• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:12 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Ty

    Ik neem al mijn spullen weer en ga terug naar de ingangzaal ofzoiets. Whatever. "Vloeren liggen hard" zei ik zuchtend.

    Abi

    Ik liep maar terug naar de eerste zaal aangezien echt slapen toch niet luktte. "Ben ik weer" zei ik.

    Jeremy 'Jer' Rodger Boucher.
    Ze glimlacht. "Aangenaam. Jermeny. Of.. Jer." Ik grijns terug. "Yulia Nena Katineh, maar hou het maar bij Yulia, Yulia Nena, of Yuul." Ik grinnik. "Mag ik het houden bij mooie dame?" Even blijven we zwijgend zitten. "Dus.. blijf je ook bij het logeerpartijtje hier?" Vraagt ze. Ik knik. "Vind je het erg?" Vraag ik met een kleine knipoog, terwijl Yulia naar de rest kijkt.

    [Ik ga douchen, héel misschien ben ik er daarna nog. Ben morgen om drie uur 's middags uit, daarna ben ik er weer.]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 20:03 ]

    Yulia Nena Katineh
    Ik voel mijn wangen wat rood worden, maar ik probeer rustig te ademen zodat het sneller weggaat en Jeremy er geen erg in heeft. Ik glimlach bij zijn knipoog. 'Absoluut niet erg,' grinnik terug. Ik leun tegen de muur aan.


    [Is goed, dan wacht ik gewoon op je reactie en anders tot morgen!]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Cassie
    Ik zit weer verveeld tegen de muur als Ty weer binnenkomt. "Vloeren liggen hard,' zegt hij zuchtend. 'Klopt,' zeg ik instemmend. Ik kijk hem even aan en kom te de conclusie dat hij behoorlijk knap is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    'Klopt' zegt het meisje die daarnet ruzie had met die jongen die haar een flirt noemde. Wow, lang ha ? "Je weet mijn naam hoogst waarschijnlijk dus kom maar op met de jouwe" zei ik als ik ongeveer naast haar ga zitten. Nouja een meter en een half verder, voor de zekerheid. Ik hou niet van flirtmeisjes.

    Cassie
    "Je weet mijn naam hoogst waarschijnlijk dus kom maar op met de jouwe" zegt Ty terwijl hij ongeveer 1,5m van me af gaat zitten. 'Cassie, maar noem me maar Cass,' antwoord ik, 'en, ik bijt heus niet hoor,' vervolg ik dan wijzend op de afstand tussen ons.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Cassie" herhaal ik weer, totaal haar laatste opmerking negerend. Ik hoor wat lawaai van buiten wat me boos maakt. "KAN HET STILLER JA ?!" brul ik boos uit. "Ik hou van rust" zei ik luchtig tegen Cassie. Njaa, ik hou het maar op dat, Cass is net iets té persoonlijk en ik heb het gehad met persoonlijke dingen van mensen die niet persoonlijk zijn.

    Cassie
    Buiten klinkt wat lawaai, "KAN HET STILLER JA?!' brult Ty ineens. "Ik hou van rust" zegt hij vervolgens op een luchtige toon. Ik bijt op mijn onderlip en kijk lichtelijk gekwetst weg, 'Okee, ik begrijp de hint,' mompel ik. Daarna sta ik op en loop naar de kamer waar ik en Mickey eerder waren en laat me daar op de grond zakken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    De hint ? Welke freaking hint ? Ik sta op en loop achter haar aan. Ik leun tegen de deurpost naar haar richting. "Als je me zegt welke hint dan ben ik weg" zei ik terug.

    Cassie
    'Als je me zegt welke hint dan ben ik weg,' hoor ik Ty zeggen. Ik kijk op en zie hem in de deuropening staan. 'De hint dat je van rust houdt, dat je niks met me te maken wil hebben,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Als je dat een hint noemt" zei ik met een kleine lach, "Ik riep dat naar de jongens buiten, ik kan er niet tegen dat mensen storen als andere mensen een gesprek proberen te voeren, dat is net hetzelfde als de telefoon afsluiten als je in een gesprek zit" legde ik uit.

    Cassie
    'Als je dat een hint noemt,' zegt hij met een klein lachje, 'Ik riep dat naar de jongens buiten, ik kan er niet tegen dat mensen storen als andere mensen een gesprek proberen te voeren, dat is net hetzelfde als de telefoon afsluiten als je in een gesprek zit,' vervolgt hij. Ik kijk hem aan en zucht even, 'waarom ging je dan zover bij me vandaan zitten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "He ik ken je net, misschien heb je wel iets besmettelijks ofzo, ik heb verpleegkunde gestudeert" zei ik als ik al iets dichter naar haar ga zitten.

    Cassie
    'He ik ken je net, misschien heb je wel iets besmettelijks ofzo, ik heb verpleegkunde gestudeerd,' zegt hij terwijl hij als iets dichter bij komt zitten. Ik glimlach voorzichtig naar hem, 'ik mag toch hopen dat ik er niet uit zie als iemand die iets besmettelijks heeft,' zeg ik zacht. Ik snap niet wat er met me aan de hand is, normaal gesproken gedraag ik me nooit zo in de buurt van jongens.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Naa, dat valt wel mee" zei ik met een lach. Raar toch, hoe een meisje opeens van zelfzeker en boos naar dat kan gaan. Verlegen, zacht, en onzeker. He, het komt door mij ?! Doe ik iets raars of verkeerd ofzo ? Zeg het me anders he.