• Yaay het schrijftopic ^^

    Klik hier voor het inschrijftopic

    KLIK HIER VOOR DEEL 2

    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    xlufjoetoexx - Lindsey Banker
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:31 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Mayla

    Ik knik en wacht in spanning. Ondertussen besluit ik Felicity maar Fee te noemen.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Felicity
    'Dan zal ik maar op moeten passen hé, Felicity.' zegt hij grijnzend met een uitdagende toon. 'Ik kan het proberen, maar of het lukt weet ik niet. Ik probeer wel naar de politie te bellen.' zegt hij en drukt op het touchscreen van zijn iPhone. Hij doet zijn mobiel aan zijn oor maar legt die even later alweer weg. Niks dus. Als hij even niet oplet spring ik boven op hem en begin hem te kietelen, 'dat krijg je er van als je me Felicity noemt,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joey Evans

    "Serieus mensen, als jullie nou ook even meehelpen?" zegt Lynn. Gelijk heeft ze, maar niemand staat nog op. Ik kijk even in het busje, maar daar ligt niks. Lekker voorbereid zeg, voor een tocht in de bergen! Dan krijg ik een idee. Oke, het is een raar idee. Maar toch.
    "Als we nou allemaal onze schoenveters samenbinden hebben we touw!"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Als we nou allemaal onze schoenveters samenbinden hebben we touw!" Zegt Joey. "Ik zou wel willen, maar dit zijn Vans. Rode nog wel. En hún doen toch niets, dus dat heeft geen zin" Zeg ik en laat me zuchtend in de sneeuw vallen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mayla

    Ik baal van het mislukte telefoontje, maar ik moet lachen om Fee's actie.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Lisl Strole

    "Als we nou allemaal onze schoenveters samenbinden hebben we touw!" zegt Joey. Ik grijns, het is een idee. Hij begint veters uit zijn sneakers te halen en ik buk zelf ook om ze uit mijn all-stars te halen. Ik geef ze aan Joey, die ze aan zijn veters knoopt.
    "Zijn er nog meer veters in de aanbieding?" vraagt hij.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Vince

    Als ik net mijn mobiel weg heb gelegd en even niet oplet springt ze opeens op me en begint me te kietelen. 'Hou op, hou op,' kan ik tussen het hoge lachen uit brengen. 'Alsjeblieft,' voeg ik er nog aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Lynn Audri.

    "Zijn er nog meer veters in de aanbieding?" Vraagt Joey, wanneer ook Lisl haar schoenveters heeft ingeleverd. Ik kijk jammerend naar mijn schoenveters en haal ze er langzaam uit. "Oke, dan" Zeg ik jammerend en geef ze aan Joey.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey Evans

    Lynn laat zich zuchtend in de sneeuw vallen, en verder doet ook nog niemand wat. Even voel ik een vlaag woede, we zitten hier verdomme in de Alpen en hebben niks, en alsnog steekt niemand een vinger uit! Maar Lynn heeft gelijk dat het geen zin heeft. Ik geef Lisl's veters terug.
    "Oke. We redden het deze nacht nog wel met de dekens, áls het niet te hard gaat vriezen, maar morgen zullen we echt verder moeten lopen. Het heeft geen zin hier lui te blijven liggen en dood te vriezen!"
    Dan geeft Lynn haar veters gelukkig. Dankbaar neem ik ze aan en krijg ook weer de veters van Lisl. Nu kunnen we tenminste een deel van de hut bouwen.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 21:43 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    [ik moet gaan, veel plezier met spelen, iedereen]

    Mayla

    Ik begin de kou nu echt te voelen. Wat moeten we nou doen?


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Felicity
    'Hou op, hou op, Alsjeblieft,' zegt Vince. Ik schud mijn hoofd, 'dat krijg je er van,' zeg ik met een kleine grijns.

    JJ
    'Oh wacht, gebruik mijn veters ook maar,' zeg ik tegen Joey waarna ik snel de veters uit mijn schoenen haal en die aan hem geef. 'Kan ik nog ergens mee helpen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik kijk een beetje sip maar dat verandert snel weer in een lach door haar gekietel. Oké dit was genoeg geweest, ik spring op en druk Fee naar achter op haar stoel en begin haar zacht in haar zij te drukken met mijn vingers.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 22:01 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Lynn Audri.

    "Oke. We redden het deze nacht nog wel met de dekens, áls het niet te hard gaat vriezen, maar morgen zullen we echt verder moeten lopen. Het heeft geen zin hier lui te blijven liggen en dood te vriezen!" Zegt Joey. "Je hebt gelijk," Zeg ik en ga met mijn handen door de sneeuw, "Hebben we wel genoeg dekens?".


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    Vince springt ineens op en drukt me naar achteren op mijn stoel en drukt zachtjes in mijn zij. Een giechel ontsnapt mij mond, 'dit is niet eerlijk. Ik ben degene die jou te grazen moest nemen,' zeg ik met een nep verdrietig gezicht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [BAM, jonguh! Heracles gewonnen (yeah)]

    Vince

    'Moet ik jou mij dan de hele tijd laten kietelen?' vraag ik niet ingaand op haar nep verdrietig gezicht. 'Oh ja, je kan niet goed acteren,' zeg ik terwijl ik weer verder ga met mijn vingers in haar zij te planten.


    I only miss you when I'm breathing