• Yaay het schrijftopic ^^

    Klik hier voor het inschrijftopic

    KLIK HIER VOOR DEEL 2

    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    xlufjoetoexx - Lindsey Banker
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:31 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Felicity
    Ik glimlach even naar Mayla en de jongen en ga op een stoel zitten. Mijn blik gaat even naar de jongen, 'Ehm, hoe heet je eigenlijk?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mayla

    Ik zucht even. "We verzinnen wel wat... Hoe heet jij eigenlijk?"

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 21:08 ]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    [Als je Jessie Galis ziet op TVK, ze zit bij mij op school ;o ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey Evans

    Lynn loopt naar me toe. Ze is een kop kleiner dan ik, en ik ben ook niet zo groot. Misschien heeft ze een stoornis of zo. Anyway, ik keek wat om me heen en zie wat stukken hout liggen hier en daar. Ik begin ze te verzamelen en leg ze dan bij de anderen. 'Iemand een stuk touw?'


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Vince de Capri

    Ik kijk even terug naar het meisje wat net erbij kwam. 'Eh, ik heet Vince.' antwoord ik met een kleine grijns op mijn gezicht, wat ik vaak op mijn gezicht had.


    I only miss you when I'm breathing

    Jayden James Jackson
    Joey begint wat stukken hout te verzamelen. 'Iemand een stuk touw?' vraagt hij. 'Nee sorry, als ik op vakantie ga verwacht ik niet dat ik touw mee moet nemen. Misschien dat er iets in het busje ligt'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lynn Audri.

    Joey begint een paar stukken hout te verzamelen en legt ze bij de andere neer. Ik volg zijn voorbeeld en sleep een paar takken naar de andere. "Iemand een stuk touw?" Vraagt Joey dan. Ik denk even na, maar kan niets bedenken. "Nope, sorry" Antwoord ik en ga verder met het slepen van de takken. "Nee sorry, als ik op vakantie ga verwacht ik niet dat ik touw mee moet nemen. Misschien dat er iets in het busje ligt" Zegt een andere jongen. "Serieus, mensen als jullie nou ook even meehelpen?" Stel ik voor en schud even met mijn hoofd.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 21:14 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    'Eh, ik heet Vince,' zegt hij met een kleine grijns. 'Well hello Vince,' grinnik ik. Ik trek mijn dekens iets dichter om me heen. Dan kijk ik even om mijn mobiel. Geen bereik. 'Heeft een van jullie bereik?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mayla

    "Oke. Volgens mij heb je mijn naam al wel gehoord buiten. Leuk reisje, hè?" zeg ik sarcastisch tegen beide.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    [weer een toevoeging]

    Mayla

    "helemaal niets..." Slim dat ze daar aan dacht. Ik schakel mijn mobiel uit, om stroom te besparen.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Vince de Capri

    'Jij was toch Felicity, of eh Fee? En jij Mayla?' vraag ik aan de twee naast me. 'En eh, ik heb een minuscuul klein streepje bereik.' zeg ik als ik mijn mobiel heb gecheckt. 'Ja, heel leuk reisje.' voeg ik er nog aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    [Je kan ook gewoon je vorige post bijwerken ;) ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    'Fee,' zeg ik, 'ik zweer dat je wat aan doe als je me Felicity noemt,' zeg ik met een kleine grijns. Ik ga even met mijn hand door mijn haar en speel er verveeld mee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik voel me zo dom nu...]

    Mayla
    'Kun je iemand proberen te bellen?' vraag ik Vince. Maar ik heb er weinig vertrouwen in met zo weinig streepjes.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Vince de Capri

    'Dan zal ik maar op moeten passen hé, Felicity.' zeg ik met een grijns en op een uitdagende toon. Dan kijk ik even naar Mayla, 'Ik kan het proberen, maar of het lukt weet ik niet. Ik probeer wel naar de politie te bellen.' zeg ik en druk snel op nood nummer op mijn iPhone touchscreen.


    I only miss you when I'm breathing