• Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Anna Lynn Heuving - xdesire
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles
    - Dylan Thomas Heesters - Dumbledore
    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - Loving Styles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Barman:
    - Leighton Dennis Coup - IHEARTZAYNx
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Badmeesters:
    - Matt Janssen - hoimanon
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant:
    Serveersters:

    - Courtney Ray Williams - IHEARTNIALLx
    - Joselyne Abbigail Storm - Joselyne

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Nadal

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - IHEARTNIALLx

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius


    Regels:

    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:14 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Ik ga eten, wacht Maria op Dean? ;D]

    [Tuurlijk wacht ze (:]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Is iedereen nog in de woonkamer?]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Ja, als je wilt kan je wel eventjes een praatje maken met Maria Carmen. Wil je trouwens haar achternaam goed in de lijst zetten dus niet: Domíniguez Chávez maar Domíniguez Cháves?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Is goed! Oh sorry, had niet gezien dat ik het fout had gedaan, zal het ff veranderen!]

    Matt
    Ik had even een rondje gemaakt over de camping. Het voelde even goed om na de lange reis in de heerlijke frisse lucht rond te lopen. Eenmaal bij de villa aangekomen liep ik naar binnen. Er zaten nog steeds mensen in de woonkamer, waaronder ook een meisje. Ik besloot naast haar te zitten. 'Hey!' begroette ik haar.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Gracias (:]
    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    Terwijl Dean me iets uitlegt en de route onderzoekt hoor ik achter mij een stem.
    "Hey," begroet een jongen mij.
    Shit, een Nederlander.
    "Hallo," spreek ik in hakkelend Nederlands.
    "Ik ben Maria Camren, zeg Maria of Carmen," lach ik verder in het Spaans.
    Al die Nederlandsers zijn in mijn land dus moeten ze ook mijn taal spreken, kom nou toch!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Matt
    'Ik ben Matt,' zei ik met een glimlach in mijn belabberde Spaans terug. Ik had in Nederland snel een cursus Spaans gevolgd, maar veel beter was mijn Spaans niet geworden.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Ik ben Matt," zegt de jongen in belabberd Spaans.
    Zachtjes grinnik ik.
    "Hi, Matt," lach ik in Spaans.
    "Wat kom je hier precies doen?"
    Ik vertik het om verder te gaan ik een van mijn andere talen. Hij komt naar Spanje!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Matt
    'Ik kom hier werken,' antwoordde ik op haar vraag. 'Ik ben de nieuwe badmeester. En jij? Zo te horen ben je hier vaker geweest?' lachte ik. Hopelijk stond ik nu niet voor gek met m'n slechte Spaans en zei ik niet per ongeluk iets raars. Dan zou ik meteen al een rare indruk achterlaten, en dat wou ik absoluut niet.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Dean Garrey Robbinson.
    Er kwam een jongen aanlopen, die in slecht Spaans tegen Maria praat. "Hoi Matt." Begroet ik hem in net Nederlands, omdat hij zich met die naam voorstelde. "Noem mij maar Dean." Dan wendt ik me tot Maria. "Gaan we?"

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 18:31 ]

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    Als ik me goed concentreer versta ik precies wat hij zegt.
    "Ik kom hier werken," antwoordt hij op mijn vraag. "Ik ben de nieuwe badmeester. En jij? Zo te horen ben je hier vaker geweest?" lacht hij.
    Ik knik.
    "Geboren en getogen in Spanje. Op Mallorca om precies te zijn, sinds mijn tiende woon ik hier. Maar in de zomer kwam ik wel altijd al hier," leg ik de jongen uit.
    "Jij bent hier voor het eerst, toch?"
    "Gaan we?" vraagt Dean
    Ik knik.
    "Tot ziens!" zeg ik tegen Matt.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 18:36 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Doei!" Roep ik naar Matt, terwijl ik voor Maria uit naar buiten loop, naar de rand van het bos. Ik heb een mooie route in mijn hoofd, door het bos, langs de waterval en dan via het strand naar het dorp.

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    Met een glimlach laat ik me leiden door Dean. Ik zie wel waar we uitkomen. Ik een vrolijkpasje loop ik achter hem aan.
    "Zo," zeg ik zachtjes. "Wil je nog iets weten?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Matt
    'Doeg!' riep ik de twee achterna. Wat ging ik nu eens doen? Ik keek de kamer rond, het was modern ingericht en via grote ramen keek je uit op het strand. Hier kon ik het wel de hele zomer volhouden hoor.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Dean Garrey Robbinson.
    Vrolijk loopt ze achter me aan. "Zo." Zegt ze zachtjes. "Wil je nog iets weten?" Ik kijk omhoog en denk na. "Kan je iets vertellen over je ouders of misschien broers of zussen?" Ik loop verder, door het bos met Maria aan mijn zijde.