• Yaay het schrijftopic ^^

    Klik hier voor het inschrijftopic

    KLIK HIER VOOR DEEL 2

    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    xlufjoetoexx - Lindsey Banker
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:31 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Mayla

    Ik sta er een beetje verloren bij. Ik had in de bus ook al niemand leren kennen en nu sta ik hier dus niets te doen. Gelukkig draag ik gewoon warme kleren, dus ik heb het nauwelijks koud. Maar ik wil hier wel graag weg, hoewel... Ik voel de adrenaline door mijn lichaam gaan die ik voel als er een iets nieuws gaat gebeuren. Ik ben benieuwd


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Celeste

    Ik zuchtte en nam alle dekens mee naar buiten. "Verrassing !".

    Jayden James Jackson
    'Ik heb wel een aansteker,' zeg ik als een meisje voorstelt om een vuur te maken, 'nu hebben we alleen nog droog hout nodig. En we moeten er voor zorgen dat het vuur uit de wind staat anders is het zo weer uit'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joey Evans

    Het meisje die net riep dat ze dekens had gevonden, komt er nu het busje mee uit. 'Ja handig, maar we hebben toch een vuur nodig om eten te maken! Misschien ligt er nog wat in de bus. Ik heb.. nouja, zo'n 5 zakken snoep.'


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Celeste

    Ik liep verder naar buiten en smeet iedereen een deken toe. "Dit kan nog handig worden".

    Lynn Audri.

    "Snoep, dat is nou net iets wat we nodig hebben" Zeg ik en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. "Tja, als we hier toch niet weg kunnen moeten we er maar iets leuks van maken niet?" Zeg ik en haal even mijn schouders op.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [HEEY, 0-1 voor Heracles Almelo :D]

    Vince de Capri

    Dan kijk ik even naar het meisje dat dekens uitdeelt, "Kunnen we niet beter in de bus gaan zitten, misschien doet de verwarming het nog en het is sowieso uit de wind.' stel ik voor.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 20:35 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Lisl Strole

    Celeste gooide iedereen een deken toe. Ik ving er een op en kroop er meteen in. Ik had dan wel warme kleren, maar toch was het nog koud. De wind kwam opzetten en bezorgde me rillingen. Die jongen, Joey zei dat hij snoep had. Ik zuchtte geïrriteerd. Net alsof we daar een tijd mee doorkomen.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Mayla

    Ik haal mijn schouders op.
    "Dat was alles? Nou ja, daar hebben we geen vuur voor nodig..."
    Een nutteloze opmerking, maar ik weet niets beters te zeggen.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Joey Evans

    'Snoep, dat is nou net iets wat we nodig hebben.' zegt een klein glimlachend meisje. Ik maak een zak zure matten open en ga iedereen langs.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Mayla

    Ik pak de zure matten aan van de jongen. Maar zodra ik het snoep in mijn mond heb gedaan, weet ik dat ik een vergissing heb gemaakt: hier kan ik helemaal niet tegen. Mijn ogen gaan er van tranen. En ja hoor, daar komen ze al.
    Nu denk iedereen dat ik huil, zeker. Dat gaat weer goed...


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Lynn Audri.

    De jongen maakt een zak zure matten open en deelt aan iedereen uit. Wanneer ik er eentje heb gepakt, rasp ik ieder sliertje er een voor een af en stop ze daarna weer een voor een in mijn mond. "Mensen, het is misschien wel handig als iedereen elkaars namen weet niet?" Zeg ik en haal mijn handen even door het sneeuw wat op een naaldenboom is beland.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey Evans

    Een meisje wie ik snoep heb gegeven begint plotseling te huilen. Verbaasd kijk ik haar aan. "Wat heb jij nou weer?" vraag ik haar.

    mensen, ik ben even de voice kijken, dus doegg!


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Felicity Sophia Jones
    'Mensen, het is misschien wel handig als iedereen elkaars namen weet niet?' zegt een meisje. Ik knik, 'wel zo handig, tenzij iedereen elkaar jongen 1 en meisje 1 enzovoorts willen noemen. Anyway ik ben Felicity maar noem alsjeblieft Fee'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mayla

    "Helemaal niets. Ik kan alleen niet tegen zure matten. Ik besefte het te laat." Ik lach om deze rare situatie. Niet te geloven, zeg.

    [@cookAholic: doeii, veel plezier]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien