• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    Ik keek even scheef. 'Nooooooit geprobeerd het klinkt weird maar okay, ik at meestal yoghurt of vla met hagelslag.' Ik likte me lippen al bij de gedachte dat ik zo gek was om mijn eigen toetje te maken. 'Dat moet je echt proberen.' Ik glimlachte dommig.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Dat moet je echt proberen,' zei hij en ik glimlachte. 'Ik ken het al,' zei ik. Ik ging weer zitten zoals eerst. Je weet wel, wijd beens weer. Ik keek hem aan. Ik ging niks doen. Ik wou eerst weten of hij dit wel goed vond. Ik had niet echt een idee wat ik wou doen. Ik wou gewoon zo gaan zitten. Ik glimlachte weer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ik zucht, 'Is goed, zie ik je zo weer?' Natuurlijk niet kijk wat ik hem aan doe zijn hele bui is meteen overgeslagen. Ik keek hem nog even na en begon toen te liggen. Ik zong een paar zinnen op van misery business van paramore, 'I'm in the business of misery lets take it from the top, she's got a body like a hour glass thats ticking like a clock its a matter of time before we...' ik denk dan na wat kwam erna ook alweer?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander

    'Kun je dat? Schaatsen?' Ik knik. 'Een beetje dan.' Ik haal mijn schouders op en trek haar achter een groep bomen. 'Sorry ik kan het niet laten.' Ik druk mijn lippen op die van haar en lach naar haar.

    Storm

    'Ik ken het al,' En ze ging weer wijdbeens inzitten, ik hoopte dat ik mijn hersennen en mijn doordenkbrain kan uitzetten. Ik vond het best en liet het gewoon toe. Ze glimlachte gewoon naar me. Ik glimlachte terug, ik hoop dat ze heus begreep dat ik het niet erg vond.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [waarwaarkanikinspringeeeen?]


    The universal language of art.

    Nouka

    Ik grijnsde plagend naar hem. 'Ik wed dat ik je eruit schaats.' Dan trekt hij me plots achter een groep bomen. 'Sorry ik kan het niet laten,' zegt hij en drukt zijn lippen op de mijne. Ik grinnikte zachtjes en spiekte even om te kijken of er niemand buiten liep. 'Begin je nu al moeite te krijgen met wat je zelf gezegd hebt?' vraag ik lachend en druk dan vervolgens mijn lippen terug op de zijne.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Nou, weet je zo ongeveer wat er is gebeurd? dramatische gebeuren. Destiny is in haar kamer, zendé is net weg. Nouka en Alex zijn ergens DONT KNOW WHERE. uhh...en dan tjhua je kan denk ik overal wel even inspringen ofzo weet ik niet ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Ik bleef naar hem glimlachen. Storm zei niets en glimlachte alleen maar. Dat vatte ik op als goed en ik bleef zo zitten. Ik deed me hoofd beetje schuin en keek hem aan. 'Nog ideetjes wat we kunnen doen voordat de les begint?' vroeg ik aan hem.

    [Ik ben over 5 minuutjes douchen of zo ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    Ik loop de meidenhal uit, naar de eetzaal. Vanuit daar loop ik naar de keuken, waar ik een drankje inschenk.
    Even later loop ik de trap weer op naar de meidengang met een glas in mijn hand. Onderweg neem ik kleine slokjes om mijn dorst te lessen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Storm

    De knop in me hoofd ging aan. Mijn doordenksessie sloeg op hol en ik bloosde ik deed mijn trekje weer en glimlachte naar de muur aan mijn linkerzijde. 'Eehh, Ik weet niet maar eh.. Heb jij wat in je hoofd?'

    [Isgoodd ik wacht gewoon op me timer. 8D BTW Gaat do nog reageren op Nagaari?]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Eehh, Ik weet niet maar eh.. Heb jij wat in je hoofd?' zei hij. Ik keek hem aan en glimlachte toen. 'Zo heel fijn vind je het niet hea? Dat ik zo zit bedoel ik,' zei ik en ik ging weer anders zitten. Ik zat weer met mijn zij tegen hem aan. Ik gaf hem een kusje op zijn kaak. 'Je mocht het ook gelijk zeggen en ehm nee. Ik weet niks,'

    [Nu ben ik douchen ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    OHMYZAYNx schreef:
    [waarwaarkanikinspringeeeen?]


    [je kan anders wel gesprekje tegen Felicity beginnen ofso, die staat toch een beetje doelloos te doen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [je kan anders wel gesprekje tegen Felicity beginnen ofso, die staat toch een beetje doelloos te doen]


    Doe ik.(:


    The universal language of art.

    Jason
    Ik liep een beetje doelloos rond tot ik Felicity ineens zag staan.
    Ik stak vrolijk mijn hand op. ''Hey Feli,'' zei ik.


    The universal language of art.