• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - MordSith Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Cressida Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser
    - Paola Kristen Watson
    - YoThomaS Ian Karlsen
    - xSomewhere Xenevere Charlie Emilus Keeper


    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    - Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    - Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester
    - MissDreams Roseline Malfoy


    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - MordSith Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Cressida Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Cressida Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - MordSith Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (MordSith) komt of Em (Cressida) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.



    Have fun ;3

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 11:55 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Xenevere Charlie Emilus
    Ik omhelsde James terug, maar mijn ogen waren nog open. Ik voelde de opgedroogde tranen uit mijn gezicht. "Dus je weet echt niet wie het was?", dit idee beangstigde me. Aangezien ze James eerst had behekst, was het net zoals dat een pestkop mij ten huwelijk vroeg. James schudde zijn hoofd. "Wat moeten we doen?" vroeg ik.


    Tijd voor koffie.

    James
    'Ik weet het niet Charlie. Het lijkt mij het beste om naar het kasteel te gaan.' zei hij en hield haar bij de middel. Ze liepen langs Lily en James gaf een sein dat ze naar het kasteel gingen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Xenevere Charlie Emilus
    Ik duwde zijn arm weg. "Nu al?" vroeg ik nerveus. Hij lachtte naar me. "Ja duh!" ik keek schichtig om me heen, maar James had mijn arm al gepakt. Lily kwam aangerend. Misschien is het wel goed dat ik meerdere mensen om me heen had als ik naar binnenging. Misschien ook wel niet. Wat moest ik doen?


    Tijd voor koffie.

    James
    Ze liepen door de poorten en naar hun commonroom. 'James.. Ik ben b-bang voor iets. En ik vroeg me af.. Of j-'
    'Bij je ben? Je hoeft niet uit te leggen waarvoor je bang bent, tenzij je het wilt vertellen.' zei hij normaal en ze knikte.
    'Is het goed dat ik me eerst even omkleed?' zei James.
    'Eh ja, ik moet dat ook doen.' ze bloosde een beetje en liep verder.
    Toen James naar boven liep, kleedde hij zich om en portste zijn tanden.
    James liep weer naar boven en klopte heel zacht op de kamerdeur van Charlie in zijn lange boxer.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    De slaapzaal was verlaten op Pantoufle na, die languit op mijn bed zat te luieren.
    'Jij stalkt mij echt, he?' lachte ik naar de kat en aaide haar even over haar bol. De vrouw van daarnet bleef maar door mijn hoofd razen en ik dacht aan iemand die misschien een verklaring had voor dit mysterie... ik besloot om opzoek te gaan naar Hugo, best een tijdje geleden dat we eens lekker weer met z'n tweetjes waren. Ik deed de deur van de slaapzaal open en kwam daar het verschrikkelijkste der verschrikkelijke dingen tegen: James in zijn onderbroek!
    'Aaah mijn ogen!' schreeuwde ik en ik deinsde de slaapzaal weer in. 'Ben je nou helemaal kierewiet, James?!' schreeuwde ik met mijn handen voor mijn ogen.

    James
    'Wat?! Je hebt me toch zovaak zo gezien? Of vond ne het elke keer een ramp. Ik moet je iets ergs vertellen, dit is nou een jongen.' zei James een beetje dissend.
    Hij keek of Charlie al in bed lag en liep er heen.
    'Charlie, gaat het een beetje?' en ging op het bedrand zitten.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Xenevere Charlie Emilus
    "W-wat? Ja alles oké...", ik kon het hem niet vertellen. "Je loopt... In je onderbroek." James grijnst. Typisch hem. "Ga jij nou maar naar bed nou," zei ik. Hij keek mij onderzoekend aan. "Weet je het zeker?", ik knikte. Ik was nooit een goede leugenaar geweest.

    Gelukkig had hij ons niet aangevallen toen we naar binnen kwamen, maar ik had wel het gevoel dat er iemand naar ons keek. Ik huiverde. Snel liep ik naar de Gryffindor Common Room, toen ik me bedacht, dat hij misschien wel naar binnen was gesmokkelt. Snel sprong ik mijn bed weer in, en verborg me tot een klein rolletje, omgeven door lakens. Dit ging een lange nacht worden.


    Tijd voor koffie.

