• It's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Gereserveerd door Proprius
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:

    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:11 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Scarlett

    Toen ik de klas binnen kwam, zag ik dat Jade naast Liam zat. Toen ze opkeek geef ik haar een onopvallende 'Nice job' blik en ging lachend aan een tafeltje in het midden zitten waar nog niemand zat. De leraar was er nog niet, dus checkte ik de foto van Jayden die Jade me ondertussen gezonden nog een keer. Ik moest toegeven: Hij was écht knap. Ik zou haar advies binnenkort op volgen.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jade
    'Wat teken je?' Vroeg hij plots terwijl zijn bruine kijkers de mijne kruisde. Ik glimlach even. 'Nou. Ik tekende jou. Je had mooie schaduw en een leuke achtergrond goed voor een zelfportret.' Zeg ik een beetje nonchalant. Van binnen was ik bloed nerveus. Wat zou hij wel niet van me denken. Dat ik een stalker was? Dan kon ik altijd nog de andere portretten laten zien. Van Noah van vorig jaar of van Scarlett of Jayden. Ik had er genoeg. Ik hield van tekenen. Scarlett gaf me een 'Nice Job.' Blik die alleen ik zag. Ze pakte haar telefoon en ging erop. Ik kon niet zien wat ze deed want ik keek Liam nog steeds aan.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 23:16 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Noah Tyler White
    Ik grijnsde door haar poging om me te kwetsen. Mislukte poging. 'Ik ga niet eens naar dat idiote promgedoe. maar wat maakt het jou uit?' Uitdagend kijk ik haar aan.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    "Je gaat niet?"
    Ik lach even.
    "Hoe zielig. Ik dacht dat je misschien wel leuke jongens kende die ik beter kan leren kennen.
    En waarom ga je niet? Bang dat je alleen gaat?"
    Ik kijk hem even triomfantelijk aan en zet mijn hand in mijn zij.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah Tyler White
    Die triomfantelijke schijnheilige glimlach was er te veel aan. Ze maakte me woest. Vooraleer ik het wist, had ik haar pols stevig vastgekneld tussen 2 vingers, totdat ik haar hoorde schreeuwen. Geschrokken van mezelf liet ik haar los, en liep snel weg. Wat scheelt er met me?


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    Voor ik het weet heeft hij mijn pols vast en knijpt hem bijna fijn.
    "Auw!" roep ik uit.
    Ik trek me los.
    "Godverdomme, klootzak!" roep ik hem na wanneer hij wegloopt.
    "Lafaard!"
    Met een pijnlijk gezicht wrijf ik over mijn pols.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah Tyler White
    Vele mensen kijken me raar of geschokt aan. Aargh, wat haat ik die blikken, alsof ik uitschot ben. De woorden die ze me naroept doen me niets, ik ben nog altijd razend aan haar. Het is niet aan dat wicht te zeggen wat ik moet doen of niet?

    (nu denkt evelien; ik wil noah niet meer xp)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    Mijn pols ziet helemaal rood, en ik besluit hem even onder koud water te houden. Ik loop naar de toiletten, en laat het water stromen, terwijl ik naar mezelf in de spiegel kijk. Als hij allereerst al wat vriendelijker had gedaan, had hij me niet zo uitgedaagd, had ik vriendelijk kunnen doen. Maar nee. Meneer moest meteen arrogant gaan doen. Jakkes. Zo'n kerel wil ik echt niet. Ik droog mijn pols af en loop de toiletten weer buiten.

    [zegt wie? :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah Tyler White
    Ik besloot om naar huis te gaan, ik had nu toch geen zin meer in school. Waarschijnlijk was de directie ook al op de hoogte van het "incident" en moest ik toch alleen maar nablijven. Naar huis gaan was dus de beste optie. Ik wandelde de parking op en zocht achter de sleutel van mijn brommer. Ik sprong met een zwaai op en landde zacht op de lederen bekleding. Ik startte de brommer, en het heerlijke geluid vulde de parking. Ik gaf gas en verliet de school.

    (ik noah xp)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 0:06 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    Misschien als ik vanavond uitga, dat ik wel iemand leer kennen. Bovendien, niet alle jongens zijn zoals Noah. Gelukkig maar, want dan blijf ik nog liever de rest van mijn leven alleen. Ik kijk even naar buiten, en zie hem wegrijden op zijn brommer. De lafaard. Ik schud afkeurend mijn hoofd en loop weer naar mijn kluisje, om wat zalf aan mijn pols te doen. Het doet best wel pijn, en de aftekening van zijn vingers staat er nog steeds in.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah Tyler White
    De snijdende wind deed goed in mijn gezicht. Mijn blonde lokken waaiden fel naar achter, zalig. Als ik reed op mijn brommer, voelde ik me vrij. Ik zuchtte toen ik mijn huis in de verte zag naderen, vaarwel vrijheid, hallo gezaag. Ik stapte af van mijn brommer en parkeerde hem in de garage.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    Mijn besluit staat vast. Vanavond ga ik naar een club, en ik kom niet thuis voor ik een leuke date heb. Nu nog proberen thuis weg te geraken, midden in de week. Ach, ik kom er wel onderuit. Ik neem mijn gsm, en ga verveeld door mijn contacten. Wanneer ik merk dat ik op een of andere onverklaarbare wijze Noah's nummer heb, druk ik even twijfelend op het groene telefoontje.
    "Luister, loser, ik heb een voorstel."
    Mijn stem klinkt raar. Ze klinkt niet als de mijne.
    "Degene die van ons twee als laatste een date heeft, betaalt de andere zijn kleren voor prom."
    Ik heb geen flauw idee waar dit vandaan komt, en toch doe ik het.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah Tyler White
    Ik nam mijn telefoon op, die maar irritant bleef rinkelen. 'Wat?' Ik herkende de meisjesstem niet meteen maar, dacht toen aan vanmiddag. 'Ben jij dat wijf waarvan ik de naam niet meer weet en dat irritant zat te doen?' zeg ik bot

    (moet slaapjes doen, tot morgen <33)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    "Ik ben Melissa, niet jouw moeder, en jij begon."
    Ik klink net als een kleuter. Maa toch houd ik voet bij stuk.
    "Hebben we een deal?" vraag ik.
    "Of ben je daar ook te laf voor? En een verontschuldiging zou hier ook mooi op zijn plaats zijn, mijn pols ziet helemaal rood."
    Ik wacht ongeduldig op een antwoord.


    [tot morgen ;3 <33]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik glimlach vernaast. 'Echt? ' ik kijk haar aan. Knap was ze zeker. 'Mag ik het zien? ' ze knikte en ik stond op. Ik leun van achter haar over de tafel om jet goed te kunnen zien. Ze had talent. 'Wauw. ' fluister ik zacht en bewonderend. Het zag er prachtig uit. 'Je hebt talent'