• Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Anna Lynn Heuving - xdesire
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles
    - Dylan Thomas Heesters - Dumbledore
    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - Loving Styles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Barman:
    - Leighton Dennis Coup - IHEARTZAYNx
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Badmeesters:
    - Matt Janssen - hoimanon
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant:
    Serveersters:

    - Courtney Ray Williams - IHEARTNIALLx
    - Joselyne Abbigail Storm - Joselyne

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Nadal

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - IHEARTNIALLx

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius


    Regels:

    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:14 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Maria Carmen Domínigues Cháves
    Dean schud zijn hoofd.
    "De dijken worden goed bijgehouden, er kan niks gebeuren." Eventjes valt er een stilte. "Het is er koud en vervalt 's winters sneeuw."
    Bij het woord sneeuw veranderd mijn blik.
    Gadver, sneeuw.
    "Sneeuw," herhaal ik zachtjes. "Kou." Ik schud mijn hoofd. "Geef mij maar Spanje," lach ik en ik wrijf met mijn hand over mijn arm.
    "Ik heb het al koud bij 15 graden celcius," lach ik en ik sta op om wat water te halen. Met mijn tas plof ik weer naast het neer.
    Het is hier perfect.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Sneeuw, kou. Geef mij maar Spanje." Lacht ze en wrijft met haar hand over mijn arm. Er komt een grijns op mijn gezicht. "Ik heb het al koud bij vijftien graden celcius." Maria staat op en haalt water, ze komt terug met haar tas en gaat naast me zitten. "Ik ben wel blij dat ik hier ben, eindelijk een lekkere zomer. Ook al moet ik werken."

    [Ik moet afsluiten, huiswerk maken.. ):]

    [): kom je vanavond weer?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    Er ontstaan een grijns op zijn gezicht.
    "Ik ben wel blij dat ik hier ben, eindelijk een lekkere zomer. Ook al moet ik werken."
    Werken.
    "Werken vind ik niet zo erg," zeg ik zachtjes. "Werken is juist leuk. Anders zit je de hele dag maar op je kont."
    Ik laat me weer op mijn rug in het gras vallen en kijk naar de blauwe lucht. Iets wat ik vroeger ook altijd deel. Kijken naar de wolken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Wow, gelijk tig pagina's om bij te lezen. Help me ff met wie er ook alweer op de bank zitten?]

    Joselyne Abbigail Storm
    Ik heb bij binnenkomst in de villa even vlug in de rondte gekeken, en zag dat er al aardig wat mensen waren. Inmiddels heb ik mijn koffer naar boven gezeuld en in een van de slaapkamers gedumpt. Wie er bij mij op de kamer slaapt zie ik straks wel weer. Nadat ik boven wat rond heb gekeken loop ik weer naar beneden. Ik zie een groepje op de bank zitten, in gesprek. Ik loop op hen af en ga erbij zitten. "Hoi, ik heet Joselyne." stel ik mezelf voor.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    [Die tig pagina's hebben vooral IHEARTNIALLx en ik volgemaakt. Er is eigenlijk niets bijzonder gebeurd. Wie er op de bank zitten? Geen idee. Hahaha]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Anna Lynn Heuving
    "Hoi, ik heet Joselyne." zegt een meisje. Glimlachend draai ik me naar haar om. "Anna Lynn,' stel ik mezelf voor. Eigenlijk heb ik totaal geen gesprekstof, maar toch waagde ik me er maar op.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Werken vind ik niet zo erg. Werken is juist leuk. Anders zit je de hele dag maar op je kont." Ik grinnik. "Ik vind het ook niet erg, mijn werk hier is leuk en ik heb er zin in!" Mijn blik glijd weer naar Maria, ze is anders dat ze meisjes in Nederland. Ze gaat weer op haar rug liggen en ik laat me naast haar zakken.

    Courtney Rayaela Williams.
    "Hoi, ik heet Joselyne." Zegt een meisje. "Anna Lynn." Antwoord een ander. "Ik ben Courtney." Ik wijs naar de jongen die naast mij op de bank zit. "Dit is Leighton Dennis Coup." Grinnik ik, terwijl ik gewoon naast hem op de bank ga zitten.

    [Héél misschien kom ik straks weer, ik moet nog even iets leren.]

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Ik vind het ook niet erg, mijn werk hier is leuk en ik heb er zin in!" zegt hij.
    Ik lach mijn hagelwitte tanden weer bloot en leg mijn armen onder mijn hoofd. Eventjes sluit ik mijn ogen en schakel ik mijn andere zintuigen extra goed in. Je kan de vogeltjes vrolijk horen fluiten en het gras horen ritstelen. Zachtjes ga ik met mijn hand weer langs Dean arm. Ik weet niet, op een of andere manier vind ik zijn arm iets speciaal hebben. Zijn arm voelt heerlijk gespierd aan. Voordat ik dingen ga doen waar ik later spijt van krijg krabbel ik omhoog.
    "Zullen we weer verder gaan lopen anders zijn we voor het donker nog niet thuis," lach ik en ik trek Dean bij zijn hand omhoog.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    Haar mooie hagelwitte tanden lacht ze bloot, ik grijns mee. Ze legt haar armen onder haar hoofd en blijft zo een tijdje liggen. Zelf kijk ik voor me uit, naar het prachtige uitzicht met bergen en dorpjes in de dalen. Opeens voel ik dat ze met haar zachte hand over mijn arm gaat. Er gaat een warm en prettig gevoel door me heen, maar zo plotseling als ze met haar hand langs mijn arm ging, staat ze op. "Zullen we weer verder gaan lopen anders zijn we voor het donker nog niet thuis." Lacht ze en trek me bij mijn hand omhoog. Ik grinnik zachtjes. Knap, zorgzaam, teder en lief. Wat wenst een jongen nog meer? Ik denk verder na, zo'n mooi meisje zal vast wel een vriendje hebben. Ook al heeft ze verteld dat hier in de buurt niet veel jongeren wonen, toch twijfel ik. "Weet jij de weg dan?"

    Maria Carmen Domíniguez Cháves.
    "Weet jij de weg dan?" vraagt Dean.
    "Euh," stamel ik. "Nee."
    Ik lach naar hem.
    "We kunnen ook gewoon meteen naar het dorp lopen,"stel ik voor.
    "Dan lopen we morgen de normale route, als jij je kaart mee neemt."
    Ik pak zijn hand en samen lopen we naar beneden.
    Door mijn lichaam voel ik een warme gloed. Deze jongen is bijzonder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Euh, nee." Toch lacht ze. "We kunnen ook gewoon meteen naar het dorp lopen." Ik grinnik, mijn vermoede klopt. Ze zal vast vaker in het dorp komen om te winkelen en vrouwen kunnen vanuit iedere plaats een weg naar winkels vinden. "Ik vind het goed." Stem ik in. "Dan lopen we morgen de normale route, als jij je kaart mee neemt." Op mijn gezicht staat een dun streepje. Dean, wat ben je toch weer een gentleman. Een kaart vergeten, slim. Hand in hand lopen we terug naar het dorp. Vanuit de hoge bergen zie ik de straat en de gekleurde huizen. "Heb je een leuk café in gedachten?" Grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 22:36 ]

    Joselyne Abbigail Storm
    "Wat is jullie werk hier deze zomer?" vraag ik aan Anna Lynn, Courtney en Leighton. Ik hoop dat er nog meer mensen in het restaurant werken, dan heb ik alvast wat aansluiting.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Leighton Dennis Coup.

    "Wat is jullie werk hier deze zomer?" Vraagt het meisje die zich had voorgesteld als Joselyne. "achter de bar staan en alcohol verkopen" Zeg ik met een lichte grijns. "Jij?" Vraag ik dan aan Joselyne en kijk even naar Courtney.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'