• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nouka

    Ik lachte zachtjes om zijn reactie nadat hij me een kus had gegeven en weer los liet. 'Waar wil je heen en wat wil je doen? ' vraagt hij dan waarop ik hem even bedenkelijk aankeek. ‘Kunnen we kijken of die schaatsbaan open is?’ vroeg ik hem aarzelend.

    [Ik heb alleen morgenmiddag een verjaardag, misschien s'avonds carnaval maar daar ben ik nog niet overuit..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Stormm

    Een tijdje zateen we alleen maar te zoenen. Waren soms beetje stoeien en dat was het. 'Wacht wat vind je van horrors dan?'

    (loool fml me school haat me fz. Moet 4u voor niks inhalen.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Wacht wat vind je van horrors dan?' zei hij na een tijdje. Ik keek hem aan en haalde mijn schouders op. 'Lachwekkend, schrikwekkend en ranzig,' lachte ik. 'Hoezo?'

    [Das kut XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander

    Ik knik en we lopen naast elkaar terug naar binnrn. Ik ga in de bibliotheek achter eeb computer zitten en gebaar dat ze naast mw kan komen zitten. Dan ga ik opzoek naar de schaatsbaan.

    Nouka

    Samen lopen we terug naar binnen en richting de bibliotheek. Daar gaat Alex achter een pc zitten en gebaart me langs hem. Terwijl hij op de computer zoekt naar de site van de baan speelde mijn vingers afwezig met een pluk haar. Ik hoopte dat de schaatsbaan open was want ik had er wel zin in, als Alex dat tenminste ook had.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    Ik lach naar haar. 'Ja hij is open. ' ik aluit af. 'Dus wil je schaatsen? '
    Ik sta op en kijk haar vragend aan.

    Nouka

    ‘Ja hij is open.’ Die vier woorden alleen zorgde er al voor dat er een enthousiaste blik op mijn gezicht verscheen. ‘Dus wil je schaatsen?’ vroeg hij daarna terwijl hij opstond en ik zijn voorbeeld volgde. ‘Als jij daar ook zin in hebt?’ De volgende keer moesten we echt iets doen wat hij graag wilde doen, dit werd de tweede keer dat we iets deden wat ik wilde.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    Ik knik. 'Is goed maar ik waarschuw je ik kan totaal niet schaatsen.' Ik neem
    Haar mee naar de hal. 'Zie ik je hier over tien minuten met onze spullen? '

    Storm

    'Als je schrikt ga je menssen pijn doen? Daaarom vroeg ik het. Ik zelf hou van horrors en thrillers.' Ik lachte even, ik hou e gewoon van. 'Maar ook van andere soort films. Interesses?' Het was een gewone vraag maar het boeide me wel vaak.

    ( ik weet niet of ik online kom nog.. Moet naar ziekehuis voor me oog.. Had paar weken geleden operatie dusjaa.. I'll see.)


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nouka

    ‘Ik help je wel,’ glimlachte ik en negeerde de drang om hem een zoen te geven aangezien we midden in de hal stonden. ‘Zie ik je hier over tien minuten met onze spullen?’ Ik knikte kort. ‘Tien minuutjes en dan sta ik weer hier,’ glimlachte ik en maakte aanstalten om naar mijn kamer te lopen voor mijn spullen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    Ze wilt weglopen en ik neem in mijn hoofd een besluit. Ik vond haar leuk meer dan leuk. Waarom moest het dan geheim blijven. Ik trek haar aan haar pols terug naar me toe. En dan voor de grot groep mensen druk ik een kus op haar lippen. Ik hoor vaag ge poppig en oeh en gefluister maar negeer het.

    Nouka

    Als ik aan wil lopen wordt ik plots aan mijn pols teruggetrokken en belandt ik in Alex armen. Nog voor iets kan zeggen of vragen drukt hij zijn lippen op de mijne, midden in de hal terwijl er mensen liepen of stonden. Die overigens compleet langs mee heen gingen doordat ik hem terug zoende. ‘Van gedachten verandert?’ fluister ik zachtjes en met een glimlach.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Dewi, de hele dag niet meer? Succes bij de dokter ;D]

    Nadia Stone

    'Maar ook van andere soort films. Interesses?' vroeg hij en ik haalde mijn schouders op. 'Dat vind ik ook het leukst. Het is soms alleen wat lastig. Niet altijd doe ik mensen pijn. Het verschilt. Met boosheid en verdriet is het erger en met schrik is het meestal diegene die me laat schrikken de klos,' zei ik met een lachje. 'Denk ik. Ik keek alleen met Jake films en bij hem kon ik nooit echt merken als ik hem zeer deed,' zei ik. 'Fantasy dingen en drama's vind ik ook wel leuk. Drama niet om uit te lachen of zo, soms word het gewoon zo mooi verteld,' zei ik en ik glimlach een beetje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander

    Ik lach naar haar en knipoog. 'Ja, ik deel nou eenmaal niet zo graag. ' ik was niet de enige is die Nouka mooi en aantrekkelijk vond.

    Nouka

    ‘Wel, dan maakt dat er twee van ons,’ glimlachte ik. ‘Ik deel namelijk ook niet zo graag en was je ook niet van plan met een ander te delen,’ voegde ik er zacht aan toe, legde mijn hand in zijn nek zodat ik hem iets naar me toe kon halen voor nog een kus. Gosh, ik was helemaal weg van hem en de triljoen vlinders die langzaam tegen mijn buikwand aan begonnen te beuken maakte het niet minder.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'