• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander

    'Begin je nu al moeite te krijgen met wat je zelf gezegd hebt?' Ik lach
    en knik lichtjes. 'Ja maar daarom moet jij er voor zorgen dat ik me er aan
    hou.'

    [ik moet gaan slapen, xx.]


    The universal language of art.

    Felicity
    ''Hey Feli,' hoor ik iemand ineens vrolijk zeggen. Als ik opkijk zie ik Jason staan. 'Hee Jas,' zeg ik tegen hem, 'enig idee waar iedereen is?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nouka

    'Ahww,' breng ik uit en schud lichtjes met mijn hoofd. 'Dat is heel gemeen want hoe moet ik je nou tegen houden als ik juist wil dat je me zoent?' Ik gaf hem weer een vlugge kus en grijnsde toen weer. 'En stiekem is het ook wel spannend om niet betrapt te worden.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zendé

    In de meidenhal kom ik Fee en Jason tegen. Felicity hoor ik nog vragen of hij weet waar iedereen is.
    'Hoi,' begroet ik hen. 'Nou, Des ligt met hoofdpijn op haar kamer.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Storm

    Ze gaf een kusje op me kaak. 'Het zat fijn, tot me doordenkhersennen op hol sloegen.' Ik moest lachen en knuffelde even zachtjes met Nadia. Ik stopte vervolgens een marshmellow in me mond. 'Het is echt stil hier wat ik opzich grappig vind.'

    [ DAFUUUQQQQ !!! Moeten we verwachten van die kamer.. 8D Y U No Give My Explanatioooooon? ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Felicity
    Hoi, Nou, Des ligt met hoofdpijn op haar kamer.' zegt Zendé. Ik kijk hem even aan, 'gewoon hoofdpijn of is er iets gebeurd?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zendé

    'Ze is gevallen,' zeg ik ernstig. 'Met haar hoofd op een ijzeren punt of zo. Sowieso iets hards, want ze heeft een lichte hersenschudding, als ik het goed heb.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Felicity
    'Ze is gevallen. Met haar hoofd op een ijzeren punt of zo. Sowieso iets hards, want ze heeft een lichte hersenschudding, als ik het goed heb.' zegt Zendé. 'Moet ze dan niet naar de dokter ofzoiets?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nadia Stone

    Ik vond het heerlijk voelen toen Storm me even knuffelde. Hij had weer een marshmallow in zijn mond gestopt. 'Het is echt stil hier wat ik opzich grappig vind,' zei hij en ik moest eventjes lachen. Ik deed weer hetzelfde wat ik net deed. Ik beet zachtjes op zijn onderlip en liet mijn tong er eventjes over glijden. 'Nog steeds lekker,' zei ik met een lachje. 'Als je hersenen weer normaal zijn, mag ik dan weer zitten zoals net?' vroeg ik aan hem. 'Dat zit lekkerder en dan kan ik je beter zien,' voegde ik er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    Ik haal mijn schouders op. 'Ik weet niet hoe erg het is, maar ze zei zelf dat het wel weer een beetje ging.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    (Oké, ik loop officieel helemaal achter op alles;)
    Waar kan ik inspringen? En kan iemand aljeblief een samenvatting geven van alles?
    Thanxxxx)


    If there's no risk, there's no reward.

    Buuuhuuuu....niemand antwoord........Wheeeeeeh:(


    If there's no risk, there's no reward.

    [Ergens in deze topic staat al een groot gedeelte van de gehele samenvatting.. De rest weet ik niet eens meer uit me hoofd.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    'Geloof me als je gewoon wijdbeens zit gaat het niet normaal werken en je mag best zo zitten, vooral als je het fijn vindt om me te zien als ik boner heb en me inhoudt.' Ik lgimlachte half sarcastish maar ook gewoon om mijn reactie. En er valt trouwens och niet veel te zien aan mij? Okay ik was misschien dan best knap maar ash, zo zijn er genoeg in de hele wereld. Je hoort ze overal, roddelende meisjes. Onder andere over ene One Direction zij zijn volgens hen heeeeel knap. Ze hebben wel die swaglook maar that's it.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.