• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 29: Alvast geactiveert.
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    lilly
    ik schrik als ze ineens begint te huilen. Aarzelend sla ik een arm om haar heen. 'Wil je erover praten' vroeg ik zacht. Ik keek even aarzelend naar haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Langzaam stap ik uit en doe ik mijn rugzak om. Dan pak ik Charlotte bij haar hand.
    "Kom." zeg ik en ik geef haar een kus op haar wang.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna
    "Nee," zeg ik resoluut.
    "Ik wil er niet over praten."
    Ik draai me van haar weg en sla mijn armen om me heen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    'dan niet' zeg ik en sta op.
    Ik bood het aan maar ze wou niet dan had ze pech.
    Ik liep weer naar het bord en begon weer wat bloemen te tekenen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    Irial loopt richting de kantine, ik volg hem ernaartoe hij koopt een flesje water en gaat zitten en neemt er een slok van. Hij draait hem dicht en kijkt naar me. Ik glimlach naar hem.
    "Ik moet nog spulletjes uit mijn kluisje halen." Zeg ik en kijk hem aan.
    "Ik ben zo terug." Vluchtig druk ik een kus op zijn wang en loop, meer huppel[xD], naar mijn kluisje om wat boeken enzo te pakken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Michael neemt me bij de hand.
    "Kom," zegt hij voor hij nog een kusje op mijn wang geeft. Ik kijk hem aan met een voorzichtig glimlachje en wandel naar binnen. Eens we in het biologie lokaal zijn zie ik meteen Donna in een hoekje zitten. Aarzelend laat ik Michael's hand los.
    "Ga maar, als je wilt," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    De deur gaat weer open en ik kijk even op. Ik keek wat rond voor kleurtjes. Snel liep ik naar de docent zijn bureau en trok gewoon een laadje open terwijl dat niet mocht. ik vond wat ik zocht. Ik begon de roos in te kleuren met kleurkrijt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik zag Lilly eeb neetje gepiekeerd bij Donna weglopen en naar het bord gaan, waar ze weer iets tekend.
    "Lil, denk je dat de docent het goedkeurt?" Vraag ik en kijk naar het bord die helemaal is ondergeklad. Daarna kijk ik even naar Donna. Michael en Charlotte komen ook binnen, zij kijken ook niet echt happy.
    Wat is er toch aan de hand?

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 20:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Ik knik.
    "Ik kom zo naast je zitten." zeg ik tegen haar.
    Snel loop ik naar Donna.
    "Don," zeg ik zachtjes en ik sla mijn armen om haar heen.
    "Don, schat het komt goed."
    En ik druk een kus op haar hoofd.
    Donna huilt met lange halen. Ze klemt haar armen om me heen.
    "Dat komt het niet Michael. Pablo haalt dit niet. Niemand haalt hem."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik haalde mijn schouders op. 'Moet mij dat wat uitmaken' zeg ik en draai om met een mega glimlach. Daarna ga ik weer verder en teken nog wat verschillende bloemen
    [ik zal u zometeen tot mijn grootte spijt moeten verlaten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Ik kom zo naast je zitten," zegt hij nog.
    Ik knik nog even maar hij ziet het niet meer. Zuchtend laat ik me op een willekeurige stoel zakken. Ik leg mijn armen op het tafeltje en laat mijn hoofd er op rusten. Ik forceer even een glimlach wanneer ik Isabelle naar me zie kijken. Dan sluit ik mijn ogen. Mijn benen doen pijn van het werken gisteren en al mijn andere spieren staan stijf van de spanning.

    Irial

    Ik moet nog spulletjes uit mijn kluisje halen. Ik ben zo terug," zegt Kyle. Ik krijg een kusje op mijn wang en zie hem weg huppelen. Ik schud lachend mijn hoofd en speel een beetje met mijn flesje zodra ik hem niet meer kan zien. Ik draai het open, en weer dicht, en weer open om er een slok van te nemen voor ik het opnieuw dicht draai. Hij is pas enkele minuten weg, maar ik mis hem al.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [yeey ik mag nog even doo romdat ik niet zo van csi houdt]xD en dit heet een computerverbod van een week voor mijn ouders](yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (kell we kunnen toch verder met andré en maya?)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Donna
    Michael pakt me bij mijn schouders beet.
    "Donna," bultert zijn stem.
    Ik schrik. Zo praat hij nooit tegen mij.
    "Donna, hij gaat niet dood. Zo help je hem niet."
    Ik weet niets uit te brengen dus ik knik maar braaf.
    Dan staat hij op en gaat hij naast Charlotte zitten. Ik haal mijn tas van tafel en bestudeer de biologie stof alvast.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik zet een paar stappen naar achter en zuig even op mijn lippen. Het zag er wel mooi uit. Achja aan de zijkant was nog ruimte. Ik pakte een krijtje en begon verder te tekenen. 'Isa isa isa' zong ik hardop lachend. Mijn humeur was opgewekt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan