• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen.
    ~ Basketbal.
    ~ Vollybal.

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen.
    ~ Fotografie.
    ~ Muziek.
    ~ Geschiedenis van de kunst.

    Wereld.
    ~ Talen.
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis.
    ~ Geneeskunde.

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 18:31 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Audrey.
    "Om me verder te ontwikkelen op het gebied van muziek, en jij?" Ik kijk hem aan en begin te vertellen. "Ik zing wel en speel gitaar, maar mijn ouders hebben altijd gezegd dat ik mijn brood daar niet mee kan verdienen, dus moet ik iets anders doen. Ik ben erg creatief, maar mijn ouders wilden ook niet dat ik dat ga doen. Na een lange ruzie ben ik het zat geworden en weggelopen, nu ben ik hier en ga ik muziek en creativiteit combineren," Ratel ik en laat mijn handen mee bewegen met wat ik vertel.

    Oliver

    "Ah oke, mijn ouders zeiden altijd je moet doen wat jij wilt dus eigenlijk het tegenovergestelde van jou ouders " zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    "Audrey, hopelijk heb ik niet teveel genomen, anders laat je het maar staan" zei ik met een lieve glimlach. Ik zei toch dat ik goed kan liegen ?

    Tristan

    Ik ging ook weer zitten en gaf een dienblad aan Oliver "Eet Smakelijk"
    Gelijk kijk ik Amery aan met je-bent-goed blik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    Ik glimlachte naar Tristan en begon te eten. Onschuldig keek ik naar Tristan. "Dus Tristan, zeg is wat meer over jezelf" zei ik.

    [Voor de duidelijkheid Audrey, je frieten zijn véél te zout]

    Tristan

    "Uh ik ben eigenlijk altijd de grappenmaker geweest samen met Oliver ook op onze vorige school maar toen liep het een keer uit de hand" begon ik mijn verhaal
    "Maar wat dat was kom je wel achter
    uh ik speel gitaar en zing maar daar was je al achter" zei ik
    "Verder heb ik nog een jong zusje en verder niet veel bijzonder" vertelde ik verder
    "Hoe zit het met jou leven"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    "Uhm, ik was vroeger meestal populair maar eigenlijk was dat helemaal niet leuk, ik kreeg telkens geheimen door van andere mensen die ik aan niets of niemand mocht vertellen, ik voelde me als een doos ofzo, dat verklaart ook de tattoo op mijn nek, verder heb ik een grote familie, gescheiden ouders, en een veel te groot huis, mijn vader zei altijd, en later wordt mijn dochter advocaat waarop ik braakneigingen begon te doen, nu mag ik doen wat ik wil" vertelde ik mijn levensverhaal. "Ohja, ik kan ook nog elektrische gitaar, bas, akoestische gitaar, piano en keyboard spelen, ik verveelde me nogal vroeger" zei ik toen het me nog inviel.

    [Lacrima? Wil je Alex zo doen ? ;D mijn laatste berichtje van Teske staat op de vorige pagina ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Audrey.
    "Ah oke, mijn ouders zeiden altijd je moet doen wat jij wilt dus eigenlijk het tegenovergestelde van jou ouders," Zegt hij. Ik kijk naar de tafel. "Wat zou ik graag jou ouders als ouders hebben," Mompel ik zachtjes en veeg door mijn oog om de opkomende de traan weg te halen.

    ( moet eten ben zo terug)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex

    "Wat moet je doen om mij voor dit raam weg te krijgen ?" vroeg ik mezelf weer luidop af. "Dans voor me in een kikkerkostuum" zei ik grijnsend. "Of je kan me overtuigen met iets anders".

    [Waar kan Devin heen? :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Uhm de eetzaal ofzo ?]

    Teske Velez

    'Dans voor me in een kikkerkostuum, of je kan me overtuigen met iets anders,' zei hij en ik moest lachen. 'Er is hier geen kikkerkostuum, dus ik moet maar wat anders bedenken,' zei ik en ik ging liggen op bed. 'Me leren om me zij in te smeren zonder te veel zalf,' zei ik. 'Dan ga ik straks samen met jou weer uit het raam loeren,' voegde ik er met een lachje aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you