• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:07 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    Ik druk hem zachtjes tegen de muur, met mijn lichaam tegen het zijne en plaats mijn lippen ietwat ruw op de zijne. Ik leg mijn handen op zijn borst en sluit mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    Plots, en zonder dat ik het kan tegen houden beland ik met een harde klap tegen de muur. Ik kan een kreun van pijn niet onderdrukken maar weiger te schreeuwen. Ik probeer zo diep mogelijk adem te halen en terug overeind te komen.
    "Beginnen we nog?" zeg ik arrogant.
    Ik weet dat het mijn ondergang wordt, maar ik weet ook dat dit gevecht niet alleen om het testen van mijn krachten gaat.
    Ik probeer me lang genoeg te concentreren om mijn mok vanop tafel naar Ganz te laten zweven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Thimo Parker.
    'Wohw, Mawry. Hewb jew ewr ziwn iwn?' zeg ik half lachend met haar volle lippen om de mijne. Ik kus haar terug en grijns. Ik glij met mijn handen in haar kontzakken.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Cassie
    Ik kijk even op en zie dat het nieuwe meisje met veel moeite een mok naar de jongen laat zweven. Ik grinnik even maar hoop dat ze snel gingen stoppen met het gevecht. Als ze zo doorblijven gaan raakt een van beide nog echt gewond.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 23:51 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ganz Pitrómon.
    Ik grijns, ze is absoluut verloren. Ik voel iets tegen mijn hoofd kloppen, ik kijk om en zie een mok met water naast me hangen. Voor ik het weet wordt het leeg gegoten over mijn hoofd, wat me alleen nog maar kwader maakt.
    [Is het oké dat ik dat besliste?]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [@Cassie, zou je dat willen aanpassen, het is een beetje lullig Ganz zo makkelijk te laten winnen van Cat... :]]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Voor mij wel, maar Cassie had hem net de andere kant opgestuurd]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik laat hem even los en kijk hem lachend aan.
    "Wat zeg je?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ okee is goed]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thimo Parker.
    'Of je er zin in had?' vraag ik nu iets duidelijker aan het articuleren. Voordat ze kan antwoorden zoen ik haar heftig en geef een zacht kneepje in haar kont.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Catherine

    Het was mijn bedoeling geweest de mok op zijn hoofd terecht te laten komen, maar hier kan ik ook mee leven. Ik grinnik wanneer ik zijn natte hoofd zie. Laat maar komen die tegenaanval, ik heb me al flink laten gelden.
    Ik kijk even opzij en zie Mary met een Aigles kussen.
    "What the-?"
    De fractie van een seconde dat ik afgeleid ben is er één teveel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ganz Pitrómon.
    'Pak.' mompel ik rood van woede. Ze heeft me vernederd, het zou een gevecht worden geen clownsact. Een mes zweeft mijn kant op. Cat wordt afgeleid door een stel. Ik grijp mijn kans en beuk haar op de grond. Ik druk het koude lemmet van het mes tegen haar keel. 'Waar blijft die kus?' zeg ik grijnzend.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jason
    Ik grinnik. Het was vrij gaaf. Ik ga op Fay zitten, maar wordt er meteen afgeschud. Ik zucht en vlieg op Fáiltes hoofd en ga daar dan zitten. Hier was ik veilig voor Fay

    Fay
    'Wacht ben je ook een faunaat?' Vraagt hij nu geintresseerd. Ik drukte mijn hoofd ten een boom. Wat was ik stom... Ik schudde nee, maar Jason die doodleuk op Failte's hoofd zat krase leuk ja. Ik gromde naar hem. 'Als je een keer mijn naam zeg ik vermoord je. Ik verscheur je.' Grom ik hard naar Jason. Fáilte zou het alleen verstaan als gegrom.

    Madison
    Ik zag medeleiden in haar ogen. 'Madison.' Zei ze zuchtend. 'Kan je de verlamming opheffen?' Vroeg ze nu vriendelijker. Ik kijk om me heen en zie Mary en Thimo zoenen (als dat goed is). Ik schrik een beetje, maar kijk meteen weg zodat het lijkt dat ik van het gevecht schrik. Ik hef de verlamming op en kijk naar Cassie die nu weer opstaat.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mary

    Ik kreun zachtjes en bijt op zijn lip.
    "Waarin?" vraag ik zwoel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie
    Madison heeft de gave op en ik sta op. Ik kijk naar de jongen die een mes tegen de keel van het meisje houdt en rol met mijn ogen. Met een kleine beweging laat ik het mes uit zijn hand vliegen.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 0:00 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered