• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17
    - swaIIow | Matt Robinson | 18
    - Maitresse| Anthony Blair | 17
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17
    - Craziness | Othilie Favre | 16
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    -



    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger |
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp |
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles

    - Als je vriendschappen of relaties aangaat met anderen, doe dit dan steeds met toestemming van de anderen.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:20 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    Nu heb ik mezelf in de val gelokt. Waarom kan ik het niet? Ik heb het al zo vaak gedaan... Ik zet voorzichtig een stap dichterbij en adem diep in. Voor ik het weet, heb ik mijn lippen op de zijne gedrukt. Bijna even snel als ik het gedaan heb laat ik hem weer los.
    "Niemand mag dit weten," stamel ik wanneer ik weer achteruit stap tot ik weer tegen de kast sta.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jason Quinten Happle
    Ik grijns. 'Misschien kan het nog wel, zou zo grappig zijn.' Zeg ik met een speelse grijns. Ik kijk naar Liam die van mij naar Madison kijkt. Ik grijns. Misschien was dat een leuk idee. Of Mary of misschien Alexis. Ik grijnsde gemeen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cassie Jade Mirron

    'Nee, jason. Dat zou niet grappig zijn! Ik hoef die idioten niet achter me aan!' Roep ik iets te hard.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thimo Parker.
    Minder dan een seconde duurde het, maar van mij had het uren mogen duren. Ik proef haar lippenstift op mijn lippen. 'niemand mag dit weten.' stuntelt ze. 'wat? Maar... Dat. Ik...' ik zucht. 'waarom deed je dat?' ik wist dat Mary werd gezien als de slet van de school, maar zou ze ook zo maar jongens zoenen. Ik veegde met de buitenkant van mijn hand de restjes lippenstift van mijn mond. Niemand mocht dit weten, niemand. Ik zou verstoten worden de door Aigles.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madison Quin Prime
    "Over de beloning valt nog te onderhandelen." Zei hij gespeeld zakelijk. "Wat had u in gedachten Mevrouw Prime?"
    Hij klemde mijn tanden onbewust even op elkaar waardoor zijn kaakspier zich zichtbaar opspande.
    Terwijl hij zijn armen kruiste trok hij zijn wenkbrauw grijnzend op.
    "wat dacht je ervan als ik je concurrentie het leven zuur zou maken?" Vroeg hij poeslief. "Dat kan je gewoon niet weigeren."
    Ik knikte. Tot Liam het verpestte. Hij kijkt me aan, 'doe dat maar niet, jason zit erbij.' zegt hij wijs. Ik twijfel, maar ik kon het niet weigeren. 'Dat klopt dat kan ik niet weigeren. Maar Jason kan me iets laten doen. Bijvoorbeeld verliefd laten worden op HEM Ugh.' Zeg ik verafschuwend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mary

    Ik slik.
    "J-je trok mijn aandacht."
    Ik zet weer een stap dichterbij.
    "Er is iets speciaals aan jou, Thimo," fluister ik zacht terwijl mijn blik op zijn lippen gericht is.
    Ik moet me inhouden hem niet weer te zoenen. En ik weet dat het hier veilig is. Niemand komt 's avonds nog in de bibliotheek.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jason Quinten Happle
    'Maar wij samen? Samen later een gezinnetje jij zorgt voor mijn ik doe helemaal nopes. Dat klinkt best wel leuk.' Zeg ik met een speelse grijns. Ik maakte een grapje. Toch?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Thimo Parker.
    Ik krijg kippenvel van haar stem. 'Ik. Hij, ben ik je volgende slachtoffer? Je neemt me gewoon in de maling toch?' ik slik. Ik weet dat het gesprek een grote wending heeft gemaakt en Mary nu veel meer macht heeft dan ik. Ik moet hier zo snel mogenlijk weg. Voordat ze me in haar macht heeft.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 1:37 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Anthony Blair ( Les Tigres )

    "Ok, daar heb je wel een punt." Gaf ik eerlijk toe. "Ik ben veel beter om verliefd op te worden."
    Ik lachte even om mijn eigen macho gedrag en ging nonchalant met mijn hand door mijn haar waardoor het nog rebelser ging staan als anders.
    Van op een afstand keek ik naar Jason en trok walgend mijn neus een klein beetje op.
    Ik kon hem echt niet uitstaan, terwijl hij op sommige vlakken net één van ons kon zijn.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cassie Jade Mirron

    Ik kijk Jason met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Nooit," zeg ik, 'en als dat al wel zou gebeuren door jou gave ben jij degene die voor mij mag zorgen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary

    Ergens breekt het me dat hij dat denkt, maar dan besef ik dat dat mijn eigen schuld is.
    Ik schud zacht mijn hoofd, en stap weer naar hem toe.
    "Ik weet niet wat het is, maar ik voel me zo... Aangetrokken tot je," zeg ik zacht.
    Zijn lippen zien er nog steeds aanlokkelijk uit, maar ik durf het initiatief niet meer te nemen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Nee, niet toegeven. Je gaat met haar naar bed en vervolgens dumpt ze je. 'Mag ik?...' ik veeg een blonde lok uit haar gezicht en laat me duim onder haar lippen rusten. Ik kom langzaam dichterbij met mijn hoofd en sluit mijn ogen. Zonder antwoord aftewachten zoen ik haar. Ze heeft me in haar macht, nu ben ik een marionette van Mary.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Kan je Anthony anders ouder maken? :D]
    Madison Quin Prime
    "Ok, daar heb je wel een punt." Gaf hij eerlijk toe. "Ik ben veel beter om verliefd op te worden."
    Hij lachte even om zijn eigen macho gedrag en ging nonchalant met zijn hand door zijn haar waardoor het nog rebelser ging staan als anders. Hij zag er wel leuk uit. 'Helaas Anthony je bent te jong.' Zeg ik met een speelse knipoog.

    Jason Quinten Happle
    Ze kijk me met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Nooit," zegt ze, 'en als dat al wel zou gebeuren door jou gave ben jij degene die voor mij mag zorgen'. Zegt ze met een wenkbrauwwiebel. Ik grijns. 'en wie zegt dat.' Zeg ik arrogant.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 1:45 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mary

    Ik sluit mijn ogen wanneer ik zijn lippen op de mijne voel en ik bijt zachtjes op zijn lip. Ik ken hem amper, en toch voelt dit veel te goed. Ik duw hem iets naar achter, tot hij tegen een kasf komt te staan, en ik duw zacht mijn lichaam tegen het zijne. Ik stop de kus even en kijk hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.