• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 29: Alvast geactiveert.
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabelle

    Ik lach even om Lilly en zie dan Charlotte met haar ogen dicht zitten.
    Ik wil wel eens weten wat er allemaal is.
    Ik sta op en ga bij Charlotte staan.
    "Hoi." Begin ik en sta er een beetje wiebelend bij ondertussen is Michael er ook bij gekomen.
    Ik kijk achter me als ik Lilly mijn naam hoor zingen en lach even. "Doe spoort niet hoor." Grinnik ik.

    Kyle

    Ik doe netjes de boeken in mijn tas en kijk nog even in het spiegeltje die aan het deurtje van mijn kluisje vast zit geplakt en glimlach.
    Snel sluit ik mijn kluisje af en doe hem weer op slot. Ik hang net mijn tas om mijn arm als ik een harde duw krijg waardoor ik tegen de kluisjes knal.
    Als ik goed kijk zie ik dat het weer die footballer is.
    "Hou nou eens op klootzak!" Het is er sneller uit dan verwacht, hij draait zich om en komt op me af gelopen. Ik bedenk me geen moment en zet het op rennen, de enigste weg die ik weet ik naar buiten, maar dom ik had beter richting Irial kunnen gaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (kel?)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Lilly
    Ik glimlach even. Toen het bord helemaal vol was draaide ik naar mijn tas. Ik pakte mijn mobiel. 'say cheese schoolbord' grinikte ik en maakte er een foto van. 'Iiiiiiiiisaaaaaaaa' zong ik lachend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Liever niet Arja, het id té ver uit de lijn.:S]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (maar? wat moet ik dan?? André en maya is het enige waarom ik meedoe kunnen we niet opnieuw vanaf dat André naar maya wil en de dokter houd hem tegen? pleaaase?)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [omg ik wordt melig](N)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [waarom start je anders neit ergens heel anders vanuit]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Haha, Ar neen dat kan niet... Je kan niet ineens terugspoelen in een RPG. Sory, verzin maar iets anders. Dat Maya wel naar school gaat ofzo. Of maak een andere karakter aan. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [gighihi zie lilly hierboven ik weet even niks zinigs meer met d'r dusja']:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Ik schrik op wanneer ik Michael Donna's naam praktisch hoor schreeuwen. Ik kijk vanuit mijn ooghoeken achter me. Donna lijkt helemaal uit het lood geslagen terwijl Michael naast me komt zitten. Ik neem zijn hand in de mijne en wrijf erover met mijn duim. Ik forceer een opnieuw een glimlachje.
    Mijn woorden laten me in de steek vandaag.

    Irial

    Ik kijk net op wanneer ik Kyle voorbij de kantine zie rennen. Nieuwsgierig sta ik op om te kijken wat er aan de hand is. Al snel zie ik een stoere kerel achter hem komen. Ik steek mijn voet uit zodat het zwaargewicht er over struikelt en keihard op de grond terecht komt.
    "Blijf, Brutus."
    Ik wandel fluitend naar buiten, op zoek naar Kyle.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (en andré en we zijn bij jouw thuis ehh daar zou ze slaapen? oh man! ik weet het echt niet meer ik wil zo graag verder met André en Maya het ging zo goed (huil) (huil) :(


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [omg jullie bij dona en lilly staat vrolijk te zingen Brutus omg]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Charlotte glimlacht naar me maar ik reageer er niet op. Boos kijk ik voor me uit.
    Wat denk ze wel? Alsof we Pablo hiermee helpen?
    Boos gooi ik mijn tas op de grond en sla ik mokkend mijn armen over elkaar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    LIlly
    ik draaide me om en keek naar de rest die in een grafstemming was.
    'Mensen chilex serious man' zei ik vrolijk en deed wat danspasjes.
    Ik grinikte even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Woedend sta ik op.
    "Relax!" schreeuw ik.
    "Relax? Er ligt iemand dood te gaan en van jou moet ik relaxen?"
    Woedend loop ik naar Lilly toe. Ik pak haar beet bij haar schouder.
    "Jij moet je mond houden, trut." sis ik in haar oor.
    Dan loop ik naar Charlotte en Michael toe en ik ga achter ze zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."