• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 29: Alvast geactiveert.
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [het is een nieuwe dag. nieuwe regels nieuwe start.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [mogen we helemaal niet meer door als Kelly niet online is?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Char, Donna vertrouwt mij niet meer. En ik haar niet meer. Daarvoor is teveel gebeurd. Ik ben voor jou, 100 procent."
    Ik voel de plaats waar zijn hand ligt gloeien en veeg mijn tranen af aan mijn mouwen voor ik me omdraai. Ik besluit er niet bij na te denken en sla mijn armen om zijn nek om dan mijn lippen op de zijne te drukken.
    Van twijfelen en niks doen wordt niemand gelukkig.

    Irial

    Ik stap uit en vergendel de auto om dan samen met Kyle naar binnen te lopen. Het duurt nog even voor we in de les verwacht worden en ik wandel naar de kantine, Kyle volgt wel. Daar haal ik een flesje water uit de automaat en drink er even van terwijl ik ga zitten.
    Ik laat mijn tong over mijn piercing gaan terwijl ik het flesje dicht draai en Kyle aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (nou, Ninuturu Dracy en ik waren een beetje weggedreven van het glee gedeelte.
    ik weet niet of nu nu nog wel verder mogen...)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [jawel maar wel aan die regels houden. lilly en isa zijn bij bio waar iedereen les heeft als het goed is]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [je kunt nog verder maar je moet wel zo snle mogelijk naar school en dan glee enz.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (ik kan niet verder zonder André )

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 19:32 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [oké wie komt er nar Bio dan kan ik ook verder. Isa zit lachend aan tafel en lilly zit nu op de grond gevallen van haar stoel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Ik beantwoord haar kus maar al te graag.
    Na een tijdje laat ik haar los.
    "Is het weer goed?" vraag ik aan haar.
    Ik schuifel een beetje met mijn voeten.

    Donna
    Lopen ben ik niet gewend, vooral niet zo'n lange afstand.
    Je bent er bijna.
    Ik de verte zie ik de school al. Het is koud buiten dus ik trek een sprintje om de warmte in te kunnen. In de school is het, zoals verwacht, warm. Ik loop naar mijn kluisje, dump mijn jas erin en pak mijn biologie boeken. Snel werp ik nog een blik in de spiegel. Zoals verwacht zie ik er niet uit. Mijn haar gaat nog wel maar mijn gezicht. Net een zombie met grote kringen onder mijn ogen. Mijn gezicht is ingevallen. Ik sla mijn kluisdeur dicht. Zolang ik mezelf niet zie, is er geen probleem. En zo snel mogelijk loop ik naar Biologie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    LIlly
    Ik zit in een lachbui als de deur open en dicht gaat. Snel sta ik op en struikel over mijn eigen voet. Auw stomme enkel. Ik ging zitten op mijn plek en schoof mijn broekspijp omhoog. Mijn enkel was dik en blauw. Fijn dacht ik sarcastisch. Ik keek wie er binnen was gekomen. Ik schrok 'Donna wat is er met jou aan de hand' soot ik uit als ik haar gezicht zie.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Mijn hart begint als een gek te kloppen wanneer hij me gretig terugzoent. Veel te snel maakt hij zich los.
    "Is het weer goed?" vraagt hij dan.
    Ik bijt op mijn onderlip en knik zachtjes.
    "I'm yours," fluister ik tegen zijn lippen aan voor ik hem nog een keer kus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "I'm yours," fluistert ze en ze kust me nog een keer.
    Nadat ik haar weer loslaat glimlach ik. Mijn rotte gevoel is een beetje weg geebt. Snel ga ik weer achter het stuur zitten.
    "Kom," zeg ik.
    "We moeten naar school."

    Donna
    Langzaam loop ik het lokaal binnen. Ik zie Lilly en Isa al zitten. Ik ga loop naar de andere kant van het lokaal. Helemaal achterin gooi ik mijn tas neer. Ik verschuil mezelf erachter. Niemand mag me zien.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    ik sta op en loop wankel naar het hoekje waar ze zich verstopt. ONdanks dat ik haar niet mag gunde ik dit haar niet. Ik ging naast haar zitte en wachte even. 'Donna wil je vertellen wat er gebeurd is?' ik keek haar even aan. Ze had dikke kringen en zag bleek en moe van de slaap.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Het doet me deugd hem te zien glimlachen.
    "Kom, we moeten naar school."
    Ik stap net als Michael in de auto. Zuchtend doe ik mijn gordel om. Ik kan heel wat dingen bedenken die ik nu liever zou doen dan naar school gaan.
    Het duurt niet lang voor we op school zijn. Ik haal mijn tas van de achterbank en sla ze over mijn schouder eens ik uitgestapt ben. Geduldig wacht ik op Michael.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    Lilly vraagt of ik wil vertellen wat er is. De tranen beginnen al te komen als ik aan Pablo denk.
    "Als je de krant leest weet je alles." zeg ik tegen haar en ik verstop mijn hoofd weer achter mijn tas.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."