• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander

    Ik grijns en laat haar los. 'Mooi dus ik kan je mijn vriendin noemen? '
    ik kus haar voor ze lan antwoorden en loop dan naar mijn kamer om mijn
    ijshokeyschaatsen te pakken.

    Nouka

    ‘Mooi dus ik kan je mijn vriendin noemen?’ Nog voor ik kon antwoorden kuste hij me weer en liep vervolgens richting zijn kamer. Ik voelde mijn wangen direct kleuren toen ik nog een beetje verdwaasd bleef staan en met een brede glimlach liep ik naar mijn kamer voor mijn schaatsen. Er was voor mij maar een antwoord die ik daarop ging geven.. Ja dat mocht hij zeker.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    Op mijn kamer pak ik mijn schaatsen en jas om terug naar de hal te lopen. Ik haal mijn auto sleutels snel uit mijn zak en wacht braaf tot Nouka terug is. Ik word constant aangestaard door verbaasde leerlingen die waarschijnlijk de scene van net ook gezien hebben.

    Nouka

    Onderuit mijn kast viste ik de paar witte schaatsen, stopte ze in de bijbehorende tas en hees deze over mijn schouder terwijl ik weer overeind ging. Voordat ik de slaapkamer uit liep pakte ik nog snel mijn jas en eenmaal op de gang negeerde ik de eventueel starende blikken. Zodra ik Alex zag staan glimlachte ik breed en versnelde mijn pas iets tot ik bij hem was. ‘Je was net zo snel weg, ik heb je mijn antwoord helemaal nog niet gegeven,’ plaagde ik zacht terwijl ik de deur naar buiten openduwde.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    ‘Je was net zo snel weg, ik heb je mijn antwoord helemaal nog niet gegeven,' Zegt Nouka als ze bij me is. 'Ja misschien was ik wel bang voor je afwijzing.' Grinnik ik en we lopen naar de parkeerplaats. 'Dus vertel wat is je antwoord?' Ik zet onze spullen in de achterbak en stap dan in.

    Nouka

    Ik lachte zachtjes om wat hij zei nadat hij onze spullen in de auto had gelegd. 'Denk je zo slecht over me? Publiekelijk afwijzen zou ik nooit doen,' zei ik en stapte net als hem in de auto. 'Daarvoor ben ik veel te graag je vriendin,' glimlachte ik en boog me naar hem toe om hem een kus op zijn wang te geven.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'Daarvoor ben ik veel te graag je vriendin,' Ik grijns naar haar en hou met duim en wijsvinger haar kin vast om haar naar me toe te draaien. Dan druk ik mijn lippen op die van haar en lach naar haar. 'Ik hou van je.' Grinnik ik en start de auto.

    Nouka

    ‘Ik hou van je,’ grinnikt hij en start de auto. Een klein zinnetje wat zoveel voor me betekende en nog nooit met z’n betekenis tegen me gezegd was, het verwarmde me helemaal. Een bredere glimlach kon er werkelijk niet op mijn gezicht staan. ‘En ik van jou,’ reageer ik terug terwijl ik weer goed ga zitten en nog even schuin naar hem op kijk terwijl hij de auto start.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    ‘En ik van jou,’ Ik glimlach in mezelf en rij weg naar het dorpje. 'Kun je
    een beetje schaatsen trouwens?' Ik kijk haar aan als we voor het stoplicht stil staan. In de verte zie ik de baan al en zo te zien is het erg rustig.

    Nouka

    'Ik kan redelijk goed schaatsen,' reageer ik. 'Ik was er thuis regelmatig te vinden als mijn moeder thuis was.'
    Mijn blik volgt de zijne naar buiten en zie dat het erg rustig is op de schaatsbaan. 'En jij?' vraag ik als ik mijn blik weer terug op de zijne richt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'En jij?' Ik schud mijn hoofd. 'Nee ik kan veel maar niet echt goed schaatsen.' Geef ik toe en draai de parkeerplaats op. 'Zo we zijn er laten we er voor gaan ik moet namelijk leren schaatsen.' Grijns ik.

    Nouka

    'Ohw maar ik help je wel en zal je opvangen als het nodig is,' plaag ik zachtjes als hij de parkeerplaats opdraait. Eenmaal uit de auto gestapt wacht ik totdat Alex de spullen heeft gepakt zodat ik mijn schaatsen kan overpakken en samen met hem naar binnen kan gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    We lopen de schaatsbaan op en ik trek mijn schaatsen aan. 'Wat ik allemaal wel niet voor je over heb.' Grap ik en stap trillerig het ijs op.

    Nouka

    Zodra we binnen zijn sta ik al snel te poppelen om het ijs op te gaan. Na mijn schaatsen aangetrokken te hebben, kijk ik even naar Alex. ‘Wat ik allemaal wel niet voor je over heb,’ grapt hij en stapt trillerig op het ijs terwijl ik hem zonder aarzeling volg. ‘De volgende keer doen we dan ook iets wat jij wil,’ lach ik en glij zonder problemen over het ijs heen. ‘Geef me je handen, ik trek je mee.’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    ‘Geef me je handen, ik trek je mee.’ Ik neem haar hand en we glijden over het ijs. 'Ik dacht dat het veel romantischer was als de jongen het meisje ging leren schaatsen.'