusten." Zeg ik en loop naar de deur, die sluit ik en loop de trap af. "Leev." Zeg ik hoofdschuddend en plof op de bank neer. "Iets drinken?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Tuurlijk, ga op de bank zitten en vraag dan pas of hij te drinken wilt xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya
    André voelt aan mijn voorhoofd
    "Ik breng je naar je kamer." Zegt hij dan tilt hij me opeens op. als hij de trap oploopt kijk ik omhoog en bloos hij is eigenlijk best knap en zo sterk...
    hij loopt een kamer in en legt me op een bed dan kijkt hij me aan "Probeer waar wat te slapen, morgen kijken we verder oké." Zegt hij en kijkt me aan
    ..."maar ik kan niet-" wil ik beginnen maar schaam me weer, ik ben ook zo moeilijk ik mag al op een kamer bij hem blijven... ik moet echt niet meer van hem vragen denk ik beschaamd.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (oh?)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Charlotte

    Ik grinnik wanneer hij me neerduwt. Gelukkig is het bed zacht. Voor ik het weet zie ik mijn bh door de kamer vliegen. Ik doe mijn broeksknop open en til mijn heupen wat op zodat hij ook mijn broek uit kan doen.
    Snel druk ik even mijn lippen in zijn hals.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Levi

    'Graag' antwoord ik op André's vraag en ik sta op pak de poes en ga op de bank zitten ( lol )

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 20:37 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (hoe zit dit nu?)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »