• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 22: KLIK!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabelle

    Ik hoor mijn mobiel trillen op mijn nachtkastje, met een hand onder de deken vandaan pak ik hem. 'Nee...' Sms ik moe terug en draai me weer om.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Het idee is wel spannend," hoor ik hem zeggen terwijl mijn t-shirt over mijn hoofd wordt getrokken. "Het gevolg alleen niet."
    Het enige dat ik kan doen wanneer ik zijn lippen op mijn lichaam voel is knikken. Ik neem zijn gezicht in mijn handen en breng het dichter bij dat van mij.
    "Ik volg je, Romeo," zeg ik lachend voor ik hem kus.

    Irial

    Terwijl ik zing voel ik Kyle's greep op mijn hand versterken. Wanneer ik gedaan heb en hem weer aan kijk ligt hij me met kleine oogjes aan te staren. Het ziet er grappig uit in combinatie met de glimlach op zijn gezicht.
    "Ben ik het alleen of ben jij ook moe?" fluister ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik kreeg een sms terug. Ik besloot haar te bellen. 'Heey Isa' zei ik zacht zodat Roselien niet wakker werd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    "Ben ik het alleen of ben jij ook moe?" Fluisterd hij.
    "Ik ook." Mompel ik zachtjes en kruip wat dichter tegen Irial aan, waarna ik mijn ogen even sluit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [zo trug]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Ik slaap." Zeg ik nukkig en hang op. "Stoor me niet." Zeg ik tegen de mobiel die ik uit zet en sluit mijn ogen weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Ik laat haar los. Ik pak mijn kleding op en pak Charlotte's hand.
    "Kom" zeg ik met een grijns en ik lijdt haar naar mijn kamer.
    "Houd je ogen nog even dicht."
    Snel loop ik mijn kamer binnen. Pak wat fotolijstjes van Donna en mij en prop ze in de kast. Ik trek mijn bed recht en gooi al mijn kleding van de grond op mijn bureau. Snel loop ik weer naar buiten en pak Charlotte's hand.
    "Kom maar."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Ik ook," mompelt Kyle die dichter tegen me komt aangekropen. Ik doe mijn ogen dicht en neem hem in mijn armen alsof hij een teddybeertje is dat ik in de loop van de nacht niet kwijt wil raken.
    Ik druk nog een kusje op zijn wang en wil iets zeggen. Gezien ik geen goede woorden vind laat ik het maar zo. De warmte die zijn lichaam aan het mijne afgeeft maakt me nog slaperiger. Ik lig te luisteren naar zijn ademhaling.

    Charlotte

    "Houd je ogen nog even dicht," zegt hij wanneer we voor zijn kamer staan. Gewillig doe ik wat hij vraagt. Ik grinnik wanneer ik hem hoor rommelen. Plots heeft hij mijn hand weer vast.
    "Kom maar," hoor ik hem zeggen.
    God, zelf zijn stem is sexy.
    Eén voor één doe ik mijn ogen open en laat ze even door de kamer dwalen. Ik moet moeite doen om niet te lachen wanneer ik een grote berg kledij op zijn bureau zie liggen. Ik laat mijn hand uit de zijne glijden en ga op het bed zitten. Uitdagend kijk ik hem aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Hij drukt nog een kus op mijn voorhoofd, ik hou het niet echt meer en ontspan me helemaal. Het slaperige gevoel neemt me in zijn macht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik voel dat ik zowat scheur van de honger, besluit te stoppen aan een frituur. Ik bestel niet teveel, aangezien ik niet genoeg geld heb, en wanneer ik het heb, loop ik verder richting thuis.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ik ga.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Wanneer zijn ademhaling zwaarder wordt weet ik dat hij ingedommeld is. Ik geef nu ook volledig toe en laat de slaap over me heen walsen. Met een glimlach ga ik in mijn dromen op zoek naar Kyle om hem toch maar niet te hoeven missen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Zal ik anders maar naar volgende dag gaan? xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Volgens mij is de rest nog niet echt klaar met deze dag :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [xD O ja. :P Ga gerust verder xD, maar ik heb ongeduldigen die zeuren xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.