• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melanie Brianne Kowns
    'Damn, jullie zijn te slim voor mij,' mompelde Jordi grijnzend. 'Sorry schatje,' zei ik plagend en ik kneep in zijn wangen. 'Vrouwen zijn gewoon veel slimmer dan jongens.' Ik grijnsde en ging op de grond zitten. 'Ja, ik heb geen zin om te staan.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jade
    Glimlachend loop ik met hem door als hij haar negeert en als ik merk dat zij beledigd kijk en hem achterna wil lopen, maak ik de vloer spiegelglad en kijk hoe ze gaat vallen. Ik moet mijn lach inhouden om het niet aan Liam te laten merken, maar het lukt niet en ik begin hard te lachen, terwijl ik doorloop.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik heb op je zitten wachten! Je wilt niet weten hoelang ik desperate naar het scherm heb zitten kijken!]
    Lily Devon
    Hij dwong me op een vriendelijk manier hem te kussen, maar het maakte me allemaal niet uit. 'Just for lewdness =lust, not for love?' vroeg ik, wachtend op bevestiging.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anthony Blair

    "Iedereen wéét dat je niet graag over je verleden praat." Snauw ik in haar richting. "Want dat kan je niet aan!"
    Het kwam er luid uit, bitter, alsof ik er meer van genoeg van had dat ze zich zo groot probeerde te houden.
    "Maar weet je wat?!" Riep ik uit terwijl ik een stap in haar richting deed. "Als je het toch zo stelt, kan ik het even goed gewoon doen."
    Ik nam haar hoofd beet tussen mijn handen en concentreerde me erg goed op haar verleden.
    Als ik me concentreerde, zou ik zelf bepalen wanneer ik uit mijn trance zou ontwaken.
    Mijn ogen werden dof en ik voelde me wegzakken in het verleden van Cassie.
    Het was gelukt, ik zat in mijn trance.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Vraag iets ofzo? :')
    Maar ik ben even bezig, dus je kiest maar (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (Ik geef u duizendmaal mijn excuses, dame! Dat was niet mijn bedoeling, ik weet hoe het voelt gehe.)
    Daniël
    Ik knikte als bevestiging en kusde haar verder, waarna ik even stopte, "Voor nu dan," Waarna ik weer verder ging.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Adriana Minola

    'Vrouwen zijn gewoon veel slimmer dan jongens.' Ik knikte instemmend. Ik keek Melanie aan als ze plots op de grond ging zitten. 'Ja, ik heb geen zin om te staan.'
    "Random reactie," lachte ik.


    Take me to wonderland

    Melanie Brianne Kowns
    'Random reactie,' lachte Adriana. Ik grijnsde en klopte naast me op de grond. 'Kom er bij zitten,' zei ik met een grijns. 'Van staan wordt je alleen maar moet en anders zit ik hier koos.' Ik trok een zielig gezichtje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Echt, laat ik je dan ook wachten? :O]

    Lily
    Zijn lippen drukten zich hard op de mijne en de mijne hard op de zijne. Laat de lust verder gaan, en de liefde varen. Duizend maal hoera voor dit fenomeen. Een warm gevoel vulde me opnieuw, verlangend naar meer, dat er misschien vandaag zou komen, misschien ook niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cassie
    Anthony pakt mijn hoofd tussen zijn handen beet en raakt in een trance. Ik bijt even op mijn lip, misschien was ik iets te ver gegaan.

    Liam
    Ik kijk om als ik Jade hoor lachen en zie dat het meisje dat me net aansprak op de grond valt. Grinnikend kijk ik Jade aan, 'niet zo jaloers doen he,' grijns ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Laten we ze het nu trouwens doen of niet? En nee, jij laat mij niet wachten. 8D Ik heb het in het algemeen.)

    Daniël
    Ik voelde haar lippen zich ruwer op de mijne drukken en ik deed hetzelfde bij haar. Met mijn tong vroeg ik weer toestemming en mijn handen gleden over haar heupen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Adriana Minola

    Melanie grijnsde en klopte naast haar op de grond. "Kom erbij zitten,"
    "Goed idee", lachte ik en liet me neerploffen naast Melanie. Ik keek nu naar boven. "Jij ook Jordi?" Vroeg. "Dev loer is lekker hard," gniffelde ik.


    Take me to wonderland

    Jade
    Met mijn liefste en engelachtige blik op mijn gezicht kijk ik hem aan. "Dat doe ik ook niet, ze vroeg er zelf om,"

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:58 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jordi Oliver James.

    'Sorry schatje,' zei ze plagend en kneep even in mijn wangen. 'Hé, mijn wangen zijn zeldzaam hoor' Zeg ik nep-boos. 'Vrouwen zijn gewoon veel slimmer dan jongens.' Ze grijnsde en ging op de grond zitten. 'Ja, ik heb geen zin om te staan.' Zegt Melanie dan. 'doe wat je niet laten kan' Zeg ik en leun tegen de muur aan. 'Random actie' Lachte Adriana. 'Kom er bij zitten,' zei Melanie met een grijns. 'Van staan wordt je alleen maar moet en anders zit ik hier koos.' "Goed idee", lachte Adriana en liet zich neerploffen naast Melanie. "Jij ook Jordi?" Vroeg ze kijkend naar mij. "De vloer is lekker hard," gniffelde ze. 'Neuj, ik sta hier wel lekker' Antwoord ik.

    Soufian Nigel Prángé.

    'Mary?' Vraag ik, 'Wat er gister gebeurde was niet alleen jou schuld he?'. Ik sprak de waarheid. Het is niet allemaal haar schuld, ik bedoel. Ik heb het toch ook laten gaan?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mary

    Ik haal mijn schouders op.
    "Vergeet het. Ik ben overduidelijk veranderd. Wij allebei, trouwens."
    Ik forceer een glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.