• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sitka schreef:
    [Samenvatting?]


    [ Jordi, Adriana en Melanie hebben, tja, de bibliotheek mevrouw boos gemaakt. en zijn met Jordi geteleporteerd, om problemen te voorkomen. Ze zijn achter de zoenende Jade en Liam terecht gekomen en praten nu over liefde in de gang xD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Dank je (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    Ik kijk even naar Souf wanneer die mijn naam zegt.
    "Nou, moet jij weten. Mij maakt het niet uit."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sitka schreef:
    [Kijk, dat is net wat ik bedoel. Jullie rpg'en er maar op los, en op den duur kan niemand meer volgen.]


    [Sorry D:]


    Take me to wonderland

    Soufian Nigel Prángé.

    'Nou, moet jij weten. Mij maakt het niet uit' Zegt ze terwijl ze me aankijkt. 'Oke,' Antwoord ik en spring op. Ik trek mijn t-shirt even recht en kijk ze even aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Anthony Blair

    Langzaam schudde ik mijn hoofd. "Neen, ik doe alles in het gezicht."
    Mijn ogen versmalden zich een beetje terwijl mijn handen zich iets verslapten rond haar polsen zodat ik haar geen pijn zou doen.
    Ik was tenslotte fysiek véél sterker dan haar en dat zou gewoon oneerlijk zijn.
    "Ik ken tenminste mijn manieren een beetje." Zei ik met de nadruk op dat laatste woord.
    Een arrogante grijns ging over mijn lippen terwijl ik Cassie nog steeds strak in de gaten hield.
    "Of wilde je net zeggen dat het een ongelukje was?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mary

    Ik onderdruk een zucht. Eigenlijk had ik gehoopt dat hij hier zou blijven, vanwege het genante moment van gisteren, maar ja.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie
    'Hmmm, nee niet echt. Ik was gewoon benieuwd welk boek je aan het lezen was,' zeg ik nonchalant. 'En trouwens, wil jíj beweren dat ík hier degene ben zonder manieren?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melanie Brianne Kowns
    'Adriana, besef je het nou niet. Jordi wil gewoon gelijk twee meisjes hebben. Player dat hij is.' Ik lachte plagen naar Jordi. Daarna schudde ik mijn hoofd. 'Oké. Het niveau zakt hier met de minuut lager.' Ik haalde mijn hand door mijn haar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Liam
    Na een tijdje duw ik Jade weer zachtjes van me af, 'zullen we maar verder gaan naar de eetzaal?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Anthony Blair

    "Wie weet." Was mijn korte antwoord.
    Ik keek haar nog enkele seconden aan en liet uiteindelijk haar polsen, die ik in een stevige grip had gehouden, los.
    "Je hebt geluk dat ik in een goede bui ben." Zei ik droog terwijl ik haar opzij duwde. "Anders was je er niet zo gemakkelijk vanaf gekomen."
    Ik raapte het boek op dat eerder was gevallen op en legde het onverschillig op het tafeltje en streek er voorzichtig met mijn vingertoppen over.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Adriana Minola

    'Adriana, besef je het nou niet. Jordi wil gewoon gelijk twee meisjes hebben. Player dat hij is.' Lachte Melanie. Ik proestte het uit. "Je geheim is onthult schat. En wij denken dat je een onschuldige jongen was." Ik gniffelde. 'Oké. Het niveau zakt hier met de minuut lager.' Zegt Melanie nu. "Kan dat dan nog?" Lachte ik.


    Take me to wonderland

    Jade
    Ik vind het altijd jammer als hij mij weer zachtjes van zich af duwt, maar ik knik toch maar. We lopen verder en komen zo bijna aan bij de eetzaal, totdat er een meisje op Liam afloopt. "Hey, Liam," Ze geeft hem een flirterige knipoog en ik voel een steek mijn maag doorgaan.

    (Got it, ik ben er nu pas omdat ik nog wat moest doen D: )
    Daniël
    Ik grijns en laat haar weer naar me toe buigen, waarna ik haar weer een kus geef.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:43 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassie
    Ik weet dat het niet slim is maar toch loop ik achter Anthony aan. 'Niet zo makkelijk vanaf gekomen?' zeg ik spottend, 'wat had je gedaan dan, in mijn verleden gekeken? Nou wat een ramp'. zeg ik weer sarcastisch

    Liam
    Een meisje zegt iets tegen me maar ik negeer haar. 'Kom,' zeg ik tegen Jade, 'ik krijg steeds meer honger,'

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hoe kan ik met Souf op Mary reageren? x'D]

    Jordi Oliver James.
    "En wat bedoel je daarmee?" Zegt Adriana verleidelijk, maar barste meteen in lachen uit. 'Adriana, besef je het nou niet. Jordi wil gewoon gelijk twee meisjes hebben. Player dat hij is.' Lachte ze plagend naar mij. 'Oké. Het niveau zakt hier met de minuut lager' Zei Melanie en haalde haar hand door haar haar. "Je geheim is onthult schat. En wij denken dat je een onschuldige jongen was." Zegt Adriana. 'Damn, jullie zijn te slim voor mij' Mompel ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:43 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'