• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:12 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Mickey
    'Cassie, ga je nog stoppen met flirten vandaag?! Eerst ik, nu Ty. Jij weet ook niet van ophouden!' roep ik uit. Ik moet toegeven, ik ben wel jaloers. Maar dat hardop zeggen? Nooit!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    'Cassie, ga je nog stoppen met flirten vandaag?! Eerst ik, nu Ty. Jij weet ook niet van ophouden!' roept Mickey ineens. Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan, 'flirten? Ik práát alleen maar met hem,' zeg ik, 'en dat bij jou was alleen maar zodat je me zou vertellen waarom je lachte,' zeg ik op zo'n volume achteraan zodat alleen hij het kan horen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer' Rodger Boucher.
    Mijn vuist ramt op de deur van het kraakpand, omdat ik zoals gewoonlijk de sleutel weer ben vergeten. Ik zie politie langs lopen en ga erbij staan alsof ik niet bij het pand hoor. Gelukkig lopen ze door en ik ram nog eens op de deur. Laat ze gewoon opendoen, die zuipers. Verveeld wacht ik op iemand die de deur opent.

    [Hoe laat is het eigenlijk?]

    Yulia Nena Katineh

    Grijnzend kijk ik naar iedereen. Ik was aangeschoten. En flink ook.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mickey
    'Tu tu tu tu tu,' doe ik haar kinderachtig na, 'Neuh neuh, ik denk niet dat die je passen, thiehiehie! Nee, dat is écht niet flirten hoor!'
    Dan pas heb ik door wat ze als laatste zei.
    'Wàt? Dus het was allemaal ne- Weet je wat? JE BENT EEN BITCH! Je weet écht niet wat gevoelens zijn!' vlieg ik tegen Cassie uit. Ik sta recht en loop naar haar toe. Ik ga bijna tegen haar staan en kijk haar recht in haar ogen. Mijn ogen spuwen vuur. 'Je verdiént het niet om onderdak te hebben,' sis ik, zo stil dat niemand anders het hoort.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    'Wàt? Dus het was allemaal ne- Weet je wat? JE BENT EEN BITCH! Je weet écht niet wat gevoelens zijn!'roept Mickey. 'Je verdiént het niet om onderdak te hebben,' sist hij zacht. Ik kijk hem geïrriteerd aan en moet me best doen om te laten zien dat ik niet gekwetst ben. Ik zucht opgelucht als iemand op de deur bonkt en doe de deur open, 'de deur was gewoon los hoor,' grinnik ik zachtjes terwijl ik tegelijk moeite moet doen om mijn tranen te bedwingen.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 19:07 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dean

    "JE BENT EEN BITCH!" Hoorde ik Mickey roepen en ik keek op naar hem. "Heb ik wat gemist?" Mijn ogen glijden even van Mickey naar Cassie. Als Cassie de deur opendoet voor een jongen, gaat mijn aandacht naar de jongen.


    Take me to wonderland

    Mickey
    Ik kijk de jongen kwaad aan. De jongen die ervoor heeft gezorgd dat mijn moment met Cassie niet langer heeft geduurd. Ik haat hem nu al.
    'Wat moet jij nu weer?' sis ik.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Jeremy 'Jer' Rodger Boucher.
    De deur wordt met een ruk open getrokken. "'De deur was gewoon los hoor." Grinnikt een meisje. "F'ck! Echt iets voor mij." Scheld ik en loop langs haar naar binnen. "Alles goed?" Mompel ik zwoel, omdat ik zwaar aangeschoten ben. Dan kijkt een jongen me woedend aan. "Wat moet jij nu weer?" Vraagt hij geïrriteerd. "Nou, gewoon. Ik loop binnen."

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 19:12 ]

    [Hoe kent Jeremy Cassie? ;o]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Yulia Nena Katineh

    Ik loop naar Dean en geef hem grijnzend een bemoedigend stompje. Daarna kijk ik weer naar Mickey en Cassie. Mijn hoofd draait een beetje, en mijn aandacht gaat naar de jongen die net is binnengekomen. Zwijgend kijk ik hem aan.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 19:12 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Cassie
    'F'ck! Echt iets voor mij." scheldt hij. Door de alcohol walm die van hem afkomt merk ik dat hij erg dronken is. "Alles goed?" mompelt hij dan zwoel. 'Kan niet beter,' antwoord ik sarcastisch.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dean

    Yulia komt naar mij gelopen en geeft me grijnzend een bemoedigend stompje. Mijn blik gaat van de jongen naar Yulia. "Wat?" Vraag ik glimlachend.


    Take me to wonderland

    xlufjoetoexx schreef:
    [Hoe kent Jeremy Cassie? ;o]


    [Er staat in het begin stuk: 'Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar. Dus.., maar ik heb het al verandert.]

    Yulia Nena Katineh


    'Liefdes perikelen.' Grijns ik terwijl ik naar Cassie en Mickey kijk.
    ',denk ik.' Zeg ik er snel achter aan. Ik schud even met mijn hoofd in de hoop het draaien weg te krijgen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."