• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    The universal language of art.

    Hehe, eventjes mijn hart luchten aan een paar totaal vreemden :Y)
    Dusss, ik haat mijn grootouders, in mijn ogen zijn ze dood. Ik kan mijn beste vriendin niet meer uitstaan omdat ze heel de tijd flirt met andere jongens terwijl ze zelf een heel erg lieve/mooie/grappige vriend heeft. Ik haat het dat ik maar niet die ene jongen uit mijn hoofd kan krijgen terwijl ik dat wel zou moeten doen omdat 'ie 3 jaar ouder is en mijn beste vriendin (volgens mij) ziet staan.

    Life sucks right now.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bah.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 21:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    WAAROM!?! :((


    26 - 02 - '16

    Ugh, het gaat ook iedere dag hetzelfde met jou. Kunnen we dan nooit meer samen een normaal gesprek voeren? Ik mis je. Ik mis de oude jij, niet hoe je nu bent.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Negeer me maar, bitch. Dat kan er allemaal nog wel bij.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik kom zot. Ik kom zot van school, mijn klas, de keuzes die ik moet maken.
    Mijn klas is gewoon stom. Ze zijn gewoon één grote bende sukkels. Ik wil niet in mijn klas zitten, ik wil naar een andere klas.
    De leerkrachten sucken in het algemeen.
    Ik ben totaal niet wie ik aan de buitenwereld laat zien. Ik dacht dat ik dat deed, maar de voorbije twee weken is het voor mijzelf duidelijk geworden. Dit is waarschijnlijk ook voor een aantal andere mensen duidelijk geworden. Twee mensen waarvan ik het niet wil.
    Ik wil mijzelf zijn bij mijn vrienden, maar bij die vrienden heb ik niet het gevoel dat ik dat kan.
    Ik hou veel te veel dingen voor mezelf. Kleine, grote, niet belangrijke en ook belangrijke. Ik kom zot van mezelf, maar ik kan mezelf niet veranderen, hoe graag ik het wil.
    Ik dénk dat ik verliefd ben op iemand, maar ik kan het gewoon niet zeggen. Ik wil niet... Ik... kan het niet aan die persoon zeggen...
    Ik haat het dat ik de laatste drie weken één groot blok zenuwen en gevoelens ben...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    En iedere dag gaat het slechter en slechter


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik voel me de laatste tijd gewoon onwijs raar. Het ene moment ben ik zo vrolijk en het volgende moment ben ik echt ongelukkig.
    Ik voel me schuldig tegenover 2 vriendinnen van mij omdat ik met ze allebei heb afgesproken dat ik met hen een presentatie zou doen en nu moet ik dus kiezen met wie. Ik weet niet wie ik het het eerst had beloofd, ik wil gewoon niet kiezen, ik wil niemand kwetsen. Ze weten het allebei, maar 1 vriendin zei dat ik een bitch was toen ik het vertelde. Het was helemaal niet mijn bedoeling om dit te doen en verder heeft ze niet meer tegen me gepraat.
    Verder voel ik me sowieso schuldig toe naar mijn vrienden. Ik besteed eigenlijk weinig tijd aan ze. Ze laten zien dat ze om me geven. Dat ze bereidt zijn voor me klaar te staan. En ik heb niet het gevoel dat ik hen dat ook geef.
    Ik weet niet wie ik ben, wat ik wil en wat ik voel. En dat vind ik gewoon ontzettend frustrerend af en toe..


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    God thank you dat we geen ruzie meer hebben!

    Ik voel me zo verschrikkelijk..


    26 - 02 - '16

    Goh, je praatte met mij. Ben ik nu wel weer belangrijk genoeg voor je?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Echt je bent een hypocriete, vreselijk naïeve, domme, arrogante teef. Je blijft bitchen over hoe ik vroeger was terwijl jij degene bent die veranderde. Ik ben altijd mezelf gebleven maar reageerde misschien anders op jouw kutgedrag. Dus hou vanaf nu alsjeblieft je muil dicht met al die shit die eruit komt...

    Af en toe betrap ik mezelf erop dat ik zo een stereotiep vriendinnetje ben die ze op 9gag beschrijven. Zo van, ik verwacht iets, hij doet het niet, want hij weet niet wat ik verwacht, en vervolgens word ik boos op 'm. Echt oh man, ik kan mezelf dan zo voor m'n kop slaan >,< Gelukkig zie ik om me heen dat sommige meisjes nog duizend keer zo erg zijn.


    Life is hard and then we die

    zeg nou is wat je wilt dat ik doe. ik hou van je gek


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Waarom ik?