• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen.
    ~ Basketbal.
    ~ Vollybal.

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen.
    ~ Fotografie.
    ~ Muziek.
    ~ Geschiedenis van de kunst.

    Wereld.
    ~ Talen.
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis.
    ~ Geneeskunde.

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 18:31 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alex

    "Wow de bekende zalf !" riep ik. Ik deed de tube open en deed er wat op mijn vinger. Ik begon te smeren -nadat ik de tattoo vrij had gemaakt- en zag dat er teveel op was. "En dan nu, de geheime truc !" zei ik waarna ik een zakdoekje nam en begon te doppen, "Zo doe je teveel zalf er dus af" zei ik lachend waarna ik met een vers zakdoekje mijn handen schoon veegde.

    Amery

    Ik begon te lachen. "Hij is echt zo charmant, elke avond als het eten klaar was, AMERY ETEN NU, family, gotta love them" zei ik met een lach.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 17:48 ]

    Daniel Blake
    Ik slik een brok gehakt weg en neem een slok van mijn water. Een jongen wend zich tot mij. "Ook nieuw hier?"
    Ik kijk hem aan, grijnzend. 'Sorry, Daniel Blake,' zeg ik, beseffend dat ik ze niet eens heb begroet of me heb voorgesteld.
    'En ja, sinds vandaag.' Glimlach ik. 'En jij?'


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Tristan

    "Oh vergeten te zeggen ik praat niet zo heel veel als iemand wat vertelt
    bang om verkeerde dingen te zeggen" grijnsde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Shtt, heb het veranderd Tristan --]

    Teske Velez

    Ik keek hem verbaasd aan en begon toen te lachen. 'Dat mijn heer, was een geweldige trucje,' zei ik bekakt. Ik begon weer te lachen. Ik ruimde de zalf weer op. 'Ik hou dit keer alleen wel mijn truitje omhoog, totdat het is opgedroogd,' zei ik lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tristan

    "Ach soms zou je ze zo willen inruilen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ALex

    "Ik zal je een geheim vertellen" zei ik serieus, "Stiekem ben ik de zoon van Einstein, ik ben geniaal dus" zei ik waarna ik mijn kin in de lucht stak.

    Alive

    'Sorry, Daniel Blake,' stelt hij zichzelf voor. Ik snap niet waarom hij sorry zegt, maar besluit daar niet op in te gaan. 'En ja, sinds vandaag,' antwoord hij dan glimlachend. 'En jij?'
    'Ik ben er ook pas net. Dit lijkt me een mooie school.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Amery

    "Tristan, bij mij mag je zoveel zeggen als je wil, al zeg je dat bananen paars en recht zijn, bij mij kan je niet echt iets verkeerd zeggen" zei ik waarna ik even naar hem lachte.

    Teske Velez

    'Ik zal je een geheim vertellen,'zei hij serieus. Ik keek hem vragend aan. 'Stiekem ben ik de zoon van Einstein, ik ben geniaal dus,' zei hij en ik begon weer te lachen. Ik keek daarna bloedserieus. 'Mijn geheimpje is dat ik de dochter ben van Jack Sparrow,' fluisterde ik. 'Ik ben dus ook geniaal, maar dan op een ander gebied'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tristan

    "Oke dat zal ik onthouden" zei ik waarna ik ook terug lachte


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex

    Lachend schudde ik mijn hoofd. "Waw, met die dingen zullen we ver in het leven komen" zei ik met een grijns.

    Amery

    "Je moet alles onthouden wat ik zeg, want ik ben je kamergenote" zei ik bloedserieus. "Audrey, bevallen de frietjes je ?" vroeg ik zonder ook maar iets te laten merken.

    Tristan

    ik keek haar aan met een zie-je-nu-wel blik en antwoordde "Ik onthoud alles als jij ook alles onthoud"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Teske Velez

    'Waw, met die dingen zullen we ver in het leven komen,' zei hij met een grijns. Ik stond op en zette mijn handen in mijn zij. Ik keek hem indringend aan. 'Heel ver. I can go like this,' zei ik en deed met me vingers wiebelen voor zijn gezicht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amery

    Ik begon te lachen maar stopte. "Ik zal alles met plezier onthouden dear Tristan" zei ik met mijn lieve glimlach.

    Alex

    Ik begon te lachen en liet me vallen op het bed. "Hey, wat dacht je van naar buiten gaan, in plaats van als een gevangene door het raam kijken ?" vroeg ik terwijl ik in haar ogen keek.