• Stel jij zou naar Hogwarts/Zweinstein gaan, in welke afdeling denk je dan te komen en bij welke afdeling zou je het liefste horen? Dit kan namelijk verschillend zijn. Je moet even heel eerlijk voor jezelf en je hoeft hier ook geen test voor te doen.
    Dus, bijvoorbeeld:
    Bij welke afdeling denk je te horen? Hufflepuf, want:
    Bij welke afdeling zou je willen horen? Slytherin, want:

    Ik.
    Ik denk dat ik bij Huffelpuf zou horen, omdat ik niet erg opval. Ik ben echt totaal niet dapper en zou misschien om mijn luiheid wel bij Slytherin kunnen horen. Maar eerlijk gezegd ben ik niet echt sluw of arrogant. Ik doe gewoon mijn ding en werk niet bepaald hard voor school.
    Ik zou het liefste bij Gryffindor horen. (:

    Nu jullie. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hufflepuff. Gewoon om wie ik ben. De rest past gewoon niet. En ik zou ook het lieft bij Huffelpuff zitten.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb eigenlijk van alle vier wel bepaalde eigenschappen, maar ik denk dat Ravenclaw het dichtst in de buurt komt.


    Searching heavens for another earth

    Ik zou in Huffelpuff horen, omdat Pottermore dat vond (; En omdat ik best wel vriendelijk en betrouwbaar ben.
    Of in Ravenklauw, aangezien ik best slim ben (nu klink ik eerder als een zwadderaar).
    Ik wil in Griffoendor horen, omdat ik dapper wil zijn én bij de Weasleys wil zitten.

    Zwadderich is niets voor mij aangezien ik nogal een watje ben.
    Voor Griffoendor ben ik niet dapper genoeg (;

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 13:30 ]


    The pen is the tongue of the mind

    Slytherin, because i'm a bitch ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Volgens mijn beste vriendin zou ik bij Gryffindor horen, al vind ik dat niet echt geweldig... Het voelt aan als een stereotiep, ik probeer vast te houden aan normen en waarden, wat anderen ook zeggen en val daardoor soms op.

    Ik zou het liefst horen bij Slytherin, omdat alles wat duister is me aantrekt. (en ik zou het helemaal niert erg vinden om een common room met Draco Malfoy te delen xD)


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    hmmm

    ik ben eigenlijk best braafXD ik hou me altijd(nouja altijd...) aan de regels en doe nooit iets zonder het te vragenXD Toch doe ik veel dingen om mijn doel te berijken,.

    Ik ben niet super slim, ik haal hoge cijfers, maar ik mag niet naar de havo. Wel ben ik leergierig en hou ik van lezen.

    Ik ben best aardig en hard werken is voor mij geen probleem. Tenzij je er super handig voor moet zijn. Ik ben namelijk super onhandig. Ik doe dingen liever theoretisch.

    Erg veel lef heb ik niet. Maar ik ben niet snel bang en zet door. Ik heb geen idee waar ik bang voor ben. Niet bang voor spinnen, clowns, hoogtes, enz.


    Als ik moest kiezen zou ik bij Ravenklauw willen horen. Daarna bij Zwadderich. Als derde Griffoendor en als laats Huffelpuf.

    ik denkt dat ik bij Griffoendor of Ravenklauw zou komen.XD heel verhaal en opo het laats en beslissingXD


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Avenger schreef:
    Geen idee. Ik ben vrij slim, maar niet slim genoeg om bij Ravenklauw te horen. Ik ben vriendelijk, maar niet hardwerkend genoeg om bij Huffelpuff te horen, ik kan gemeen zijn, maar het is niet gemeend, dus bij Zwadderich hoor ik ook niet.
    Dan blijft Griffoendor over en daar delen de meeste tests (waaronder die van JK Rowling herself) mij ook in, al ben ik ook niet bijzonder dapper.

    Precies dit. Alleen word ik altijd in Huffelpuff gedeeld.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 9:51 ]

    Ik heb niet echt een reden, want ik weet het al! Haha nee serieus, toen ik naar L.A. was gegeaan zijn we naar Warner Brothers geweest en op de tweede verdieping was alles over Harry Potter. En daar lagen dus allemaal echte spullen die ook in de films werden gebruikt, en dus ook de sorteerhoed. Ik was bij Gryffindor :')


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik zou graag bij Gryffindor horen (zou ook tevreden zijn met Hufflepuff en Ravenclaw) en dit kwam uit een quiz:



    Hufflepuff - 16
    Ravenclaw - 12
    Gryffindor - 11
    Slytherin - 6


    You are beautiful, you are love.

    Griffoendor. Ik ben door Pottermore ook bij Griffoendor ingedeeld, so I guess so. xd


    help

    Bij welke afdeling denk je te horen? Gryffindor, want: Ik ben nog al Dapper en nergens bang voor.
    Bij welke afdeling zou je willen horen?Gryffindor , want Ik ben gewoon Fan van Harry potter en hij zit er ook op :D


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Stornoway schreef:
    Griffoendor. Ik ben door Pottermore ook bij Griffoendor ingedeeld, so I guess so. xd


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Hufflepuff, sowieso niet ben namelijk niet het stille, en behulpzame type.
    Ravenclaw, zou kunnen ben niet super slim maar ik ben ook niet dom.
    Gryffindor, ik denk dat ik in deze afdeling zou belanden omdat ik hier van de meeste eigenschappen wel bezit.
    Slytherin, zal ook heel goed kunnen want die eigenschappen bezit ik 9 van de 10 ook wel.

    Maar het liefst zou ik in Slytherin zitten omdat het me het meest aantrekt, maar de meeste mensen vinden dat ik thuis hoor in Gryffindor


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Hufflepuff. Alle eigenschappen die daar bij horen, passen bij mij en bij de meeste testen word ik ook in Hufflepuff ingedeeld. Ravenclaw past op zich ook nog bij mij, maar Gryffindor en Slytherin totaal niet. Ik ben niet echt heel dapper of sluw.

    ImAwesome schreef:
    Ik heb me het al best vaak afgevraagd en steeds kom ik hierop uit:

    Ravenclaw: Ik ben niet leergierig en ook niet extreem slim.
    Hufflepuf: Ik ben niet trouw of een harde werker.
    Slytherin: Ik ben niet sluw.
    Gryffindor: Hier zou het liefste bij horen maar ik denk niet dat ik erbij zou komen. Ik ben een klein beetje dapper maar als ik ergens bang voor bent dan doe ik het ook echt niet.


    The same here!


    It takes only seconds to say hello, but forever to say goodbye.