• Yaay het schrijftopic ^^

    Klik hier voor het inschrijftopic

    KLIK HIER VOOR DEEL 2

    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    xlufjoetoexx - Lindsey Banker
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:31 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lisl Strole

    'Nee, toch bedankt, ik red me wel' zegt het meisje die Celeste blijkt te heten. 'Lisl.' glimlach ik terug. 'He, zullen we maar meegaan met het zoeken? Ik ga in elk geval wel.'


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Jayden James Jackson
    Ik ben blij dat ik warme kleren heb meegenomen. Vooral als ik zie dat sommige gewoon zomerkleren aan hebben. Hoe dom ben je als je dat aan doet terwijl je weet dat je een busreis door de Alpen gaat maken. Een jongen stelt voor om even rond te lopen. 'Kunnen we niet beter eerst hier blijven? Ik bedoel we hebben geen idee waar in de Alpen we zijn en daarbij het sneeuwt behoorlijk hard dus we kunnen het spoor terug naar het busje waarschijnlijk niet terug vinden,' zeg ik op een rustige toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince de Capri

    Ik kijk even naar de jongen dat voorstelde eerst nog hier te blijven. 'Ja, dat is ook wel waar. Dat spoor vinden we echt niet terug,' stem ik met zijn idee in.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 20:25 ]


    I only miss you when I'm breathing

    [@spyclon, het is een jongen die dat voorstelde xD]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste

    Ik stap het busje weer in en zoek het hele busje door. "Dekens !" zei ik opgelucht waarna ik er 1 nam en om me heen sloeg.

    Lynn Audri.

    "Wat ?! Geen reserveband ? Welke slimmerik geeft nu geen reserveband mee als je naar de bergen moet ?!" Zegt een jongen die het busje uit is gestapt. "Die chauffeur dus" Antwoord ik nogal droog, terwijl ik mijn haar in een staart doe. Ik kijk even naar de witte vlokjes die naar beneden dwarrelen en rits mijn jas nog wat hoger dicht. "Kunnen we niet beter eerst hier blijven? Ik bedoel we hebben geen idee waar in de Alpen we zijn en daarbij het sneeuwt behoorlijk hard dus we kunnen het spoor terug naar het busje waarschijnlijk niet terug vinden," Zegt een andere jongen op een rustige toon. Ik denk even na, maar mijn nieuwsgierigheid wint het van me. "Ach, het kan toch geen kwaad als we een stukje gaan lopen?" Zeg ik nonchalant.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    LovingStyles schreef:
    [@spyclon, het is een jongen die dat voorstelde xD]
    [Huh, oh xD komt denk ik doordat ik nu ook Twente-Heracles kijk xD]

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 20:24 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Joey Evans

    Een jongen zegt dat we beter hier kunnen blijven. Ik aarzel, hij heeft wel gelijk, en misschien raken we elkaar kwijt.
    'Goed, we blijven hier.' zeg ik. 'Misschien komt die gast nog terug..' ik weet zelf ook wel dat dat niet zo is, maar ik wil íets positiefs zeggen..


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Jason

    "Doe wat jullie willen, je kan hier toch niet weg met een klapband en geen reserveband" zei ik waarna ik het busje weer instapte. Ik keek naar het meisje met een deken. "Waar heb je dat deken vandaan ?" "Hierin" zei ze waarna ze weer wegliep naar de achterste bank. Ik nam een deken en ging ergens zitten op een 2 persoonbank. Ik legde me neer en sloot mijn ogen.

    Felicity Sophia Jones
    Uiteindelijk blijven we toch bij het busje. 'Kunnen we niet proberen een vuur ofzoiets te maken?' stel ik voorzichtig voor, 'misschien blijven we dan iets warmer'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lisl Strole

    Oke, oke, niemand gaat. Ook goed. 'Dekens!' hoor ik Celeste zeggen. Snel loop ik naar haar toe en inderdaad, dekens! Opgelucht pak ik er een. Geen reserveband, wel dekens. Awkwward, maar toch: dekens! Kunnen we tenminste de nachten overleven hier.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Celeste

    "Of neem gewoon een deken !" schreeuwde ik.

    Lynn Audri.

    "Goed, we blijven hier" Zegt de jongen uiteindelijk, "Misschien komt die gast nog terug..". "Geloof je het zelf?" Antwoord ik en kijk hem even aan. Ik kan dan misschien wel klein zijn, maar dat betekend niet dat ik mijn mening niet kan vertellen. "Ik heb geen zin om hier dood te vriezen mensen" Zeg ik dan en ril een keer van de kou. "Kunnen we niet proberen een vuur ofzoiets te maken?" Zegt een meisje. "Kijk dát is teminste een goed idee" Antwoord ik. "Of neem gewoon een deken !" Roept een meisje vanuit de bus. "Dat kan ook" Mompel ik.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 20:28 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey Evans

    Een meisje stelt voor een vuur te maken. Goed idee natuurlijk, als ik zou weten hoe het moest. 'Uhm, iemand kampeerervaring?' vraag ik.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Vince de Capri

    Even wend ik mijn blik op het meisje dat voorstelde om een vuur te maken, 'We kunnen misschien wat aansteken met de motor?' stel ik voor als ik weer naar het busje kijk.


    I only miss you when I'm breathing