• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - MordSith Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Cressida Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser
    - Paola Kristen Watson
    - YoThomaS Ian Karlsen
    - xSomewhere Xenevere Charlie Emilus Keeper


    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    - Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    - Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester
    - MissDreams Roseline Malfoy


    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - MordSith Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Cressida Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Cressida Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - MordSith Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (MordSith) komt of Em (Cressida) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.



    Have fun ;3

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 11:55 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Albus Severus Potter
    Linn liep voorbij en de manier dat ze naar me keek leek wel of ze me elk moment zou kunnen opeten. Volgens mij was ze niet blij dat ik Gwen had geholpen hoe weinig het ook was aangezien ik bijna gelijk weg ben gegaan.
    'Hé Linnie.' zo snel mogelijk liep ik naar buiten voor ze me echt zou aanvallen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James
    Toen ze buiten waren zag James Albus naar buiten rennen. 'He Albus! Je vat nog kou!' zei hij en rende achter hem aan. James pakte het puntje van zijn jas en trok hem naar hem toe.
    'Wat heb jij, waardoor je naar buiten rende?' vroeg hij aan Albus.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Albus Severus Potter
    'Er zit een boze Linn achter me aan. PLEASE SAVE ME.' ik verstopte me achter James toen Linn als een boze stier naar buiten kwam rennen.
    'Please save me from the talk to death.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James
    'Oke,LINN! Laat Albus met rust. Hij heeft niets gedaan. Vergeef...' en spreidde zijn armen uit.
    Linn kalmeerde een beetje maar ondertussen Maakte James een sneeuwbal en gooide naar haar. 'Zo! Pak me maar als je KAN!' en rende keihard weg met Albus.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Albus Severus Potter
    'Geen slimme zet man, geen slimme zet.' zo snel mogelijk volgde ik hem om de nu woedende Linn uit de weg te gaan.
    'Opsplitsen, jij gaat daarheen ik daarheen en we ontmoeten elkaar weer bij de kassen deal?' voor hij nog iets kon zeggen ging ik de andere kant op en liet hem achter.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Xenevere Charlie Emilus
    Onzeker bleef ik staan. Ik had hier immers niks mee te maken, en ik wist niet wat er precies aan de hand was. Ik voelde een sneeuwbal mijn achterhoofd raken. Ik keek om, maar ik zag niks. Ik keek nog even onzeker naar James en Albus, maar die waren nog bezig met het andere meisje. Ik liep een stukje naar waar ik dacht dat de sneeuwbal vandaan was gekomen. Na een tijdje vond ik niemand, dus ik besloot terug te lopen. Het moment dat ik me omdraaide, werd ik vanachter vast gepakt. Hij legde mijn hand over mijn mond, en hield me vast bij mijn middel. "Denk maar niet dat ik je vergeten ben." siste hij in mijn oor. Toen was hij weg. Ik ging op de grond zitten, en trok mijn knieen op.


    Tijd voor koffie.

    James
    hij rende weg voor Linn en toen hij weer op een open plek stond zag hij Charlie liggen.
    'Char! wat is er aan de hand!' Gilde hij bijna toen ze huilde en rende hard naar haar toe.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    'Kom we gaan naar buiten!' riep ik en trok Sarah en Carmen bij hun armen mee - de anderen waren hun eigen gangetje gegaan. Zonder jas of wat dan ook stortten we ons in het dikke pak sneeuw. Na een druk sneeuwbalgevecht zag ik Charlie op de grond liggen met James naast haar. Ik rende naar ze toe.
    'Wat is er?!'

    Xenevere Charlie Emilus
    James en Lily kwamen aangerend. Ze mochten het niet weten, nooit! Dat zou het alleen erger maken. Ik kon er niks aan doen, maar ik huilde. "Ni-niks," ik snikte, wat mezelf alleen maar ongeloofwaardiger maakte. "Er is wel wat, vertel het nou," zei een van de twee. "Ne- nee, het i-is niks. I-ik wil de pret niet be-bederven. Gaan jullie maar." ik wreef over mijn gezicht. Mijn schuldgevoel werd groot. Ik had hun lol verpest met mijn problemen. "I-ik ga naar het kasteel.", zei ik. Toen bedacht ik me dat hij dan sowiezo zou opwachten. De keuze was moeilijk. Als ik hier zou blijven zou ik het moeten vertellen. Maar in mijn eentje zou hij me opwachten.


    Tijd voor koffie.

    James
    hij zag dat ze niet wilde praten. op dat moment kwam Lily en vroeg wat er was.
    'Ik zie wat daar! h-het lijkt wel op madison, maar dan als andere vorm.' hij stond op en pakte zijn wand en rende naar het gedaante.
    'Lumos! Paralitis!' schreeuwde hij en zag wat bewegen en op de grond vallen. James rende er heen en zag dat het een jongen ws.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Xenevere Charlie Emilus
    Ik gilde toen James hem verdoofde. Dit zou het alleen erger maken. Toen zag ik de blonde haren. Het was hem niet. Wie was het dan? Ingehuurd? boodschapper? Vriend? Een onschuldige voorbijganger.

    Ik kromp in elkaar. Het laatste leek me sterk. James keek om. "Wat is er?" vroeg hij. "H-het is hem niet." ik haalde mijn neus op. "Wie is hij dan wel?" ik haalde mijn schouders op. Misschien had híj hem gestuurd. Vertwijfeld liepen we naar de jongen.


    Tijd voor koffie.

    james
    'zeg wie je bent! enervatio.' zei hij en hij bewoog zich weer.
    'waarom verlamde je mij weer?!'
    'uh, nou, omdat je haar aan het huilen maakt! dat moet wel iets betekenen.' zei hij tegen de jongen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Ian
    De wekker ging alweer ik hoorde het al voor de zoveelste keer *ik denk dat ik nu toch wel uit bed ga*. Ik stond op en ik keek hoelaat het was, WOW ZOLAAAT! Ik trok heel snel mijn kleren aan en ik rende mijn kamer uit. Toen zag ik James en nog een paar mensen, ik rende naar ze toe ''waarom zijn jullie niet in de klas?'' En toen wees james naar Charlie op de grond. Ik keek Charlie vol verbazing aan.


    Beoordeel mensen niet op hun uiterlijk maar op hun karakter.

    James
    'Ehh, omdat er geen klas is maat. Er is iemand hier, die ik blijkbaar heb verlamd... maar hij blijkt goed te zijn en heb hem vrij gelaten.' zei hij en stond op en keek Ian aan.
    'En heb je lekker uitgeslapen?'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Ian.
    ''Ja best wel, alleen heb ik niet genoeg tijd gehad om me rustig om te kleden en om te ontbijten daar baal ik wel van.'' Wat doen we nu? En ik kijk wat rond om te zien hoeveel kinderen er buiten stonden.


    Beoordeel mensen niet op hun uiterlijk maar op hun karakter.