• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Ik moest lachen. 'In dat geval,' zei ik en ik ging weer wijdbeens zitten. Ik keek in zijn ogen en glimlachte. 'Perfecte uitzicht,' zei ik met een glimlach. Ik gaf zijn neus een kusje en keek hem weer aan. 'Ik wil wel eens weten hoelang je het volhoud en wat de gevolgen zijn,' zei ik zachtjes. 'Ben nieuwsgierig,' voegde ik er aan toe en gaf hem een kusje op zijn mond.


    [Bij wijdbeens moet ik denken aan dat ze in een split zit ofzo XD maar dat zit ze dus niet xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ik keek haar even uitdagend aan. Ze wilt weten hoe lang ik het volhou? Ze kuste me nu op me mond, ik zette mijn handen automatisch op haar heup en kuste haar terug. Zowiezo hou ik dit missschien een paar minuten vol. Ik hoop zo dat ze me nu niet gaat berijden. Ik voelde een kleine soort tinteling bij me lul. Shitt !


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Hij zette zijn handen op mijn heup en kuste me terug. Er ging een warme gloed door me heen. Ik deed mijn armen om zijn nek. Ik keek hem aan en keek een beetje uitdagend. 'Als ik moet stoppen, zeg je het maar,' fluisterde ik in zijn oor en begon hem voorzichtigjes te zoenen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ik knikte maar wat want ik hoorde half wat ze zei, iets over stoppen en zeggen. En ze zoende me verder. Ik duwde haar zachtjes tegen me lul aan die al aardig groot begon te worden, maar stopte meteen weer met duwen. Ik wende me hoofd van haar af en keek onschuldig naar de zak marshmellows. What the actual fuck doe ik..?


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Storm duwde mij. Ik voelde wat en negeerde het maar. Ik wou de gevolgen toch weten? Als het te ver ging stopte ik wel. Vrijwel meteen stopte hij en wende zijn hoofd af. Ik ging wat naar achteren en keek hem aan. Ik legde mijn beide handen op zijn wangen. Ik bewoog zachtjes zijn hoofd, zodat hij mij wel moest aan kijken. 'Wat is er?' vroeg ik zachtjes aan hem. 'Sorry als ik te ver ging,' voegde ik er gauw aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ze duwde me zachtjes aan me wangen zodat ik haar recht in haar ogen aankeek. 'Wat is er? Sorry als ik te ver ging.' zei ze. Mijn mond ging een beetje open omdat ik iets wilde zeggen maar de woorden niet kon vinden. 'Het komt er gewoon op neer dat ik een boner heb maar niet wil neuken.. Maargoed dat waren in mijn ogen 3secondes dat ik volhield.' Ik krabde zoals gewoonlijk awkward op me achterhoofd.

    ( 1. 16+ stukjes zijn awkward. 2. Voor shit als een boner (hoe voelt een opkomende etc.) vraag ik meestal aan me vriend.. Xd pfft xd )

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 23:52 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Het komt er gewoon op neer dat ik een boner heb maar niet wil neuken.. Maargoed dat waren in mijn ogen 3secondes dat ik volhield,' zei hij. Ik deed mijn hoofd een beetje schuin en keek hem vragend aan. 'Maar dat hoeft dan toch ook helemaal niet?' vroeg ik aan hem. Ik bleef gewoon wijdbeens zitten. Ik wou hem laten merken dat het mij niet uit maakt dat hij een boner kreeg. Ik bedoel, dat hoorde toch bij een jongen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    'Nee dat hoeft ook niet..' Sinds waneer ben ik zo bang geworden van wat een meisje vindt.. Ik had voorgenomen geen one night stands meer en aangezien ik het wil proberen met Nadia.. Moet ik nietzo idioot reageren en niet lijken op een seksverslaafde.

    { Het valt op hoe hard ik faal in rpg's xd fml. Btw kdenk dat volgende laatste is.. Kga dan ff lezen/leren & slapen}

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 0:09 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Nee dat hoeft ook niet..' zei hij en ik glimlachte. 'Dat bedoel ik. Jouw dingetje is gewoon jaloers dat jouw lippen wel aandacht krijgt van mij,' zei ik met een lachje. Ik gaf hem voorzichtig een kusje. 'Ik vond het net zo gezellig,' biechtte ik zachtjes op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ze gaf me weer een kus. 'Ik vond het net zo gezellig.' Ik stopte weer een marshmellow in me mond een beetje om Nadia uit te lokken. Ik kauwde vrij snel en slikte het weer snel door. Ik tuitte me lippen een beetje voor de grap.

    (kaay, peaceout ! Kga slapen xx sleepwell )


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Storm stopte een marshmallow in zijn mond. Ik moest glimlachen toen hij zijn lippen tuitte. Ik beet weer zachtjes in zijn lip en liet mijn tong er eventjes over glijden. 'Nog steeds lekker,' zei ik en ik deed mijn armen om zijn nek. Ik keek nog eventjes in zijn ogen en begon hem daarna weer te zoenen.

    [slaap lekker ;d]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 10:28 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander

    Ik grinnik. 'Ja stiekem wel ja. ' ik kus haar nog eens en laat haar dan
    los. 'Waar wil je heen en wat wil je doen? ' ik kijk haar vragend aan.

    [Hey, ik wou even mededelen dat ik er vanavond misschien niet ben...schoolfeest en blijf bij een vriendin slapen. maar ik bn er morgen gewoon weer net asl voorheen en uhh...Dan begint de volgende les oook gewoon ;) x]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Is goed ;d ik ben er morgen avond alleen niet, of wel maar dan pas na 10 uur of 11 denk ik.. Verjaardag xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Ik ben er zaterdag en zondag niet. Ik logeer bij een vriend.)