    Lily Luna Potter

    'Dan zijn jongens de raarste wezens die ik ken,' zei ik tegen James terwijl ik hem naar Charlies bed volgde. Ze hadden een soort van klef gesprek en ik besloot dat als ik niet over wilde geven ik maar beter me snel uit de voeten kon maken. Ik liep de meisjesslaapzaal van Charlie uit en ging naar de Gryffindor Common Room die ik rondkeek opzoek naar Hugo. Iets verderop zag ik Molly verdiept in een boek. Naar de verhalen te oordelen die ik pa had gehoord was ze net haar vader, oom Percy.
    'Molly?' zei ik terwijl ik naast haar op een stoel plofte.
    Ze keek verschrikt op maar vermande zich algauw weer toen ze zag dat het haar jongste nichtje was.
    'Wat?' zei ze.
    'Heb je Hugo gezien?'
    'Nee,' antwoordde ze kortaf.
    'Heb je Roxanne gezien?'
    'Nee.'
    'Wie heb je dan wel gezien?'
    'Weet ik veel, als je het over familieleden hebt, ben jij vandaag de eerste die ik zie.'
    'Merlijns baard!' zei ik geirriteerd. Ik zag dat ze haar Toverdrankenboek aan het lezen was.
    'Oefenen voor de PUISTEN?' vroeg ik.
    'Ja,' zei ze toen haar hoofd weer achter het boek verdwenen was.
    'Irriteer ik je?'
    'Ja,' zei ze zonder op te kijken.
    Ik zuchtte stond op, en toen wist ik niet meer wat ik moest doen. Oh ja, ik ging Hugo zoeken!' Ik besloot om naar de jongensslaapzalen te gaan en liep de wenteltrap op.

    James
    'oh, oke dan ga ik maar is. Doei.' zei hij en liep weer naar zijn kamer. Kroop onder zijn dekens en sloot zijn ogen.
    ***
    Ik liep door het woud. Het was heel mooi weer en ik vond het best wel mooi hier.
    Liggend op de grond ging ik met mijn wand de wolken besturen tot allemaal figuren. Tot dat er donkere wolken kwamen en ging regenen.
    Ik ga maar schuilen onder een boom voordat ik nat wordt. Toen ik onder de boom ging zitten werd ik heel klein.
    Een peuter was ik nu en was thuis in de tuin aan het spelen. 'Kijk is James, hier is Madison.' zei mijn moeder met Baby Albus in haar armen. Toen kwam het meisje op mij aflopen en gaf een hand.
    'Hoi James, wat zullen we spelen?' zei Madison tegen mij waarop ik naar het verf wees wat op het gras lag. Ik pakte het bakje met verf en pakte de kwast. En speelde ermee alsof het een wand was en spetterde Madison er mee.
    'Stop James Hihi!' en ze pakte ook een kwast en petterde groene klodders op James' gezicht. Ze liep op hem af en gaf hem een kusje en deed haar ogen open.
    Ze waren ijsblauw.
    ***
    James schrok zwetend wakker. 'Hoi James... Weet je nu wie ik ben?' zei ze heel verleidelijk.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    'Hugo?' ik zocht de slaapzaal van de eerste jaars af maar die bleek leeg te zijn. Ik hoorde een gil uit een andere slaapzaal en ging kijken. James lag bezweet op zijn bed en dat enge wijf van vanmiddag stond naast hem.
    'Holy shit!' riep ik geschrokken uit. Hoe kwam zij opeens hier? Ze was minstens net zo oud als James, zat zij misschien ook hier op Hogwarts?
    'Oh ja, en een jaar later verscheen de kleine Lily,' zei het meisje met een venijnige stem.
    'Wat? Waar heb je het over?' vroeg ik verward.
    'Tien maanden om precies te zijn, na mijn ontmoeting met James. Je was nog maar een dag oud toen ik je voor het eerst in mevrouw Potters armen zag liggen,' zei ze ietwat dromerig maar ze bleef me scherp in de gaten houden.
    'Oke, wat is hier in Merlijns naam aan de hand? Wie ben je?'

