• Yaay het schrijftopic ^^

    Klik hier voor het inschrijftopic

    KLIK HIER VOOR DEEL 2

    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    xlufjoetoexx - Lindsey Banker
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:31 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "wel zo handig, tenzij iedereen elkaar jongen 1 en meisje 1 enzovoorts willen noemen. Anyway ik ben Felicity maar noem alsjeblieft Fee" Zegt een meisje dat Fee blijkt te heten. "Dat is er 1. Hier komt de 2e naam," Zeg ik glimlachend. "Lynn" Zeg ik dan glimlachend en pluk met mijn hand even aan mijn staart.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vince de Capri

    Ik kijk even naar de anderen, ze bleken me dus de hele tijd te negeren. Nou, dan ga ik maar zelf wel weer de bus in.
    Ik loop zonder nog iets te zeggen de bus in met mijn deken en ga achterin in de hoek zitten, waar ik net ook zat in de reis.


    I only miss you when I'm breathing

    Mayla

    "Mijn naam is Mayla. Tja, noem me maar gewoon zo."
    In mijn ooghoek zie ik een jongen naar de bus gaan met een deken. Ik kijk even om me heen, maar iedereen is druk bezig. Ik ga hem achterna.

    Waar is hij? Oh, daar achterin. Ik loop naar hem toe. "Hey, wat doe je hier?"


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Lynn Audri.

    "Mijn naam is Mayla. Tja, noem me maar gewoon zo." Zegt het meisje dat Mayla heet. "En dat is 3" Zeg ik en kijk de andere mensen even een voor een aan. Ik zucht even en stop een oortje in mijn oor.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vince de Capri

    'Hey, wat doe je hier?' vraagt een meisje wat me achter na is gekomen. Ik haal even mijn schouders op, 'Onder mijn deken zitten in een bus met een klapband,' zeg ik uiteindelijk.


    I only miss you when I'm breathing

    Mayla

    Ik lach. Ik houd van sarcasme.
    "Waarom ben je niet bij de rest? Zo leer je nooit alle namen."


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Vince de Capri

    Ze lacht, 'Waarom ben jij niet bij de rest? Zo leer je nooit alle namen.' Ik haal mijn schouders weer op, 'Iedereen negeerde me toch,' zeg ik met een klein lachje.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    Ik zucht even als bijna niemand anders zich voorstelt. Nouja, whatever. Ik sla de deken om mijn heen en ga weer in het busje zitten. Het meisje dat zich voorstelde als Mayla en een jongen zitten in een hoekje. Ik loop naar ze toe, 'is het goed als ik bij jullie kom zitten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mayla

    "Ik negeer je niet."
    Ik ga op de stoel naast hem zitten. "Het ziet ernaar uit dat deze mensen de enigen zijn die we gaan zien de komende tijd. We zitten behoorlijk vast."
    Mijn lacht verdwijnt. We zitten hier echt vast...


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    [even een toevoeging]
    Mayla

    "Tuurlijk" Ik glimlach vriendelijk.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Lynn Audri.

    Ik zucht wanneer Fee ook het busje induikt. Wat zouden we in godsnaam hier moeten doen? Laat staan hier overleven. Denk ik, maar ik weet dat ik nog lang niet ga opgeven. In ieder geval kunnen ze niet van mij verwachten dat ik weer terug in dat busje ga. Ik wil niet zitten wachten op een sneeuwstorm. Ik wil kijken of we misschien iets kunnen vinden waar we vuur mee kunnen maken. Of misschien wel een hutje ofzo. Weet ik veel, als ik maar iets doe.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 21:03 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lisl Strole

    Ik was een beetje aan het dromen, tot ik de stilte opmerk. 'En dat is drie.' zegt het kleine meisje. Ah, blijkbaar wil ze onze namen weten.
    "Lisl!" zeg ik nogal hard. Ik wordt rood als iedereen me vreemd aankijkt.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Joey Evans

    "Lisl!" zegt een blond meisje plotseling. Net als de rest kijk ik haar raar aan. Dan pas besef ik dat ze zo heet.
    "Joey." zeg ik maar.
    "Zullen we een schuilplaats bouwen? Het wordt al donker."


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Lisl!" Roept een meisje hard. Ik grinnik even en kijk naar haar gezicht wat langzaam rood gloeit. Ik mag haar nu al. "En dat is 4!" Roep ik even hard als zij net deed. Misschien kom ik nu wel als een gek over, maar dan hoeft zij zich in ieder geval niet meer te schamen. Ik bedoel, ik ben best gek? So what. Het ziet ernaar uit dat we hier nog even met elkaar zitten. Dus ja. "Joey" Zegt een jongen. "En dat is 5" Zeg ik nu wat zachter. "zullen we een schuilplaats bouwen? Het wordt al donker" Zegt hij. Ik knik instemmend. "Ik help wel mee" Zeg ik en loop naar hem toe. Nu pas zie ik dat ik bijna ene kop kleiner dan hem ben. Waarom heb ik ook die stoornis?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vince de Capri

    Ik knik naar het meisje wat erbij komt zitten, volgens mij heette ze Felicity en heette het andere meisje wat al eerder bij me kwam zitten Mayla. 'Net wel, maar nu niet. En inderdaad, we zitten hier wel een tijdje vast ja.' antwoord ik.


    I only miss you when I'm breathing