• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    The universal language of art.

    Ik mis je nu al. Het is gewoon rot zonder jou.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dus nu ben ik te raar, te opzichtig voor je? Neswflash; that's who I am. of je het nu leuk vindt of niet. je weet wat ik voor je voel en ziet maar wat je ermee doet. Ik hoop alleen dat je de juiste keuze maakt en niet (weer) mijn gevoelens kwetst.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil paddopasta.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja. Ik weet het zeker. Verliefd, hopeloos verliefd.
    Fuck it!
    Het kan niet en zal nooit kunnen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    -alvast sorry voor het gescheld-
    houd je godverdomme bek over mij en mn vriendje. er klopt toch niks van wat je zegt. beter bemoei je je met je eigen zaken zielig kind. dit is tussen mij, mn vriendje en J. je kent me niet eens en als je nog één woord over mij zegt breek ik je nek.
    oke jennie voelt zich weer opgelucht


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Op dit moment ligt mijn vriendje op mijn bed een film te kijken. Zwijmel, ik ben gelukkig (cat)


    -

    Het spijt me..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik snap niet waarom je zo doet, wat heb ik verkeerd gedaan? Wat heb ik gedaan dat je opeens zo een hekel aan mij hebt. Ik heb de laatste tijd zo mijn best gedaan om me aantepassen aan jou, maar jij begon mij steeds meer te verlaten. Snap je dan niet dat het mij pijn doet. Dat het mij pijn doet dat het verleden zich herhaalt. Snap je dan niet dat ik tranen heb vergoten om jou? Snap je dan niet dat ik eerlijk wil zijn tegen mijn vriendinnen? Snap je dan niet dat ik wil dat alles goedkomt. Snap je dan niet dat ik niet snap waarom ik opeens een Bichb ben, dat ik opeens arrogant ben. Dat ik mezelf op een de hemel in prijs, dat ik opeens een heilig boontje ben. Dat alles opeens mijn schuld is.
    Denk je niet dat ik ook dingen heb die ik niet leuk vind van jouw, of van S of van A? Maar ik zeg het niet, want ik was bang jullie te verliezen. Ik erger me er wel aan, maar laat het zien. Had ik dat wel moeten doen. Had ik moeten laten zien dat jouw veranderde gedrag van afgelopen week mijn pijn deed? Ik weet het gewoon niet meer.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    HEAVYMETAL schreef:
    Fuck this, fuck that, fuck you, fuck off.


    The universal language of art.

    Waarom moet jij zo perfect zijn?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Fuckit, ik ga alles gewoon accepteren zoals het is. Ik ga weer net zoals in de brugklas écht hard werken voor school. Ik ga een baantje nemen zodat ik van niemand afhankelijk meer ben qua geld. Ik ga van piano af en ga me volledig storten op gitaar. Ik ga meer thuis helpen. En ik ga weer net zo vrolijk als voorheen worden. En ik ga me meer richten op vrienden. Dat gaat me lukken. Punt. Uit.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Fuck, ik verpest mijn oren. Minder muziek luisteren met oordopjes (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    :8


    26 - 02 - '16

    I hate being in love. (no_chears)

    zucht nu is mam boos omdat ik fuck off riep toen ze op men deur kwam kloppen


    Sticking needles in people is fun. Matt <3