    James Sirius Potter
    'Ik weet al wie je bent.. Maar waarom ben je hier?! Het is zo lang geleden hehe.' zei James warrig.
    Madison liet de schaduw van haar af. Ze had alleen een lichtblauwe nacht japon aan met blauwe allstars. 'Leuk dat je mij herkent James. Hoe kon je het ook vergeten zijn? En hoe ik jou ken Lily. Jij bent gewoon het kleine zusje van James.'
    'Maar hoe komt het dan dat ik het vergeten ben?!'
    'Ik ging verhuizen... Toen moest ik van mijn moeder amnesia uitspreken...' zei ze met een beetje emotie. 'We waren 8 James, toen we voor het laatst zagen.'
    James keek haar een beetje raar aan en liep even naar de badkamer om zichzelf schoon te maken en kwam weer terug.
    'Oke, je zei ook daar net dat jij me moest hebben... En dat meen je ook?'
    'Ik meen alles wat ik zeg, James.'
    'Dan moet ik je teleurstellen, want ik heb al een vriendin.'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Xenevere Charlie Emilus
    Langzaam kwam ik overeind als ik gebonk hoor. Wat is er aan de hand? Langaam kom ik overeind. Snel loop ik naar buiten, op blote voeten. Ik hoor de geluiden. Uit de jongenskamer. Snel loop ik de trappen op, want het klonk behoorlijk serieus. Snel zet ik de deur op een kier en kijk naarbinnen. Het zijn James en Lily en de rare vrouw. Ze kijkt verstoord op, en daarna boos. "En dat is haar? Neem ik aan?" zegt de vrouw, woedend tegen James. Snel trek ik mijn toverstok.


    Tijd voor koffie.

    Lily Luna Potter

    'Wow, oke... vaag gedoe,' zeg ik terwijl ik naar het meisje loop en "Protego" om haar heen uitspreek, zelf lijk ze dit niet eens te merken omdat ze enkel op Charlie let nu ze hierbinnen is. Ik glimlach zelfvoldaan en ga weer op dezelfde plek als daarnet staan.
    'Oke... mevrouw - wat was je naam ook al weer?' vroeg ik en de vrouw keek verstoord mijn kant uit.
    'Ach ja nauurlijk, je was nog maar vier,' spreekt ze weer met haar venijnige stem. 'Madison, Lily. Mijn naam is Madison,' ik schrik ietwat van haar plotselinge toon maar verman mezelf weer. Madison? Waar had ik dat eerder gehoord?
    'Lily, kom je?' zei een jongen lachend toen hij even stopte met rennen om naar zijn kleine zusje te kijken. Het meisje stond op en hobbelde achter haar broer aan. De middelste broer was al een eind voorop en was bijna bij de boom waar een meisje op de twee broers en het kleine zusje wachtte. 'Heey, Madison!' zei de oudste broer terwijl hij zich zelf in de boom hees. 'Heey, James!' zei het meisje vrolijk terug. De middelste broer hielp zijn kleine zusje de boom op waarna hij er zelf ook in klom. 'En hier is de kleine Lily!' zei het meisje, blijkbaar genaamd Madison, vrolijk terwijl ze het kleine meisje op schoot nam.
    'Oke, feit: flashbacks zijn echt cool,' zeg ik opgewonden als ik uit mijn korte trance raak. 'Madison?' vervolg ik en kijk naar het meisje dat sprekend op het meisje in de boom lijkt, alleen dan ouder.

    James
    'Ja ze is mijn vriendin. Problemen mee?' en trok snel zijn shirt aan.
    'Waarom ben je hier toch?! Vrienden zijn , oke, maar een relatie, nee.' zei hij terwijl hij haar aankeek.
    'Vrienden? Dat is goed, net als vroeger..'
    'Oke? Gaat alles goed, Madison?' zei hij terwijl ze naar haar voeten staarde en aan haar japon frummelde.
    James keek naar de deur, waar Charlie stond en liep erheen.

    [ als jullie dachten of ik het erg vind om madison te besturen, dat ik het niet erg vind ;)
    Ik dacht er namelijk aan.]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:46 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    'Ja, Lily?' zegt Madison na haar korte gesprek met James die nu bij Charlie is.
    'Ben jij nou diegene met wie we altijd in die wilg speelden?' vroeg ik nieuwsgierig.
    'Haha, ja Lily. Dat was ik. Je was nog maar vier jaartjes oud,' glimlachte ze.
    'En je hebt al die tijd hier op Hogwarts gezeten! Welke afdeling?' vroeg nieuwsgierig.

    [Ik geef de eer aan Roxy om te beslissen welke afdeling ze zit (A). Volgens mij in ieder geval geen Gryffindor, anders hadden James, Lily en Albus haar volgens mij al opgemerkt...]