• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:12 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Nog niet, ze zijn elkaar nog maar aan het ontmoeten... (;]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ty

    "Doe eens rustig !" roep ik uit. "Wat jullie probleem is is jullie probleem, los het dan zelf op in een andere kamer want sommige mensen hier hebben daar géén zin in" zei ik boos. Als hij me zou slaan, dan zou hij er niet goed vanaf komen. Ik deed boksen vroeger en ik ben niet bang om te slaan.

    IHEARTNIALLx schreef:
    (...)

    [Er staat in het begin stuk: 'Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar. Dus.., maar ik heb het al verandert.]


    [Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.
    Just saying. x'D]


    Take me to wonderland

    Abi

    "Hye" zei ik nog eens tegen nouja iedereen ofzo, i dunno. "Wie gaat er mee het pand verkennen ?" stelde ik voor om de ruzie tussen de andere 2 daar wat langs de kant te schuiven.

    [Tegen wie was dat wat Ty zei?]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 19:17 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Jeremy 'Jer' Rodger Boucher.
    "Kan niet beter." Zegt ze sarcastisch. "Wat is er allemaal aan de hand, schat?" Mompel ik en leg mijn hand op haar schouder. Wat een perfecte combinatie, drugs en drank.

    [Als er nog ruzie was, dan was het tegen die mensen, anders negeer je het maar xp]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 19:18 ]

    Dean

    'Liefdes perikelen.' Grijnst ze terwijl ze naar Mickey en Cassie kijk. "Mickey leek me wat jaloers," lachte ik terug. "Maar het kan zijn dat ik verkeerd ben," voeg ik er nog aan toe.


    Take me to wonderland

    Smugness schreef:
    (...)

    [Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.
    Just saying. x'D]


    [Aha, nu snap ik het. Avond, dan is Jer dronken. XD]

    Mickey
    'Dean, ik hoor je wel! Ik ben niet jaloers, waarom zou ik? Alsof ik in hààr geïnteresseerd ben!' ontken ik.
    Ik lieg dat ik zwart zie, maar dat weet de rest niet...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    "Wat is er allemaal aan de hand, schat?" mompelt de jongen en hij legt zijn hand op mijn schouder. Ik haal zijn hand van me schouder af, 'niks om je zorgen over te maken'. 'Dean, ik hoor je wel! Ik ben niet jaloers, waarom zou ik? Alsof ik in hààr geïnteresseerd ben!' hoor ik Mickey zeggen. Ik kijk hem even geïrriteerd aan, 'komt goed uit want ik ben ook niet geïnteresseerd in jouw jonkie,'

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 19:21 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    Ik gooi het 2e flesje tegen de muur en beslis te stoppen voor vanavond. "Ja wat, ik gooi gewoon een flesje tegen de muur, bel de politie !" riep ik sarcastisch uit.

    Yulia Nena Katineh

    Ik knik.
    'Achja, fuck it, i'm young.' Grijns ik waarna ik een slok van mijn jägermeister nam. De fles was al bijna leeg. Niet gezond.
    'Ook wat?' biedt ik aan aan Dean.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Dean

    'Dean, ik hoor je wel! Ik ben niet jaloers, waarom zou ik? Alsof ik in hààr geïnteresseerd ben!' Hoorde ik mickey naar me roepen. "Sorry, don't get offended bro," zei ik vriendelijk in de hoop om er niet voor te zorgen dat de ruzie erger werd.
    'Ook wat?' Vraagt Yulia dan. "Altijd," lach ik.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 19:23 ]


    Take me to wonderland

    Abi

    Ik neem een sigaret uit mijn broekzak met een aansteker en loop naar buiten. Daar steek ik de sigaret op en neem een teug. Het voelt toch goed om te kalmeren of verbeeld ik me dat gewoon ?